دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ازدواج

آموزش ثبت نام وام ازدواج به صورت قدم به قدم

ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیمات و بخش‌های زندگی هر شخص است و نقش بسیار مهمی را در سرنوشت ما ایفا می‌کند. به دلیل اهمیت بالای این تصمیم و تشویق جوانان به تشکیل خانواده، دولت‌ها در سراسر دنیا روش‌های مختلفی برای حمایت از ازدواج در نظر می‌گیرند. یکی از این کارها در کشور ما، اختصاص وام ازدواج است که هر ساله افراد زیادی برای دریافت آن، اقدام می‌کنند. باتوجه به هزینه‌های مختلفی که برای شروع زندگی لازم است و این موضوع که فراهم کردن تمامی موارد از ابتدای زندگی کار آسانی نیست، دریافت وام ازدواج کمک خوبی برای شما به

منظور آغاز فصل مشترک‌تان خواهد بود. در این مقاله سعی داریم مراحل ثبت درخواست برای وام ازدواج را به طور کامل و به صورت قدم به قدم با یکدیگر بررسی کنیم.

مراحل ثبت نام وام ازدواج

برای ثبت نام وام ازدواج ابتدا باید به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه وام ازدواج به نشانی ve.cbi.ir اقدام کنید. توجه داشته‌باشید که پس از عقد، هر شخص تنها تا ۲ سال بعد از تاریخ آن می‌تواند برای ثبت نام وام خود اقدام کند و چنانچه از این مدت زمان گذشته باشد نمی‌توانید وامی بگیرید زیرا در اصل این تسهیلات برای کمک به افرادی است که تازه ازدواج کرده‌اند.

نوشته های مشابه

مرحله غیرحضوری، قدم اول ثبت نام شما برای دریافت این وام است. به صورت کلی ثبت نام وام ازدواج، شامل دو مرحله حضوری و اینترنتی است که در ابتدا باید مرحله اینترنتی آن را انجام دهید و سپس برای انجام مرحله حضوری به بانک و شعبه مشخص شده، مراجعه کنید. در ادامه مراحل اینترنتی ثبت نام وام ازدواج را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

  • ابتدا وارد سایت cbi.ir شوید. در سمت راست وبسایت، منویی را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید. با انتخاب آن، فرم ثبت نام ازدواج را می‌توانید ببینید.
  • در مرحله بعد باید فیلدهای مختلف را با دقت مطالعه و با اطلاعات صحیح خودتان تکمیل کنید. برای تکمیل این اطلاعات به مدارک مختلفی مثل سند ازدواج، صفحات شناسنامه و کارت ملی هر یک از زوجین، شناسنامه و کارت ملی ضامن‌ها و آدرس دقیق همراه با کد پستی احتیاج خواهید داشت. توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن اطلاعات، کد رهگیری ده رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. این کد را در جایی ذخیره کنید چون در تمام مراحل پس از ثبت نام اولیه به آن نیاز پیدا می‌کنید.
  • پس از انجام این مراحل، در صفحه اول سایت ثبت نام ازدواج (cbi.ir)، در منوی سمت راست بر روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید. در اینجا می‌توانید از وضعیت ثبت نام وام ازدواج خود با خبر شوید.
  • بعد از مدتی در بخش وضعیت وام، زمان مراجعه حضوری شما به بانک تعیین شده، مشخص خواهد شد. از زمان اعلام آن تا ۱۲ روز کاری فرصت دارید که با داشتن مدارک لازم ثبت نام وام ازدواج به بانک موردنظر مراجعه کنید. پس از آن، باید ادامه مراحل دریافت وام را باید به صورت حضوری از طریق بانک پیگیری کنید.

ثبت نام وام ازدواج با مجموعه کندو

احتمالا شما نیز تا به حال درباره مشکلات مختلفی که افراد در هنگام انجام مراحل وام ازدواج به آنها دچار شده‌اند را شنیده باشید. مراحل گفته شده، روند مشخصی است که همه افراد می‌توانند برای دریافت وام ازدواج خود انجام دهند اما در بسیاری از موارد انجام آن، با مشکلات مختلفی ممکن است رو‌‌به‌رو شده و یا اینکه از لحاظ مدت زمان، بیشتر از حد تصورشان طول کشیده باشد. همچنین بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های خود، علاقه‌ای به روندهای طولانی و پیچیده پیگیری ندارند و نمی‌خواهند درگیر این مسائل شوند.

ما در مجموعه کندو، با سال ها سابقه موفق در زمینه دریافت وام ازدواج، از مرحله ثبت نام اینترنتی تا مراحل پیگیری حضوری و ارتباط با بانک‌ها همراه شما هستیم. همچنین همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ می‌توانید به صورت رایگان تمامی سوالات خود را از ما بپرسید. همه مراحل وضعیت‌های مختلف دریافت وام، از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد و به هیچ عنوان از وضعیت آن، بی‌خبر نخواهید بود.

استفاده از خدمات کندو برای ثبت وام ازدواج به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی کوتاه‌تر و در شعبه بانک مدنظر خودتان وام را دریافت کنید و درگیری خاصی با مراحل مختلف نداشته باشید.

یکی از موضوعات مهمی که با ثبت نام وام ازدواج از طریق مجموعه کندو از آن بهره‌مند خواهید شد این است که به راحتی می‌توانید وام را از شعبه مدنظر خودتان دریافت کنید و ما تمام تلاش خود را برای انجام این موضوع خواهیم کرد. شما در صفحه اول وبسایت مجموعه ما می‌توانید نظرات افراد مختلفی را که از این طریق برای ثبت وام ازدواج خود اقدام کرده‌اند را ببینید. همچنین بانک‌های طرف قرارداد با ما را مشاهده کنید و سپس فقط با انتخاب شعبه و ارسال اطلاعات برای ما ثبت نام وام شما شروع خواهد شد و به صورت کامل تا مرحله نهایی آن توسط ما پیگیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا