دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیگجت

کلاه کاسکت جدید با دید 360 درجه مجهز به کنترلهای لمسی و سیستم حذف صدا

کلاه کاسکت مجهز به تکنولوژی های پیشرفته

پوشیدن کلاه کاسکت برای موتور سواران معمولاً زیاد خوشایند نیست اما بدلیل مقررات مجبورند از آن استفاده نمایند. یک مخترع ژاپنی کلاه کاسکت جدیدی ابداع کرده که بسیار جذاب است و با قابلیت های فراوانی که دارد می تواند رغبت استفاده از این کلاه کاسکت جدید را بین موتور سواران افزایش دهد.

 

دوربین دید 360 درجه نصب شده در پشت کلاه این امکان را به موتور سوار می دهد که در یک صفحه نمایش کوچک تعبیه شده در بالای قاب کلاه کاسکت تصویر پشت سر را ببیند که با چرخش سر زاویه دید دوربین نیز تغییر می کند و سطح بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد.

این صفحه نمایش همچنین اطلاعاتی مانند سیستم ناوبری ، سرعت ، زمان ، قطب نما ، میزان باطری را به نمایش می گذارد اما جالب اینکه سیستم GPS مستقل جهت مسیریابی در این کلاه تعبیه شده است.

 

کلاه کاسکت جدید

سیستم ناوبری و مسیریابی دیداری و شنیداری توسط اسپیکر و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند که امکان بر قراری تماس را مهیا می کند همچنین سیستم اتصال کلاه کاسکت با یک کلاه کاسکت دیگر و یا گروهی از کلاه کاست ها از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است.

یک سیستم حذف صدای ترافیک و باد در این کلاه تعبیه شده که به آرامش و آسودگی موتور سوار کمک می کند این سیستم می تواند صداهای هشدار مانند بوق را تشخیص داده و آنها را به اطلاع موتور سوار برساند. حذف صداهای مزاحم و گوش خراش یک ویژگی برجسته در این کلاه کاسکت است. در عمل باید دید که این سیستم تا چه میزان به حذف صداهای مزاحم کمک می کند.

سیستم کارآمد دیگر نصب شده بر روی این کلاه کاسکت لمسی بودن قسمت های شیپوری مانند کناری کلاه برای پاسخ دادن به تماس و یا بر قراری ارتباط با گوشی هوشمند و درخواست گرفتن شماره تلفن ، تنظیم صدا و کنترل پخش موزیک از طریق این قسمت های لمسی است.

 

کلاه کاسکت جدید

تعبیه یک نوار روشنایی از نوع LED بر روی پوسته بیرونی کلاه جهت داشتن نور مضاعف در زمان موتور سواری و استفاده از باطری با قابلیت شارژ مجدد که می تواند حدود 8 ساعت برق مورد نیاز بلوتوث ، سیستم ناوبری ، دروبین دید 360 ، GPS ، سیستم حذف صداهای مزاحم و صفحه نمایش را تامین نماید.

وزن حدود 1.78 کیلوگرم برای این کلاه کمی زیاد است اما با توجه به امکانات و سیستم های نصب شده بر روی آن چنین وزنی برای آن دور از انتظار نیست. این کلاه کاسکت پیشرفته و شیک با ظاهری کاملاً مدرن تا زمانی که آزمون های تست ایمنی را پاس نکند نمی تواند وارد بازار شود اما اگر بتواند گواهی ایمنی را کسب کند مطمئناً مورد توجه عموم موتور سواران قرار خواهد گرفت.

کمپین حمایت از تولید این کلاه با قیمت پایه خرده فروشی هر عدد 1799 دلار براه افتاده و بسیاری از علاقمندان از این کلاه کاسکت جدید حمایت مالی نموده اند تا بتواند تا سال 2019 وارد بازار مصرف شود.

 

دکمه بازگشت به بالا