دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

سرگرمی

بیوگرافی سانیا سالاری و کمیک های دی سی

بیوگرافی سانیا سالاری

در این مطلب از سایت بیوگرافی ها به بررسی سایت نتگام و مطالب منتشر شده در این سایت از جمله کمیک و بیوگرافی بازیگرانی همچون سانیا سالاری خواهیم پرداخت.

سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1366، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است و فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.
پست اینستاگرام سانیا سالاری برای خواهرش : جان خواهر جان خواهرکم ، همدمم ، همنفسم ، یار خوشی ها و ناخوشی ها، بزرگترین آرزوی من آرامش و لبخند همیشگی برای توست. خانم دکتری که تا ابد برای من همون آزالیای کوچولوی خودم می مونه. داشتنت معجزه ی زندگیه منه، تولدت مبارک عشق زیبا و کوچولوی من.

نوشته های مشابه

پست سانیا سالاری برای درگذشت استاد منوچهر اسماعیلی : هرگز از یاد نخواهم برد که سی شب تمام در اجرای مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان تنها شنیدن آن صدای با شکوه، پر درد، پر قدرت، پر احساس و با صلابت چگونه لرزه بر تمام جانم می افکند. من کجا هستم؟ حقیقت من کجاست؟ یادتان جاویدان سفرتان در آرامش.

پست سانیا سالاری برای ایران درودی : بانوی زیبای سرزمین من بانوی قدرتمند سرزمینم بسیار به ما آموختید. زندگی کردن رو ، قوی بودن رو جنگیدن، جسارت، زنانگی، زیبایی و حضور رو وای بر جهانی که دیگر چون شمایی رو در خود ندارد. گرچه که تا ابد حضور همیشگی و پررنگ شما بر جبر زمان و زمانه پیروز خواهد بود.

کمیک در نتگام

کمیک

هرکسی که در دنیای کمیک دی سی زندگی می کند باید با تله های مرگ روزانه و تهدیدهای پایان دهنده جهان مانند جنگ دی سی در مقابل خون آشام ها کنار بیاید. در اینجا چند نکته برای زنده ماندن آورده شده است. بسیاری از شخصیت های شرور DC دارای داستان های دلخراشی مانند همتایان قهرمان خود هستند. حتی برخی به خاطر زندگی هایی که در اثر تراژدی درگیر شده اند تبدیل به شرور می شوند. با سایت نتگام همراه باشید.

کلیدهایی برای زنده ماندن در دی سی

دنیای دی سی پر از قدرتمندترین قهرمانان و تبهکارانی است که می توان تصور کرد. آنها در نبردهای حماسی بر سر سرنوشت مولتی ورسز می جنگند، قدرت و عظمت آنها را به معتبرترین ابر موجودات اطراف تبدیل می کند. البته که ساکن دنیای کمیک DC بودن آسان نیست. نبردهای فوق بشری اجتناب ناپذیری وجود دارد که باید با آنها مقابله کرد، اما فراتر از آن، رویدادهایی نیز وجود دارند که واقعیت را به طور کامل بازنویسی می کنند. چروک هایی را به کل آن اضافه می کند.
زنده ماندن در دنیای DC برای هیچ کس، قهرمان، شرور یا غیرنظامی، پیشنهاد آسانی نیست. با این حال، قطعاً نکاتی وجود دارد که می تواند به فرد کمک کند بدون توجه به مسیری که در زندگی خود انتخاب می کند، زنده بماند.

نتگام پیشنهاد می دهد در شهر گاتهام زندگی نکنید

این یک قانون سرانگشتی خوب برای هر کسی است. به گفته سایت نتگام گاتهام سیتی خطرناک ترین شهر دی سی ایالات متحده است که چیزی می گوید. حتی با وجود بتمن و خانواده خفاش ها در شهر، جرم و جنایت هنوز سر به فلک کشیده است و همیشه این احتمال وجود دارد که یک شرور لباس پوشیده تعداد زیادی از مردم را در یک لحظه بکشد.

برای قهرمانان جدید، حضور در گاتهام خطرناک است زیرا جامعه شرور گاتهام افراد تازه کار را برای صبحانه می خورند. برای شرورهای جدید، همین مورد صدق می کند، به جز اینکه وقتی فردی مانند بلک ماسک تصمیم می گیرد باند آن شرور جدید را که در قلمرو او غوغا می کنند، از بین ببرد، خانواده خفاش ها به احتمال زیاد دخالت نمی کنند.

از اکثر اجسامی که از آسمان می افتند دوری کنید

دنیای دی سی پر از بیگانگانی است که فناوری قدرتمندی را ایجاد می کنند که فراتر از درک انسان است. این یک مشکل بزرگ برای غیرنظامیان است، زیرا هر زمان که یک شی درخشان از آسمان می افتد، آنها می روند و تحقیق می کنند. گاهی اوقات، بسیار عالی است، و یک حلقه قدرت یا چیز دیگری است که قدرت های فوق العاده می دهد. هر چند این بهترین حالت است.

این احتمال بسیار بیشتر است که هر چیزی که از آسمان می افتد، شخصی را که آن را پیدا می کند به نوعی هیولا تبدیل می کند، آگاهی یک جنگ سالار بیگانه را بر روی آنها نقش می بندد یا آنها را به نحوی شرور می کند. همیشه بهتر است فقط یک شی که از آسمان می افتد را نادیده بگیرید. خطرات بیشتر از پاداش است.

به تیتان های نوجوان بپیوندید

سایت نتگام می گوید تایتان های نوجوان قهرمانان شگفت انگیزی تولید کرده اند، اما نگاه کردن به آنها چیز نسبتاً جالبی را نشان می دهد. فراتر از سایبورگ و ریون، همه آنها به نوعی قهرمانان میراثی هستند. حتی بیست بوی از نظر فنی یک قهرمان میراث است، زیرا او فرزند خوانده است. با این حال، قبرستان تیم پر از قهرمانان نوجوان غیر میراثی است.

پیوستن به تایتان های نوجوان ممکن است برای یک قهرمان جوان جدید ایده خوبی به نظر برسد، اما اغلب یک بلیط یک طرفه برای مرگ است. بسیاری از قهرمانان جوان غیر میراثی در طول سال ها به تیم پیوسته اند و در نهایت به زمین ختم شده اند. کسانی که این کار را نکرده اند معمولا به سرعت فراموش می شوند.

هرگز برای جوکر کار نکنید

جوکر همیشه به گاتهام سیتی حمله می کند، اما همیشه یک امر گروهی است. او به کمک نیاز دارد تا طرح هایش را عملی کند، که به معنی سرسپردگان است. با این حال، سرسپردگی جوکر خطرناک ترین شغل موجود است. این چیزی بیش از خطرات مربوط به بتمن است، زیرا خود جوکر خطرناک ترین فرد برای سرسپردگانش است.

جوکر به خاطر وحشیانه رفتار کردن برای همه کسانی که برای او یا با او کار می کنند شناخته شده است. سرسپردگان بدترین حالت را دارند، زیرا بیش از بسیاری در معرض هوس های جنون آمیز او هستند. او آنها را می کشد فقط به این دلیل که فکر می کند بیشتر اوقات خنده دار است. اگر کسی باید سرسپرده باشد، کار کردن برای جوکر اشتباه بزرگی است.

زندگی در متروپلیس بسیار هوشمند است

برای کسی که می‌خواهد یک ابرقهرمان باشد یا فقط یک شهروند غیرنظامی است، متروپلیس امن ترین شهر برای زندگی است. این یک دلیل دارد، و او لباس قرمز بزرگ می پوشد. سوپرمن همیشه در متروپلیس روز را نجات می دهد و شهر را امن نگه می دارد. از هر دشمن و تهدیدی فراتر از آن، این شهر تمیز و از نظر فناوری پیشرفته است.

برای یک قهرمان جوان، سوپرمن کمک بزرگی نیز هست. او به این شهرت دارد که مراقب همه است و یک معلم و الگوی عالی است. سوپرمن به همه کمک می کند و می خواهد همه موفق شوند. سوپرمن که یک قهرمان را زیر بال خود می گیرد بلیطی برای چیزهای بزرگ برای آن قهرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا