دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کتابکسب و کار

خرید انواع کتاب

مطالعه و خواندن کتاب از گذشته مورد توجه قرار گرفته که هم برای دروس آکادمیک و هم بردن علم فردی به کار می‌رود. امروزه هزینه خرید کتاب و پیدا کردن آن، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که در این‌باره مطرح می‌شود. با توجه به افزایش قیمت کتاب‌ها و همچنین در دسترس نبودن بسیاری از آن‌ها برای افراد مختلف، خرید کتاب به صورت اینترنتی از یک بانک کتاب، بسیار رواج پیدا کرده است. دسترسی به کتاب‌ها از این طریق بسیار راحت‌تر است. در ادامه قصد داریم مزایای بانک کتاب را برای شما بازگو کنیم و تمامی اطلاعاتی که در این‌باره لازم دارید، در اختیارتان قرار دهیم.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با خرید آنلاین کتاب

 زمانی که بحث خرید کتاب به پیش می‌آید، نحوه تهیه آن و نسخه‌ای که خریداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا هم می‌تواند کیفیت آن را تحت تأثیر قرار دهد و هم برای تهیه آن باید وقت و هزینه صرف کنید. بانک کتاب به شما کمک می‌کند بدون هیچ محدودیتی، در هر مکان و زمانی کتاب‌های موردنظر خود را در دسترس داشته باشید و به ساده‌ترین شکل آن‌ها را سفارش دهید.

خرید انواع کتاب

نوشته های مشابه

 در حقیقت اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده بانک کتاب، صرفه‌جویی در زمان است. همان‌طور که می‌دانید، پیدا کردن بسیاری از کتاب‌ها کمی سخت است و از طرفی شما باید زمان زیادی را برای یافتن مرکز فروش آن صرف کنید. با در نظر گرفتن تمامی نکات، تهیه کتاب به صورت اینترنتی، به شما اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهید، بدون محدودیت آن را سفارش دهید.

هزینه کتاب‌ها نیز اهمیت زیادی دارند. زمانی که شما از یک مرکز معتبر خرید می‌کنید، این فرصت برای شما فراهم می‌شود که قیمت‌ها را مقایسه و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. از طرفی دیگر هزینه رفت‌وآمد و گشتن به دنبال کتاب را نخواهید داشت. از دیگر مزایایی که بانک کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد، برخورداری از تخفیف‌ها و مناسبت‌هایی است که در آن‌ها طی یک بازه زمانی، قیمت کتاب‌ها بسیار پایین‌تر می‌آید.

بسیاری از محصولات در دسترس نیستند و ممکن است در بازار پیدا نشوند؛ با این حال کتاب‌فروشی‌های اینترنتی که به عنوان بانک کتاب شناخته می‌شوند، می‌توانند انواع محصولات را با توجه به سلیقه شما، ارائه کنند و قطعاً انتخاب‌های بیشتری پیش روی شما خواهند گذاشت.

بانک کتاب

چرا خرید از بانک کتاب به‌صرفه تر است؟

همان‌طور که گفته شد، معمولاً خرید از  بانک کتاب بسیار به‌صرفه‌تر از مکآن‌های دیگر است؛ چرا که شما در این پلتفرم‌ها، به راحتی می‌توانید انواع کتاب‌ها را پیدا کنید و از تخفیف‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌اند، استفاده نمایید. همچنین قدرت این را دارید که قیمت مراکز مختلف را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.  لذا در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد و دیگر بی‌دلیل به دنبال خرید کتاب از مناطق مختلف نخواهید رفت.

نکات انتخاب کتب دانشگاهی

 زمانی که بحث خرید کتاب دانشگاهی می‌شود، ممکن است  مراکز مختلفی پیش روی شما باشند که بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. در نتیجه شما باید معیارهای داشته باشید تا بدانید خریدتان را از کدام انتشارات انجام دهید و  بتوانید خرید مناسبی را تجربه کنید. در ادامه به برخی از این معیارها می‌پردازیم:

  • موضوع کتاب را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید برای رشته شما تألیف شده است
  • نویسنده و انتشارات را بررسی کنید
  • مترجم و کیفیت ترجمه کتاب را ببینید
  • به کادربندی و جنس کتاب دقت نمایید
  • قیمت، قطع و رده سنی کتاب را نیز چک کنید

انتشارات انواع کتب کنکوری و دانشگاهی

انتشارات مختلفی هستند که کتاب‌های کنکوری و دانشگاهی را چاپ می‌کنند. به همین دلیل زمانی که می‌خواهید از آن‌ها خرید کنید، حتماً سردرگم خواهید شد. به همین منظور قصد داریم بهترین انتشارات‌هایی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه مشغول به فعالیت هستند را به شما معرفی کنیم.

انواع کتب کنکوری و دانشگاهی

مدرسان شریف

این انتشارات سال‌هاست در زمینه چاپ انواع کتب دانشگاهی و کنکوری فعالیت می‌کند و کتاب‌هایش بازخورد بسیار خوبی داشته‌اند. شما می‌توانید کتاب‌های آن را در انواع رشته‌ها استفاده کنید. شما برای خرید کتاب دانشگاهی، می‌توانید از بین محصولات این برند گزینه‌های خوبی را انتخاب کنید.

نصیر

این مجموعه با داشتن مجوز قانونی از سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت متمرکز به چاپ کتب درسی می‌پردازد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

کتابخانه فرهنگ

شما می‌توانید تمامی کتاب‌های جامع از کتب دکتری، پزشکی، ارشد و غیره گرفته تا کتب کمک‌آموزشی و زبان‌شناسی را از این انتشارات معتبر تهیه کنید.

پارسه

یکی از انتشاراتی که توانست به خوبی از پس رقابت با دیگر برندها در این زمینه بر بیاید و فروش خوبی کسب کند، انتشارات پارسه می‌باشد. این مرکز با چاپ کتاب‌های با کیفیت، یکی از نمونه‌های موفق به شمار می‌رود.

گاج

هیچ‌کس نیست که گاج را نشناسد یا از کتاب‌های آن استفاده نکرده باشد. این انتشارات سال‌هاست با کتاب‌های کمک‌درسی برای دانش آموزان و همچنین کتاب‌های کنکوری شناخته می‌شود.

کارنامه

انتشارات کارنامه کتاب به طور تخصصی روی چاپ کتاب‌های کنکوری و دانشگاهی تمرکز دارد و توانسته محصولات بسیار کاربردی و موفقی در این زمینه ارائه کند.

نگاه دانش

این مجموعه نیز مانند تمامی گزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، در چاپ کتاب‌های کمک‌آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کند و انتخاب بسیاری از افراد است که می‌خواهند برای یادگیری بیشتر و بهتر، تلاش کنند.

جهش

این انتشارات نیز منبع موثقی برای خرید کتاب‌های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری محسوب می‌شود و در این زمینه بسیار موفق عملکردِ است. خرید کتاب دانشگاهی از آن بهترین انتخاب خواهد بود.

شما می‌توانید انواع محصولات از انتشارات مختلف مانند انتشارات کارنامه کتاب، گاج، مدرسان شریف و نمونه‌های دیگر را از سایت گالری کتاب تهیه کنید.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

خرید کتاب با تخفیف

شما می‌توانید هر کتابی که می‌خواهید را بدون محدودیت از سایت کتاب گالری تهیه کنید. این مرکز یک بانک کتاب است و تمامی منابع کنکور و دانشگاهی را می‌توانید در بین محصولات آن پیدا کنید. عملکرد حرفه‌ای و ارسال رایگان محصولات، کمترین مزایایی هستند که در خرید با این مجموعه از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید، بانک کتاب‌ها بسیار کاربردی هستند و می‌توانند گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهند. شما از طریق خرید اینترنتی، مناسب‌ترین قیمت‌ها را تجربه می‌کنید و از خدماتی مانند ارسال رایگان بهره‌مند می‌شوید. از طرفی در وقت شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا