دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گجت

معرفی و بررسی جدیدترین ربات جاروگر سامسونگ

منزلتان را با امپراتور ربات ها تمیز کنید

فضای محل سکونت و یا کار خود را با این ربات تسخیر کنید قدرت فوق العاده زیاد و شکل حرفه ای این ربات می تواند آنگونه که شما انتظار دارید کارتمیز کاری و جاروکشی را برایتان انجام دهد.

اجازه دهید کار تمیزکاری بصورت حرفه ای را این ربات برایتان انجام دهد.

آخرین ربات قدرتمند بر گرفته از کارکترهای فیلم جنگ ستارگان هم اینک در اختیار شماست که بصورت کاملاً هوشمندانه فضاهای شما را تمیز و جاروکشی نماید این ربات به گونه ای طراحی شده که سرعت تصمیم گیری و عبور از موانع و هدایت خود به کل فضای منزل را بدون دخالت انسان بنحو احسن انجام می دهد.

شاهد قدرت این ربات باشید

قدرت مکش این ربات با استفاده از طراحی بدنه باریک چندین برابر افزایش یافته که می تواند هرگونه گرد و غبار و کثیفی را از روی سطوح دسترس و غیر دسترس پاک نمایید علاوه بر این حرکت بر روی سطوح چوبی و سخت و تمیزکاری آنها نیز در تخصص این ربات است.

20 ایکس

قدرت مکش

8.5

سانتیمتر ارتفاع

خود این ربات تشخیص میدهد که کجا باید برود

با استفاده از سیستم نقشه خوانی مدرن تعبیه شده در این ربات خطوط و موقعیت کامل اتاق های خانه برای آن قابل تشخیص است و می تواند بدون برخورد با اجسام سر راه تمام فضاها را طی نماید.

 

ربات جاروگر خود را در هرکجا که هستید می توانید کنترل کنید

با استفاده از نرم افزار کنترل ربات جاروگر که بروی گوشی هوشمند نصب می شود می توانید برنامه کاری و چگونگی عملکرد ربات را کنترل نمایید با استفاده از کنترل کننده صدا آمازون الکسا و یا دستیارگوگل ازطریق گوشی به ربات خود دستور بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا