دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مبلمان ، میز و صندلی

خرید میز اداری مناسب دکوراسیون مینیمال

دکوراسیون مینیمال یکی از جدید ترین انواع دکوراسیون های اداری است که به تازگی ترند و محبوب شده است. همانطور که می دانید سادگی همواره جذاب و مورد توجه بوده است. سبک مینیمال نیز از این قاعده پیروی کرده و تلاش می کند تا با به حداثل رساندن استفاده از تزئینات، یک ساختار ساده و شکیل را ارائه دهند.

در این سبک از طراحی، از عناصر ساده و شیک برای ایجاد جلوه ای مینیمال استفاده می شود. دکوراسیون های مینیمال فاقد تزئینات اضافه بوده و از هارمونی رنگ های روشن تشکیل می شوند. برای اینکه هویت طراحی مینیمال در فضا حفظ شود، لازم است کلیه تجهیزات اداری اعم از مبلمان ها و میز اداری، در تناسب با این سبک انتخاب شوند.

معرفی بهترین میز اداری برای سبک مینیمال

برای اینکه دکوراسیون فضای اداری شما چشم نواز و هماهنگ باشد، لازم است تمام تلاش خود را برای ایجاد هماهنگی در میان اجزای مختلف آن به کار بگیرید. زمانی که سبک مینیمال را برای چیدمان شرکت خود انتخاب می کنید، می بایست از انواع مبلمان های مینیمال و یا مدرن برای تجهیز آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

میزهای مینیمال و مدرن با پیروی از طرح های ساده طراحی و ساخته می شوند و هماهنگی زیبایی با سبک مینیمال دارند. طرح کلی این میز ها نسبتاً ساده بوده و متریال به کاررفته در آنان نیز از انواع متریال های سبک و قابل حمل انتخاب می شود. حذف تزئینات اضافه از میزهای مدرن و مینیمال موجب شده تا فضای بیشتری برای انجام فعالیت های اداری فراهم شود. کارمندانی که در محیط کاری خود از میزهای مدرن و مینیمال استفاده می کنند، امکان دسترسی کامل به دفاتر اداری و اسناد مورد نیاز دارند.

پس می توان نتیجه استفاده از این مبلمان ها در شرکت های اداری نه تنها موجب ایجاد یک جلوه زیبا و شیک می شود، بلکه کارآیی میز را نیز بهبود می دهد. با وجود اینکه میز های اداری مدرن و مینیمال هر یک مشخصات مربوط به خود را دارند، اما به طور مشترک برای استفاده در دکوراسیون مینیمال مناسب هستند.

میز اداری مدرن

معرفی میز اداری مدرن

در طراحی و ساخت مبلمان های مدرن از الگوهای منحنی و طرح های خلاقانه استفاده می شود. این یعنی در ساختار مبلمان های مدرن خبری از طرح های روتین و کلیشه ای نیست. معمولاً در ساخت میزهای اداری مدرن از متریال های سبک و مسطح استفاده می شود. شیشه یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت میز اداری مدرن است که در همراهی با فلز به کار می رود.

با اینحال امروزه طیف متنوعی از میزهای مدرن توسط متریال چوب و ام دی اف نیز ساخته می شوند. میزهای اداری مدرن قابلیت طراحی در فرم U شکل را نیز دارند. این دسته از میزها فضای کافی برای انجام فعالیت های اداری فراهم می کنند. از آنجایی که در سبک مینیمال از یک رنگ و توناژ مختلف آن استفاده می شود، لازم است در انتخاب میز اداری مدرن از این الگو پیروی کنید.

خوشبختانه در سبک مدرن نیز خبری از ترکیب غیر ماهرانه رنگ های مختلف نیست. تونالیته رنگ های مدرن نیز معمولاً روشن و ملیح بوده و تطابق کافی با سبک مینیمال دارد. توصیه می کنیم در انتخاب رنگ میز اداری از هارمونی رنگ موجود در فضا پیروی کرده و تلاش کنید تا یک تونالیته زیبا و هماهنگ بسازید.

تجهیز دفاتر اداری مینیمال به میز اداری مدرن می تواند به تقویت هویت این سبک کمک کند. همچنین جلوه ای چشم نواز خلق کرده و یک هماهنگی زیبا و ماهرانه را به نمایش بگذارد. خبر خوب اینکه اغلب میزهای مدرن مطابق با اصول ارگونومیک طراحی می شوند و شرایط بسیار مناسبی برای نشستن و فعالیت فراهم می کنند.

این یعنی شما با خرید میزهای مدرن نه تنها دکوراسیون فضا را بهبود داده اید، بلکه سلامت جسم کارمندان را تضمین و در ادامه بهره وری آنان را نیز افزایش داده اید.

میز اداری مینیمال

میز اداری مینیمال

با اینکه میزهای مدرن در دکوراسیون های مینیمال قابل استفاده هستند، اما میزهای اداری مینیمال تناسب بیشتری با این سبک از طراحی دارند. در میزهای مینیمال خبری از تزئینات اضافه و برجسته نیست. آنچه که موجب زیبایی و تمایز این میز با سایرین می شود، سادگی و لوکس بودن آن است.

حذف تزئینات در میزهای مینیمال موجب کوچک شدن ابعاد این دسته از میزها شده است. بهره مندی از این ویژگی خاص موجب شده تا مدیرانی که فضای کافی در شرکت خود ندارند، به استفاده از این مبلمان های ظریف و کوچک علاقه مند شوند. شما نیز می توانید با انتخاب میز اداری مینیمال، به بهینه سازی فضا و استفاده حداکثری از آن بپردازید.

میز اداری مینیمال

در میزهای مینیمال تنها از دو متریال برای ساخت میز استفاده می شود. رویه میز معمولاً به متریال های زیبا و شکیل و پایه ها نیز به متریال های مستحکم مجهز می شود. فرم و شکل ظاهری میزهای مینیمال کاملاً ساده است. اما ظرافت و انحنای موجود در این میزها موجب ایجاد یک جلوه زیبا و جذاب در آنان می شود.

تولیدکنندگان میزهای اداری مینیمال تلاش می کنند تا با به حداقل رساندن استفاده از متریال و رنگ، یک میز کاملاً ساده و شکیل خلق کنند. شاید تصور کنید سادگی میزهای مینیمال موجب محدود شدن تنوع آنان شده است.

اما اصلاً اینطور نیست. میزهای مینیمال نیز با تنوع قابل توجهی از رنگ، طرح و فرم به فروش می رسند. کافیست سری به فروشگاه های آنلاین میز اداری بزنید تا متوجه این تنوع چشمگیر شوید. شما می توانید در میان این تنوع بهترین میز را خریداری کنید. اما توصیه می کنیم پیش از خرید، با 6 نکته که باید قبل از خرید اینترنتی میز اداری بدانید، آشنا شوید. انجام اینکار ریسک خرید اینترنتی را به مراتب کاهش داده و یک خرید موفق را رقم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا