دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

نحوه تزریق و میزان ماندگاری ژل لب روسی

تزریق ژل لب یکی از روش‌های زیبایی محبوب است که برای زیباتر کردن ظاهر لب‌ها استفاده می‌شود. مدل‌های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد که ژل لب روسی یکی از این موارد می‌باشد. در این روش با توجه به کشیده‌تر و بزرگ شدن فرم لب‌ها توصیه می‌شود افرادی که لب‌های بزرگی دارند این روش تزریق ژل را انجام ندهند. درک نحوه تزریق و میزان ماندگاری ژل لب روسی برای دستیابی به بهترین نتایج و همچنین ماندگاری محصول بسیار مهم است.

ژل لب روسی چیست؟

ژل لب روسی یک فیلر پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای بهبود ظاهر لب‌ها با تزریق به ناحیه V شکل دهان انجام می‌گیرد و موجب کشیدگی و تیزی حاشیه لب می‌شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که به آبرسانی و حجیم شدن پوست کمک می‌کند. فیلر اسید هیالورونیک به مقدار کمی در امتداد خط لب برای برجسته نمودن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می‌شود. بعد از مشخص کردن طرح کلی لب، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق شده تا حجم لب‌ها پرتر شود.

هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید همزمان به لب بالایی و پایینی دقت نماید. در حالی که اکثر مواقع تمرکز اصلی اجرای فیلر بر روی لب بالایی است، اما برای نتیجه بهتر، ایجاد تقارن و ظاهر طبیعی، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می‌شود.

نحوه تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی یک روش پزشکی است که فقط باید توسط یک متخصص و پزشک مجاز انجام شود. انتخاب یک تزریق کننده واجد شرایط و با تجربه برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن و به حداقل رساندن خطر عوارض، بسیار مهم است. خانم دکتر عاطفه پیشگاهی با چندین سال تجربه انواع خدمات زیبایی از قبیل تزریق ژل، فیلر، بوتاکس و … را در مطب خود ارائه می‌دهد. اگر قصد تزریق ژل لب روسی دارید و یا انواع دیگر روش‌های تزریق ژل مدنظر شماست؛ می‌توانید با مراجعه به مطب دکتر پیشگاهی و دریافت مشاوره با توجه به فرم لب‌های خود بهترین مدل تزریق ژل را انتخاب نمایید.

در ادامه چند مرحله کلی برای تزریق ژل آورده شده است:

  • مشاوره

پزشک قبل از عمل، لب‌های مراجعه کننده را ارزیابی می‌کند و اهداف و انتظارات او را مورد بحث قرار می‌دهد. همچنین سابقه پزشکی مراجعه کننده و داروهای مصرفی وی را بررسی می‌کند. در طول مشاوره، در مورد انتظارات و اهداف مراجعه کننده صحبت می‌شود. درنهایت باتوجه به شکل لب، رنگ پوست و بافت مراجعه کننده بهترین روش ارزیابی و تعیین خواهد شد.

  • آماده سازی

گاهی اوقات برای به حداقل رساندن ناراحتی، لب‌ها با یک بی‌حس کننده موضعی بی‌حس می‌شوند. متخصص همچنین ژل لب روسی را با مخلوط کردن آن با لیدوکائین، یک بی حس کننده موضعی، آماده می‌کند. هنگامی‌که لب‌ها بی‌حس شدند، متخصص ژل لب روسی را برای تزریق آماده می‌نماید. ژل با لیدوکائین مخلوط می‌شود تا تزریق را تا حد امکان برای مراجعه کننده راحت‌تر کند.

  • تزریق ژل

متخصص از یک سوزن نازک برای تزریق ژل لب استفاده می‌کند. مقدار و محل تزریق را به دقت کنترل کرده تا به نتیجه دلخواه برسد. خود فرآیند تزریق فقط چند دقیقه طول می‌کشد. متخصص ژل لب را با دقت به لب‌ها تزریق می‌کند و میزان و محل تزریق را کنترل می‌نماید تا بهترین نتیجه ممکن را از این تزریق بگیرید.

نحوه تزریق و میزان ماندگاری ژل لب روسی

  • مراقبت‌های بعد از تزریق

پس از عمل، ممکن است مراجعه کننده مقداری تورم و کبودی را تجربه کند. متخصص دستورالعمل‌هایی را برای مراقبت‌های بعد از تزریق، از جمله استفاده از کیسه‌های یخ و اجتناب از فعالیت‌های خاص برای مدتی ارائه می‌کند. مراجعه کننده باید حداقل تا 24 ساعت پس از عمل از لمس لب‌ها یا اعمال فشار به لب‌ها خودداری کند. همچنین باید از نوشیدن الکل، سیگار کشیدن یا انجام ورزش‌های شدید تا چند روز پس از تزریق خودداری نماید. طبق گفته متخصص چند روز پس از تزریق برای اطمینان از اینکه فیلر به درستی جذب شده و درصورت نیاز به ترمیم نزد پزشک مراجعه نمود.

ماندگاری ژل لب روسی

ژل لب بین 18 تا 24 ماه ماندگاری دارد. مهم است که قبل از استفاده از محصول، تاریخ انقضا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز موثر و ایمن است. محصول باید در دمای اتاق در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید و گرما نگهداری شود. همچنین مهم است که از یخ زدن یا قرار دادن ژل در معرض دماهای شدید خودداری کنید. اگر به درستی نگهداری نشود یا در معرض هوا یا نور قرار گرفته باشد، ممکن است استفاده از آن کمترین اثرگذاری را داشته یا حتی ناایمن شود. مهم است که هر محصول تاریخ مصرف گذشته یا در معرض خطر را دور بیندازید و فقط از محصول تازه و باز نشده استفاده کنید.

ژل لب روسی

در پایان

ژل لب روسی یکی از روش‌های زیبایی لب است که با تزریق ژل می‌توان موجب بهبود ظاهر لب‌ها شد. انتخاب یک پزشک متخصص، نحوه تزریق و میزان ماندگاری ژل لب برای انجام تزریق و پیروی از دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های پس از آن بسیار مهم است. علاوه بر این، بررسی تاریخ انقضا و نگهداری مناسب محصول برای اطمینان از اثربخشی و ایمنی آن مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا