دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ازدواج

بهترین عمارت های تهران برای عروسی

عروسی، یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی هر فرد است. این شب، شبی است که زوج‌های جوان سال‌ها برای آن انتظار می‌کشند. در این شب، زوج‌ها می‌خواهند بهترین لحظات را با یکدیگر و مهمانانشان سپری کنند.

اما برگزاری یک مراسم عروسی رویایی، کار آسانی نیست. زوج‌ها باید در انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی، بسیار دقت کنند. عمارت‌ عروسی، تالار و باغ تالارها می‌توانند گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم عروسی باشند.

عمارت‌های عروسی، با فضایی مجلل و امکاناتی متنوع، می‌توانند شبی رویایی را برای زوج‌های جوان رقم بزنند. در این مطلب، به بررسی بهترین عمارت‌های تهران برای عروسی خواهیم پرداخت.

نوشته های مشابه

بهترین عمارت های عروسی تهران

تهران، شهری با مراسم های عروسی شگفت انگیز، میزبان تعداد زیادی از عمارت‌های عروسی زیبا و مجلل است. این عمارت‌ها، با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری و میزبانی مراسم های مختلف می‌توانند به رویای شما در برگزاری یک عروسی شاهانه و لوکس رنگ واقعیت ببخشند

برخی از بهترین عمارت های عروسی تهران عبارت اند از :

  • باغ عمارت ورسای

  • باغ عمارت فاخر

  • باغ عمارت عقیق

  • باغ عمارت موگه

  • باغ عمارت پالیزی

باغ عمارت ورسای

باغ عمارت ورسای، یکی از زیباترین و مجلل‌ترین عمارت‌های عروسی در تهران است که در منطقه آزادگان واقع شده است. این عمارت با معماری خاص اروپایی و فضایی دلنشین، گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم عروسی‌های مجلل و لاکچری است.

عمارت ورسای، با مساحت 10 هزار متر مربع، دارای دو سالن پذیرایی مجزا با ظرفیت‌های 500 و 700 نفر است. سالن‌های پذیرایی این عمارت، با طراحی و دکوراسیونی زیبا و چشم‌نواز، فضایی مجلل و رمانتیک را برای زوج‌های جوان و مهمانانشان فراهم می‌کنند.

شاتو دُ ورسای، با فضای سبز و آبنمای زیبا، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز فراهم می‌کند. این عمارت همچنین دارای یک سالن عقد مجزا با ظرفیت 100 نفر است که برای برگزاری مراسم عقد و عروسی‌های کوچک‌تر مناسب است.

علاوه بر این، باغ عمارت ورسای، دارای امکانات و خدمات متنوعی است که می‌تواند نیازهای زوج‌های جوان را برآورده کند. از جمله این امکانات و خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معماری خاص اروپایی

  • فضایی مجلل و زیبا

  • امکان برگزاری مراسم عروسی در فضای باز و بسته

  • امکانات و خدمات متنوع

  • موقعیت مکانی مناسب

باغ عمارت فاخر

باغ تالار فاخر، مجموعه‌ای مجلل و منحصربه‌فرد در تهران است که با فضایی متفاوت و امکاناتی بی‌نظیر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از برگزاری مراسم را برای مهمانان رقم می‌زند.

این مجموعه در سال ۱۳۹۹ در محدوده غرب تهران افتتاح شد و از همان ابتدا با استقبال گسترده‌ای از سوی زوج‌های جوان و برگزارکنندگان مراسم مواجه شد.

باغ تالار فاخر، دارای دو سالن مجزا با ظرفیت‌های ۵۰۰ و ۷۰۰ نفر است که با طراحی و دکوراسیونی زیبا و چشم‌نواز، فضایی مجلل و رمانتیک را برای برگزاری مراسم عروسی فراهم می‌کنند.

از امکانات باغ تالار فاخر آزدگان می توان به موارد زیر اشاره داشت

  • سرویس میز و صندلی ها لوکس و متناسب با فضای سالن طراحی شده.

  • کیفیت پذیرایی عالی با بهترین میوه و شیرینی

  • پرسنل خوش برخورد و باتجربه

  • گل آرایی ورودی ها و جایگاه عروس و داماد

  • آتش بازی

  • سالن عقد مجزا همراه با سفره عقد شیک

  • پارکینگ اختصاصی

  • لوکیشن های متعدد عکاسی

تالار در تهران

باغ عمارت عقیق

باغ ‌تالار عقیق احمدآباد ، با بیش از ۴ هزار متر مربع از فضای سبز رویایی و تالاری به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع که با نورپردازی حرفه ای، قادر است یک شب کاملاً رویایی را برای شما و مهمانانتان به واقعیت تبدیل کند.

سالن‌های پذیرایی این عمارت، با سیستم‌های حرارتی و برودتی کامل مجهز شده‌اند و با بهره گیری از سیستم‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری می تواند یک مراسم رویای را برای شما رقم بزند.

این مجموعه دارای یک استخر به ابعاد ۸ در ۱۶ متر به همراه فواره‌های زیبا است که در شب باعث جلوه‌ی خاصی در محیط می‌شود. سالن عقد با مساحت ۱۲۰ متر مربع و همراه با سفره عقد دیزاین شده و همچنین آشپزخانه‌ای کاملاً مجهز که توانایی پخت بیش از ۲۰ نوع غذای ایرانی و فرنگی را دارد، این مجموعه را کامل می‌کند.

ورودی به طول ۶۰ متر که از دو طرف با چمن‌کاری زیبا و شمشادهای تزیینی احاطه شده، زیبایی خاصی به باغ‌تالار و ورود عروس و داماد می‌بخشد و با چیدمان خاص و منحصر به فردش، آن را از دیگر مکان‌ها متمایز می‌سازد.

رقص نور و برنامه های ویژه برای آتش بازی همراه با دودهای رنگی و نمایش‌های مه در زمان ورود عروس و داماد، افتخار و شکوهی ویژه را به این لحظه‌ی مهم اضافه می‌کند.

باغ تالار موگه

باغ تالار موگه یک باغ تالار شیک و مججل در منطقه شهریار تهران واقع شده است.این باغ عمارت با معماری بی نظیر و طراحی به سبک مدیترانه ای دارای نخل های بلند و زیبا و برکه ای رویایی در محوطه ی باغ است که توجه هر مهمانی را بخود جلب می‌کند و می‌تواند به مراسم شما زیبایی دوچندانی ببخشد.

دکوراسیون مجلل به سبک اروپایی، گل آرایی ورودی های تالار، نورپردازی های حرفه ای محوطه وسایر ویژگی و امکانات دیگر این مجموعه باعث شده تا همه روزه میزبان مراسم های مختلفی از جمله عقد و عروسی باشد.

از دیگر ویژگیهای باغ تالار موگه می توان به وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا، اتاق بازی کودکان، سفره خانه سنتی و کافی شاپ برای رفاه بیشتر مهمانان اشاره داشت.

سایر ویژگی‌های باغ تالار موکه :

  • سالن مجزا برای صرف شام

  • اتاق عقد اختصاصی

  • سفره عقد شیک و مجلل

  • موسیقی زنده

  • استیج رقص

تالار در تهران

باغ عمارت پالیزی

یکی دیگر از برترین عمارت های عروسی در تهران باغ تالارپالیزی میباشد . این مجموعه با ظرفیت بین 100 الی 600 نفر برای مراسم های عقد کوچک و یا عروسی های شلوغ و مجلل مناسب می باشد.

در کنار ظرفیت بالا، وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از 600 خودرو می ‌تواند امنیت وسایل نقلیه مهمانان را فراهم کند. همچنین به مانند سایر مجموعه های دیگر عمارت پالیزی نیز دارای سالن عقد مجزا همراه با سفره عقد دیزاین شده مطابق با سلیقه عروس و داماد می باشد.

از دیگرویژگی متمایز کننده باغ عمارت پالیزی می توان به طراحی و دیزاین باغ برای هر چهار فصل سال اشاره داشت بطوریکه این مجموعه در هر فصل سال زیبایی خاص خودش را دارد و میزبان مراسم های مختلف عقد و عروسی بوده است.

در نهایت

در این مطلب سعی شد تا بهترین عمارت های عروسی در تهران را به شما معرفی کنیم شما می توانید از بین مجموعه های موجود پس از بررسی و مقایسه، عمارتی که با بودجه و معیارهای شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

در پایان در صورتیکه در این مجموعه های مهمان بوده اید و یا صاحب مراسم و تجربه ای از برگزاری مراسم عروسی در عمارت های معرفی شده دارید برای ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا