دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

راهنمای جامع تزریق چربی و فیلر بینی

امروزه، زیبایی به یکی از اصولی تبدیل شده است که تمامی افراد به دنبال آن هستند. هیچ کس دوست ندارد که گرد پیری و گذر سن را بر روی چهره خود احساس کند. در گذشته، از بین بردن آثار پیری از روی صورت دشوار بود. اما امروزه روش ها و عمل های جراحی متفاوتی وجود دارند که به شما کمک می کنند هر چه زودتر زیبایی چهره خود را بدست بیاورید و دوباره طراوت جوانی را تجربه کنید. نگاهی به آمار نشان می دهد که این روزها درخواست بالایی برای تزریق چربی و یا فیلر بینی وجود دارد. این روش ها می توانند تاثیرات شگرفی بر روی صورت داشته باشند و جوانی را دوباره به چهره بازگردانند. اما باید بدانید این کارها باید توسط افراد متخصص انجام شوند. در غیر اینصورت، شما در پایان کار از نتیجه رضایت نخواهید داشت. کلینیک https://goonehclinic.com  تمامی کارهای زیبایی را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

مزایا و معایب تزریق چربی به عنوان جایگزین فیلر بینی

یکی از مهمترین  روش های زیبایی که این روزها انجام می شود تزریق چربی است. تزریق چربی فواید زیادی را برای زیبا شدن دارد. کسانی که تو رفتگی در چهره خود دارند و همین امر باعث شده است که چهره شان خسته و یا گرفته به نظر برسد می توانند از این روش استفاده کنند. مزیت دیگری که تزریق چربی را به یک روش خاص و دوست داشتنی تبدیل کرده است از بین بردن چین و چروک بر روی چهره است و می تواند زیبایی را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد. ماندگاری این روش در از بین بردن چین و چروک ها بسیار زیاد است و همین امر آن را به یک روش پرطرفدار تبدیل کرده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بر اساس مشاهدات ما بر روی بیماران مشخص شده است که تزریق چربی می تواند کیفیت پوست را نیز بهبود ببخشد. البته باید بدانید این مسئله هنوز به صورت عملی به اثبات نرسیده است. برای تزریق چربی ابتدا باید محل برداشت چربی در بدن مشخص شود. پس از آن چربی استخراج می شود و به بخش های دیگری که از قبل بر روی صورت مشخص شده اند تزریق می شود. این کار باعث می شود صورت زیبا به نظر برسد و با توجه به این موضوع که این چربی مخصوص بدن فرد است بدن او واکنش کمتری نشان می دهد.

نوشته های مشابه

چگونگی انتخاب نوع فیلر مناسب برای بینی؟

فیلر بینی روشی است است که طی آن ژل مخصوصی که عمدتا اسید هیالورنیک است به بینی تزریق می گردد و باعث اصلاح فرم بینی می شود. برای تمامی افراد پیش آمده است گاهی بینی خود را مشاهده کنند و متوجه شوند ایرادهای کوچکی در بینی وجود دارد، اما این ایرادها به اندازه ای نیستند که نیازمند عمل جراحی باشند. در این روش استفاده از فیلر بینی می تواند به عنوان راهکاری مناسب برای از بین بردن ایرادات چهره مد نظر قرار گیرد.

البته باید بدانید پزشک باید درک درستی به آناتومی چهره داشته باشد و فیلر بینی را به اندازه کافی تزریق کند. عدم تزریق مناسب باعث می شود فرم بینی تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر بر روی زیبایی افراد تاثیر می گذارد. بنابراین، مراجعه به یک کلینیک معتبر اهمیت زیادی دارد. کسانی که تا به حال عمل جراحی بینی انجام نداده اند می توانند از این روش استفاده کنند. به طور مثال، کسانی که نوک بینی افتاده ای دارند، برای زیبایی هر چه بیشتر بینی خود می توانند فیلر تزریق کنند و زیبایی هر چه بیشتر را احساس کنند.

فیلر بینی

نکاتی که در هنگام انجام تزریق چربی یا فیلر بینی باید رعایت شود

برای اینکه کار تزریق چربی به خوبی پیش رود باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

  • کسانی که سیگاری هستند برای اینکه نتیجه عمل را بهبو دببخشند باید یک ماه قبل از عمل جراحی سیگار کشیدن را ترک کنند.
  • نوشیدن آب کافی قبل از عمل مهم است. کسانی که بدنشان دچار کم آبی است از نتیجه عمل رضایت نخواهند داشت.
  • مصرف داروهایی که بر روی انعقاد خون اثر می گذارد 72 ساعت قبل از انجام این روش باید قطع شود. در صورتی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید، بهتر است در این روش با پزشک مشورت کنید.
  • استرس و اضطراب باعث می شود که پروسه درمان طولانی شود و شما نیز درد زیادی را احساس می کنید. به همین دلیل، قبل از اینکار مدیتیشن کنید و آرام باشید.
  • در صورتی که از بیماری های مزمن مانند دیابت رنج می برید، قبل از عمل با پزشک مشورت کنید.

کلینیک گونه

برای تزریق چربی و یا فیلر بینی به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تزریق چربی یا فیلر بینی در اختیار شما قرار دهیم. تزریق چربی به افزایش حجم و کاهش چین و چروک صورت کمک می کند. اگر به دنبال کلینیک معتبری برای انجام این کار هستید، بهتر است بدانید متخصصانی که در کلینیک گونه https://goonehclinic.com  حضور دارند این کار را با ظرافت و دقت زیاد برای شما انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا