دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مبلمان ، میز و صندلی

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو را میتوان مبلی همه کاره نامید. ترکیب بینظیر مبل و تخت خواب که خرید هر کدام هزینه های زیادی را برای ما رقم میزند، با خرید یک وسیله به یک سوم کاهش می یابد.

مبل تخت خواب شو ترکیب دو وسیله مهم در خانه است؛ مبلی که در طول روز از آن استفاده میشود و تخت خوابی که در هنگام شب برای استراحت شبانه از آن استفاده میشود.

مهم است که برای خواب و حتی نشستن بدانید که روی چه تشکی استراحت میکنید!

مبل تخت خواب شو با کیفیت باید از تشک طبی تولید شده باشد تا سلامت ستون فقرات را تضمین کند.

در میان تمام این مزایایی که میتوان برای مبل تخت خواب شو نام برد داشتن باکسی جا دار و مخفی را هم اضافه کنید که به راحتی میتوانید کلی از وسایل خود را در آن قرار دهید.

پس از آن که با مبل تخت خواب شو آشنایی کلی پیدا کردید ادامه مطلب را پیگیری کنید که راهنمای خرید مبل تخت خواب شو را به شما گفته ایم.

کیفیت مبل تخت خواب شو به چه عواملی بستگی دارد؟

مکانیزم:

مکانیزم مبل تخت خواب شو از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده مبل تخت شو است. یک مبل تخت شو با توجه به مکانی که در آن قرار میگیرد و همچنین استفاده ای که از آن میشود ممکن است در طول یک روز بیش از چندین بار باز و بسته شود؛ پس باید از مکانیزم هایی استفاده کرد که از دوام بالایی برخوردار باشند.

متریال اولیه:

متریال مورد استفاده مبل تخت شو مثل کلاف مبل، پارچه و فومی که استفاده میشود بسیار حائز اهمیت است و تعیین کننده طول عمر یک مبل است. استفاده از کلاف فلزی با کیفیت که با هر گونه آب و هوایی سازگار باشد به طور مثال در آب و هوای مرطوب دچار پوسیدگی نشود یک امتیاز تلقی میشود.

تشک طبی:

یک مبل تخت خوابشو چون قرار است به جای یک تخت خواب از آن استفاده کرد باید از تشک طبی ساخته شده باشد که هنگام خواب مشکلی برای ستون فقرات و سلامت ما نداشته باشد.

پارامتر های مهم هنگام خرید مبل:

مکانیزم:

در مبل تختخواب شو مکانیزم هایی که در آن استفاده میشود بسیار حائز اهمیت است زیرا یک مبل تخت شو با توجه به محیطی که در آن قرار میگیرد ممکن است در طول روز به تعداد متعدد باز و بسته شود. آرا سوفا تمام مکانیزم های مبل تخت شو خود را از بهترین برند های اروپایی مستقیما وارد میکند و با این کار قیمت تمام شده مبل هم بسیار پایین تر در می آید.

مکانیزم های مبل تخت خواب شو متنوع هستند؛ شما میتوانید با توجه به نیاز خود و مکانی که مبل را برای آن تهیه میکنید میان تنوع در نوع مکانیزم و مدل باز و بسته شدن مبل، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

استراکچر:

مبل تختخواب شو باید تحمل وزن بالایی داشته باشد چرا که به غیر از نشستن قرار است شما روی آن استراحت هم کنید، پس لازم است که استراکچر یا بدنه بسیار قوی داشته باشد تا بتوان بدون نگرانی روی آن خوابید و استراحت کرد. استفاده از توری های مشبک فلزی به جای تسمه های کشی نه تنها دوام و مقاوت مبل را بالا میبرد بلکه این اجازه را به شما میدهد تا تعداد افراد بیشتری روی مبل بدون نگرانی نشسته و یا استراحت کنند.

تنوع محصولات:

اینکه تولید کننده با هر سلیقه ای که به آن مراجعه کنید چیزی برای ارائه به شما داشته باشد حقیقتا شگفتی بزرگی است که شاید هر کسی نتواند از پس آن برآید، مبل آرا سوفا تولید کننده بیش از 70 مدل متنوع و مختلف انواع مبلمان تختخواب شو است؛ انواع ست مبل راحتی تخت شو، کاناپه تختخوابشو، مبل یک نفره تخت شو، مبل دو نفره تختخواب شو و انواع مبل ال تخت شو و مبلمان ریلکسی از جمله محصولات تولید شده در شرکت آرا سوفا است. متنوع بودن محصولات و همچنین وجود مبل با هر قیمتی انتخاب را برای شما ساده میکند و به راحتی میتوانید مبلی زیبا برای خود داشته باشید.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش بلند مدت این اطمینان را به خریدار میدهد که این کالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که خود تولید کننده و شرکت امکان خرابی و ایجاد مشکل را اینقدر دیر میبیند.

آرا سوفا تا 10 سال خدمات پس از فروش را به شما هدیه میدهد و در زمانی که مبل خریداری شده شما دچار مشکلی شد میتوانید با وارد شدن به سایت آرا سوفا و با ثبت و اعلام خدمات کمتر از 72 ساعت مسئولان خدمات برای رفع مشکل با شما تماس خواهند گرفت.

سرویس مشتریان:

اگر برایتان اهمیت دارد که همچنان بعد از خرید نیز پشتیبانی شوید آرا سوفا میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. شما میتوانید هر زمان که نیاز به کمک داشتید یا سوالی راجع به محصول خریداری شده خود داشتید به سایت آرا سوفا رفته به کمک چت آنلاین با کارشناسان فروش صحبت کنید و یا اینکه در قسمت ثبت خدمات سوال خود را بپرسید و یا اینکه با آرا سوفا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

تحویل کالا:

آرا سوفا برای تحویل کالا به مشتریان بین بازه 7 الی 10 روزه خود را موظف میداند تا کار را به مشتری خود تحویل دهد؛ همچنین کالای خریداری شده با بالاترین کیفیت با حبابی های ضخیم و درشت بسته بندی میشود و به مامور ارسال که رانندگان خود شرکت هستند تحویل داده میشود تا به دست شما در زمان گفته شده تحویل گردد. تحویل سریع و به موقع، بهترین بسته بندی و همچنین رفتار محترمانه پرسنل انتقال و تحویل کالا از جمله نکات حائز اهمیت این برند است.

بهترین مدل مبل تخت خواب شو در ایران:

حالاکه با مفهوم مبل تخت شو و همچنین ویژگی های مبل تخت شو آشنا شدید و همچنین دانستید که پارامتر های مهم برای خرید مبل چیست لازم است که با بهترین مدل و بهترین برند مبل تخت خواب شو در ایران آشنا شوید تا برای خرید بتوانید درست تصمیم گرفته و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

برند آرا سوفا:

برند آرا سوفا از باسابقه ترین و بهترین تولید کننده مبلمان تخت شو در ایران نام دارد که بیش از 18 سال سابقه تولید انواع مبلمان تخت شو و راحتی و ریلکسی را در کارنامه خود دارد. این برند بیش از 60 مدل متنوع از انواع مبلمان تخت خواب شو یک نفره و تخت خواب شو دو نفره و مبل راحتی تختخوابشو و مبل ریلکسی و مبل تخت شو هتلی و … دارد.

سخن پایانی:

امیدواریم که خواندن این مقاله برای انتخاب درست و مفید مبل تخت شو به شما کمک کرده باشد اگر شما تجربه خرید از مبل تخت شو دارید در قسمت کامنت ها بهمون بگین.

یک دیدگاه

  1. فوق العاده است آرا سوفا
    من همیشه میگم برند آرا سوفا کلمه بی نظیر بودن رو به تصویر کشید قشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا