دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

دستگاه لیزر الکس کندلا بخریم یا نابلکس

کلینک‌های پوست و مو برای این‌که خدمات پاک‌سازی پوست از موهای زائد را انجام دهند، به دستگاه‌های حرفه‌ای و باکیفیت نیاز دارند که دو دستگاه لیزر کندلا و الکس نابلکس از بهترین‌ها در این زمینه هستند. اما سوال اینجاست که کدام یک از این دستگاه‌های لیزر کاربردی‌تر هستند و با توجه به این‌که طول عمر لیزرها برای کلینیک‌ها اهمیت دارد، بهتر است کدام نوع از دو لیزر معرفی‌شده خریداری شوند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم دربارۀ خصوصیات و ویژگی‌های دو دستگاه لیزر کندلا و  دستگاه لیزر الکس نابلکس صحبت کنیم تا با اطلاعات کامل به خرید دستگاه دلخواه اقدام کنید.

دستگاه لیزر موی کندلا

بررسی دستگاه لیزر موی کندلا

لیزرهای مختلفی در بازار عرضه شده‌است که کندلا ازجمله بهترین‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود. این نوع لیزر بخصوص برای پوست‌های روشن و تیره اثربخشی فوق‌العاده مناسبی دارد، این در حالی است که ازلحاظ قیمتی نیز به‌نسبت سایر دستگاه‌های لیزر، در رنج قیمتی قابل توجهی است. ناگفته نماند که دستگاه لیزر کندلا برای تولید طول موج 755 نانومتر از الکسا استفاده می‌کند و درنهایت با ایجاد لیزر سبز رنگ، این طول موج ایجاد‌ شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید که دقت این لیزر بسیار عالی است و در کمتر دستگاه لیزری قرار داده شده‌است.

از ویژگی‌هایی که سبب به‌کارگیری از این دستگاه لیزر موهای زاید شده‌ است، هزینۀ مناسبی است که به متقاضیان برای هر جلسه متحمل می‌شود. درواقع این هزینه آن‌قدر مناسب و به‌صرفه است که افراد حتی می‌توانند تا چند جلسه پشت سر هم از دستگاه لیزر کندلا بهره ببرند. ضمناً مقاومت این دستگاه و درنتیجه ماندگاری آن فوق‌العاده برای کلینیک‌ها دارای اهمیت است، به همین خاطر در اکثر مواقع تصمیم به استفاده از این دستگاه لیزر می‌شود.

  • ویژگی‌های دستگاه کندلا

این دستگاه دارای سیستم خنک‌کنندۀ عالی است و با توجه به این‌که احتمال درد در زمان استفاده از دستگاه وجود دارد، این سیستم کمک می‌کند تا سوزش و درد به پایین‌ترین درجه برسد. البته نگران نباشید، در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر درد و سوزش شدید در هنگام به‌کارگیری از لیزر کندلا ارسال نشده است و این بدان معناست که حتی قبل از لیزر، نیاز به استفاده از کرم بی‌حس‌کننده وجود ندارد.

در کنار این موارد، دقت بسیار عالی دستگاه لیزر کندلا است که سبب شده‌است تا کلینیک‌های زیادی برای خرید این دستگاه اقدام کنند. همان‌طور که می‌دانید، متقاضیان به پاک‌سازی کامل پوست‌شان نیاز دارند که با به‌کارگیری از این طول موج این لیزر، موهای زائد به‌طور کامل ازبین خواهند رفت. حتی گفته می‌شود که پس از چند جلسه استفاده از این لیزر، پاک‌سازی پوست برای مدت بیشتری و حتی دائمی دوام خواهد داشت.

دستگاه لیزر الکس نابلکس

بررسی دستگاه لیزر الکس نابلکس

این دستگاه لیزر نیز دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را برای استفاده در کلینیک‌ها آماده کرده‌است. دارا بودن طول موج 750 نانومتر و هندپیس فراکشنال از قابلیت‌های این لیزر به حساب می‌آید که به‌خوبی می‌تواند موهای زائد را به‌طور کامل حذف کند. ضمناً در نظر داشته باشید که دقیقاً مانند دستگاه لیزر کندلا این لیزر نیز از ضریب جذب فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با توجه به این‌که مدت پالس و میزان انرژی دستگاه قابل تنظیم است، می‌توان گفت که برای حذف انواع مو مناسب خواهد بود.

گفتنی است که سیستم خنک‌کنندۀ دستگاه لیزر نابلکس از نوع کولینگ گاز است که می‌توان ادعا کرد که میزان خنک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین ازلحاظ امنیت نیز در سطح مناسبی بوده و ریسک سوختگی و درد را در زمان استفاده از این دستگاه به جهت حذف موهای زائد را پایین می‌آورد. ضمناً این دستگاه لیزر پهنای پالس کوتاه تا 300 هزارم ثانیه دارد و انرژی پالس نیز در حدود 70 ژول است و این موارد در کنار اسپات اندازه‌های 2 الی 20 میل، کارِ ازبین بردن موهای زائد را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. برای خرید دستگاه لیزر موهای زاید این برند می تواند گزینه ی جذابی باشد که کیفیت و عملکرد خوب آن بر کسی پوشیده نیست.

  • ویژگی‌های دستگاه لیزر نابلکس

این دستگاه لیزر دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند است و هندپیس دستگاه از یک سنسور کنترل دما برخوردار است که درنتیجه جلوی داغ‌شدن بیش از انداز‌ه را خواهد گرفت. این موضوع کمک می‌کند تا دستگاه لیزر نابلکس طول عمر بیشتری داشته باشد. ضمناً مانند دستگاه لیزر کندلا، پروتکل درمانی با استفاده از این لیزر نیز حداکثر 6 جلسه است که البته با توجه به نوع پوست ممکن است کمتر یا بیشتر نیز در نظر گرفته شود.

همچنین توجه داشته باشید که لیزر نابلکس از کلیۀ استاندارد کیفی معتبر جهان مانند FDA آمریکا و CE اروپا نیز برخوردار است و این موضوع نشان می‌دهد که بدون دغدغه می‌توان از این دستگاه در کلینیک‌های مختلف به‌کار گرفت. در کنار این موارد، نوع استفاده از لیزر نابلکس است که بدون هیچ‌گونه تماس با بدن به حذف موهای زائد می‌پردازد.

نحوۀ انتخاب نهایی لیزر

کلینیک‌های پوست و مو برای این‌که بتوانند از بهترین دستگاه لیزر بهره‌مند شوند، در وهلۀ اول باید به بررسی کامل انواع دستگاه بپردازند که ما در این مقاله سعی کردیم دو نمونه از بهترین لیزرهای حال حاضر دنیا را معرفی کنیم که هرکدام دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودشان هستند. به‌طورکلی برای خرید یکی از دو دستگاه لیزر کندلا و نابلکس، ابتدا توصیه می‌کنیم که به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید تا درنهایت بتوانید با بررسی بیشتر، بهترین لیزر را انتخاب کنید. ضمناً توجه داشته باشید که بسته به نیازتان، انتخاب این نوع دستگاه‌ها متفاوت است و درواقع می‌توان گفت که در موقعیت‌های مختلف، انتخاب این دو دستگاه لیزر مناسب و کارکرد ایده‌آلی خواهد داشت.

دستگاه لیزر نابلکس

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با دستگاه لیزر کندلا و همچنین دستگاه لیزر نابلکس آشنا کنیم که طبیعتاً برای خرید هرکدام به مراکز و فروشگاه‌های معتبر نیاز خواهید داشت که برای این منظور توصیه می‌کنیم از مجموعۀ حامین طب بهره ببرید. استفاده از این مرکز به جهت خرید دستگاه لیزر، دارای مزیت‌هایی است که ازجمله می‌توان به گارانتی معتبر، کیفیت برتر، قیمت بصرفه، خدمات پس از فروش و از همه مهم‌تر، خرید اقساطی آن اشاره کرد. حال برای این‌که بتوانید با مدیران و مشاوران مجموعۀ حامین طب گفتگو کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده‌ شده در لینک بالا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا