دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گجت

معرفی و بررسی شارژر وایرلس بهمراه 8 درگاه ارتباطی

اگر شما کاربر مک بوک ویا گوشی آیفون هستید حتماً تا به حال برای رفع مشکل محدودیت درگاه ارتباطی این تجهیزات دانگل های متعددی را تهیه و استفاده کرده‌اید، قطعاً یکی از نا امید کننده ترین مشکلات محصولات اپل همین باشد و ممکن است که هیچگاه از طرف خود اپل بر طرف نشود.

ابزاری که امروز می‌خواهیم معرفی و بررسی کنیم این مشکلات را برای همیشه برطرف خواهد کرد هایپردرایو می‌تواند محدودیت درگاه‌های ارتباطی برای مک و آیفون را برطرف کند و همچنین یک شارژر وایرلس برای اندروید و آیفون بهمراه تعداد زیادی پورت ارتباطی در اختیار شما قرار دهد.

این هایپردرایو براحتی از طریق پورت USB-C با مک بوک و یا کامپیوتر شما در صورتی که دارای پورت USB-C باشد ارتباط برقرار می‌کند پس از اتصال هشت پورت اضافی در دسترس شما قرار می‌گیرد از جمله MicroSd 3 , SD , HDMI , X USB 3.1 , Ethernet  و بخش مهم این هاب شارژر وایرلس آن است که می‌تواند گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید را شارژ کند.

البته قبلاً هاب های دیگری جهت رفع محدودیت پورت محصولات اپل روانه بازار شده اما جنبه جدید این هایپردرایو توانایی آن به عنوان یکدستگاه شارژر بی سیم است که سازنده ادعا کرده از چهار استاندارد شارژ بی سیم QI , W 5/10/15  برای اندروید و شارژ W 7.5  برای آیفون پشتیبانی می‌کند.

از منظر طراحی این دستگاه بعنوان یک پایه تلفن هوشمند عمل می‌کند و از آن یک پایه تلفن هوشمند ساخته است. برای استفاده از حالت شارژر بی سیم تنها کافی است کابل آن را به پورت USB-C وصل کنید و گوشی خود را روی آن قرار دهید تا گوشی شما شارژ شود.

قرار این است محصول تا ماه آوریل سال 2018 باقیمت حدود 109 دلار روانه بازار جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا