دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گجت

تغییر بزرگ در ابزارهای شنوایی و تقویت صدا

ایرو سمعک نامرئی با کیفیت صدای بالا یک ابزار مدرن شنوایی

یک ابزار تقویت صدای متفاوت

نگرانی از نمایان بودن سمعک ها و شکل بد آنها همیشه با مصرف کنندگان انواع سمعک بوده و گاهاً این نگرانی توام با کارایی پایین آنها باعث شده که رغبت به استفاده از آنها کاهش یابد و یا مصرف کنندگان از آن ناراضی باشند اما این سمعک هوشمند بعنوان یک ابزار مدرن شنوایی با کیفیت و بهتر واقعاً متفاوت است.

سمعک هوشمند

آسان برای استفاده

این سمعک های هوشمند براحتی شارژ می شوند آنها دارای یک جعبه محافظ هستند که علاوه بر محافظت از سمعک ها می تواند آنها را شارژ و مجدداً آماده استفاده نماید. جعبه محافظ براحتی در جیب لباس قرار می گیرد.

سمعک هوشمند

صدای کاملاً طبیعی

نوک ناژک دار این سیستم تقویت صدا اجازه می دهد صداهای با فرکانس های پایین (باس) وارد کانال گوش شوند و تنها فرکانس های بالا (تریبل) توسط دستگاه تقویت می شوند و این باعث ایجاد صدای کاملاً طبیعی می شود.

سمعک هوشمند

فوق العاده راحت

این ابزار مدرن شنوایی بدلیل داشتن ناژک های نرم و قابل انعطاف در نوک آن براحتی در کانال گوش مستقر می شود و بدون ایجاد احساس بد ممکن است مصرف کنند فراموش کند که سمعک در گوش خود دارد.

سمعک هوشمند

تقریباً نامرئی

این ابزار شنوایی بطور کامل در داخل کانال گوش قرار می گیرد و هیچ کس آن را مشاهده نمی کند و تنها خود مصرف کننده از آن اطلاع دارد. فقط در زمان ایکس ری وجود این سمعک در گوش مشخص می شود.

ایجاد حس متفاوت برای افراد کم شنوا

این ابزار مدرن شنوایی با استفاده از آنالیز دقیق اصوات و تقویت آنها بر اساس فرکانس یک کیفیت صدای متفاوت بوجود آورده و با توجه به طراحی خاص آن و شارژ پذیر بودن قطعاً بعنوان یک ابزار کمک شنوایی کارآمد بدور از هرگونه دغدغه می تواند مشکلات افراد کم شنوا را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا