دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزشازدواجزندگیتو بساز

رفتارهای آرام بخش مردان نسبت به زنان ؛ چگونه در زندگی مشترک آرامش ایجاد کنیم؟

آرامش در زندگی مشترک، مساله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. خانه محل امن و آرامش است و اگر این اصل مهم در خانه ای نباشد، زندگی ما با چالش جدی مواجه خواهد شد. در یک زندگی متلاطم نه تنها زوجین، بلکه اطرافیان و فرزندان هم آرامش نخواهند داشت. آرامش چیزی نیست که بتوان آن را خرید یا از جایی بدست آورد بلکه باید آن را به وجود آورد. ما در این محتوا قصد داریم راجع به رفتارهای آرام بخش مردان نسبت به زنان صحبت کنیم:

رفتارهای آرام بخش مردان نسبت به زنان :

در خانه دموکراسی داشته باشید:

فرزندانی در آینده و زندگی اجتماعی و مشترک خود موفق ترند، که با اصول دموکراسی بزرگ و تربیت شده باشند. در خانواده های که دیکتاتوری و مرد سالاری وجود دارد، آرامش وجود نخواهد شد و همه ی افراد خانواده تبدیل به برده هایی هستند که مجبور به اطاعت هستند. به عنوان یک آقا، لازم است که در محیط خانه ی شما، اصول دموکراسی برقرار باشد و خودتان پیش قدم باشید تا رفتارهای دموکرات محور را در خانه انجام دهید.

 

نوشته های مشابه
رفتارهای آرام بخش مردان
رفتارهای آرام بخش مردان می تواند محیط خانه را به محیطی شاد تبدیل سازد.

شناخت تان را از همسرتان افزایش دهید:

شکوفایی عشق و دوست داشتن، در سایه ی شناخت شکل می گیرد. هر چه بیشتر همسر خود را بشناسید، می توانید بهتر او را درک کنید و رفتارهای او برایتان قابل توجیه است. بدون شناخت، رفتارهای همسرتان ممکن است برایتان تعجب آور باشد؛ اما چنانچه شناخت و معرفت کافی از همسرتان داشته باشید، رفتارهای او بیشتر برایتان قابل قبول خواهد بود.

برای رسیدن به شناخت، لازم است مطالعه درباره ی دنیای زنانه را افزایش دهید و مقالاتی در این ارتباط بخوانید. راه دیگری که باعث شناخت کامل تر شما از همسرتان خواهد شد، صحبت کردن با اوست. زوجینی که بیشتر با هم صحبت می کنند نسبت به دنیای یکدیگر شناخت بیشتری دارند و رفتار های یکدیگر را بهتر درک می کنند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتماً مطالعه کنید : تاثیر افکار و رفتار پدر و مادر بر جسم و روان جنین در بارداری

محرم اسرار همسرتان باشید:

لازم است هر مردی محرم اسرار همسر خود باشد. تا زمانی که شما به صحبت ها و درددل های همسرتان گوش دهید، همسرتان کمتر نیاز خواهد داشت تا رازهایش را با دیگران به اشتراک بگذارد. هر زمان که همسرتان از رازهای درونی اش با شما سخن گفت، مورد اعتماد و امین باشید و هرگز از صحبت های همسرتان، دست آویزی برای طعنه و سرکوفت نسازید.

سعی نکنید همسرتان را عوض کنید:

یکی از اشتباهات رایجی که مردان، به آن مرتکب می شوند، توهم عوض کردن همسرشان است. این نکته را به یاد داشته باشید که هرگز نمی توانید همسرتان را عوض کنید و فردیت او را مطابق میل خود تغییر دهید. به جای اینکه انرژی و تلاش خود را صرف تغییر دادن همسرتان کنید، او را همان گونه که هست بپذیرید و انرژی تان را صرف شناخت بیشتر او بکنید.

 

رفتارهای آرام بخش مردان
افزایش رفتارهای آرام بخش مردان ، آرامش را به اهالی خانه هدیه می دهد.

عیب جویی نکنید:

دقت و تمرکز خود را بر ویژگی های برجسته همسرتان معطوف کنید تا معایب او. زمانی که تمرکز شما بر روی معایب همسرتان باشد، ناخودآگاه دست به عیب جویی خواهید زد. بیشترین دقت خود را بر خصوصیات متمایز همسرتان معطوف کنید و او را برای داشتن صفات برجسته اش، تشویق کنید.

عکس همسرتان را در پروفایل مجازی خود قرار دهید:

امروزه دنیای مجازی، بخشی از هویت ما محسوب می شود و لازم است تعهد خود را در دنیای مجازی نسبت به همسرمان نشان دهیم. لابلای عکس های پروفایل اکانت های اجتماعی تان، یک عکس دو نفره با همسرتان را قرار دهید. طبیعی ست که نوع عکسی که در پروفایل خود قرار می دهید، تابع اعتقادات و تفکرات شماست و برای هر کسی می تواند متفاوت باشد. انجام این کار، هم نشان دهنده تعهد اجتماعی شما نسبت به همسرتان است و هم باعث خوشحالی و امنیت خاطر همسرتان خواهد شد.

از خودتان صحبت کنید:

مردان مانند زنان، چندان علاقمند به صحبت کردن نیستند و ترجیح می دهند مسائل خود را در درون حل و فصل نمایند. البته این مساله می تواند در برخی از مردان پررنگ تر یا کمرنگ تر باشد. رسیدن به نقطه ی تفاهم، تنها از طریق صحبت کردن و مذاکره بدست می آید. اگر صحبت نکنید و رازهای درونی خود را با همسرتان در میان نگذارید، به مرور از همسر خود، فاصله خواهید گرفت. هیچ چیز مانند یک گفتگوی دونفره با همسرتان، آرامش را به خانه تان هدیه نخواهد داد.

برای همسرتان زمان بگذارید:

تمام وقت و انرژی خود را برای کار معطوف نکنید به گونه ای که در منزل خسته باشید. با برنامه ریزی مناسب، زمان کافی ذخیره کنید تا انرژی و زمان برای صحبت کردن، تفریح، خرید و هر فعالیت دیگری با همسرتان، داشته باشید. برای داشتن یک رابطه آرامش بخش با همسرتان، باید برای او زمان بگذارید و تلاش کنید در طی روز حتما اوقاتی را با همسرتان بگذرانید.

 

رفتارهای آرام بخش مردان
رفتارهای آرام بخش مردان اصلی ترین چیزی ست که می تواند یک زن را به عشق دعوت کند.

سخن پایانی:

رفتارهای آرام بخش مردان می تواند نشاط و آرامش را به خانه شما هدیه آورد. برای رسیدن به آرامش لازم است تلاش کنید و برای این مساله زمان بگذارید. رابطه ی عاطفی موفق، مانند هر موفقیت دیگری تابع تلاش و پشتکار شما در حفظ آرامش و امنیت عاطفی در زندگی مشترک است.

سیما گودرزی هستم و از شما سپاسگزارم که این محتوا را مطالعه کرده اید. مجله ی آنلاین پروماگ برای شما زندگی مشترکی مملو از آرامش را آرزومند است. امیدواریم این محتوا در بهبود رفتارهای آرام بخش مردان و زنان سودمند واقع شده باشد.

در پایان به شما پیشنهاد می دهیم سایر مقالات بخش آموزش پروماگ را مطالعه نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا