دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

خانه شیشه ای مستحکم و مقاوم با معماری خاص و شیشه های درخشان روی دریاچه

خانه شیشه ای، مقاوم، مستحکم و درخشان روی دریاچه

آیا شما نیز به دنبال ساختن خانه رویایی خود هستید ولی نمی دانید که چه طراحی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد؟ آیا می خواهید خانه ای زیبا و در عین حال مقاوم داشته باشید؟ آیا می دانید که بهترین انتخاب برای شما و خانوادتان چیست؟ نمی دانید؟ خب… ما در این مطلب می خواهیم در مورد یک خانه شیشه ای صحبت کنیم که روی دریاچه ساخته شده است و در عین زیبایی، مقاومت بسیار بالایی دارد. اگر شما نیز جزء آن دسته افراد هستید که می خواهند خانه رویاهایشان را بسازند و همچنین مقاوم و مستحکم بودن آن نیز برایشان بسیار اهمیت دارد، این مطلب از مجله اینترنتی پروماگ را از دست ندهید. ما در این مطلب خانه شیشه ای ساخته شده روی دریاچه را به شما معرفی می کنیم که نه تنها بسیار زیبا است، بلکه از مقاومت و مستحکم بودن نیز چیزی کم ندارد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خانه شیشه ای و درخشان روی دریاچه که سرتاسر آن از شیشه ساخته شده است تا حس شنا کردن در آب را به ساکنین خود منتقل سازد.

Mecanoo (مکانو) شرکت معماری هلندی که یکی از بزرگترین شرکت های طراحی و معماری در سراسر دنیا است، خانه شیشه ای و درخشان روی دریاچه در انگلستان طراحی کرده و همه را به هنر معماری خود خیره ساخته است. همانطور که از نام این خانه پیدا است، درخشندگی این خانه شیشه ای روی دریاچه چشم ها را به خود خیره می سازد و در عین حال بسیار محکم ساخته شده است، این خانه شیشه ای طوری طراحی شده که حس شناوری روی دریاچه را به ساکنین و تماشاگران خود منتقل می کند.

خانه شیشه ای

این خانه شیشه ای دو طبقه روی دریاچه ساخته شده است و جاده و خیابان همجوار خود به وسیله زمین کوچک پوشیده از درختانی بلند جدا شده است که چراغ ها و امکان دید از جاده را محو کرده و حریم خصوصی برای ساکنین خود ایجاد کرده است. پنجره های بزرگ شیشه ای نمای بسیار زیبایی از محوطه سبز و همچنین آب دریاچه اطراف خانه به ارمغان می آورند، درست همانطور که این شرکت معماری توصیف کرده بود!

خانه شیشه ای

این خانه شیشه ای با پوسته شفاف خود همچنین باعث ایجاد یک محیط روشن و رویایی در داخل خانه می شود. از محیط اطراف خانه می توان از طریق پشت بام لذت برد، و همچنین روی صندلی های تراس نشست و با یک لیوان چای از زیبایی دریاچه نهایت استفاده را برد.

تک تک اتاق های این خانه شیشه ای به گونه ای طراحی شده اند که فضای داخلی خانه را با طبیعت زیبای بیرونی از طریق سقف های بلند، و دیوارهای شیشه ای مرتبط سازند.

مواد مورد استفاده در ساخت این خانه شیشه ای شامل چوب تیره فلزاتی در تضاد با دیوارهای سفید روشن، سقف ها و درها می شود. عناصری که در نمای بیرونی ساختمان استفاده شده اند و شیشه ای نیستند شامل چوب ساخته شده به روش ژاپنی مقاوم در برابر حرارت می شود و همچنین از مواد و رنگ های شیمیایی به هیچ عنوان استفاده نشده است.

عناصر مقاوم مانند پمپ حرارتی هوا، پانل های خورشیدی، سیستم های بازیابی گرما و شیشه های سه جداره نیز در ساخت این خانه شیشه ای استفاده شده اند که مکنو می گوید این مواد به منظور صرفه جویی در انرژی به کار رفته اند.

خانه شیشه ای

سخن آخر

همانطور که گفتیم، ما در این مطلب در مورد خانه شیشه ای روی دریاچه ساخته شده در انگلستان صحبت کردیم. این خانه با وجود شیشه ای بودن، بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده است و خیال ساکنین خود را از هر جهت راحت می سازد. اگر شما نیز می خواهید خانه ای بسیار زیبا و در عین حال مستحکم داشته باشید، ما می توانیم این خانه شیشه ای را به شما معرفی کنیم لازم بذکر است این خانه جزء بهترین خانه های سال 2018 قرار گرفته است. از اینکه باز هم ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید از شما متشکریم. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا