دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مبلمان ، میز و صندلی

بازار بزرگ مبل شیراز: معرفی بهترین مبل فروشی های شیراز

بازار بزرگ مبل شیراز که عموما در محله ها و خیابان هایی است که در مرکز شهر شیراز هستند یکی از مقاصد مهم خرید و فروش انواع مبلمان و وسایل دکوری منزل و محل کار به شمار می ایند. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر معرفی لیست کل مبل فروشی های شهر شیراز ، نگاهی گذرا بیاندازیم به بهترین لوکیشن های این بازار بزرگ که شامل تولیدی های بسیار بزرگی در این صنعت می شود.

این بازار از مجموعه‌هایی تشکیل شده است که در آنها انواع مبلمان، صنایع دستی، ست تخت خواب و به صورت کلی وسایل دکوری الخصوص وسایل چوبی عرضه می‌شود. از مهمترین ویژگی‌های بازار بزرگ مبل شیراز می‌توان به تنوع غنی محصولات، کیفیت برتر اشاره کرد.

بهترین مناطق در شیراز برای خرید مبل:

در شیراز، چند منطقه و خیابان معروف برای خرید مبلمان و ست چوبی خانه بسیار مورد پسند عموم مردم هستند که جمع همه آنها را بازار بزرگ مبل شیراز می نامند. به عبارتی این محله ها یا خیابان ها ممکن است از هم دور باشند اما به دلیل قدمت کارگاه های صنایع چوبی در انها به این نام معروف شده اند. پس بازار مبل شیراز شامل مجموعه ای از خیابان های معروف در شیراز است که محل خرید انواع و اقسام میز، مبلمان، صندلی و، تخت خواب و موارد این چنینی هستند. در ادامه برخی از معروف ترین خیابان ها را برایتان لیست کرده ایم:

نوشته های مشابه

بازار مبل بلوار عدالت (عادل آباد شیراز):

این منطقه تجاری پراز انواع فروشگاه‌های مبلمان با تنوع طراحی‌ها و قیمت‌ها می باشد. از زمان های خیلی دور در محله بلوار عدالت کارگاه های بزرگ و کوچک صنایع چوبی فعال بودند و این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق در ارائه مصنوعات چوبی در شیراز به حساب می آید.

مبل فروشی های خیابان وصال شیراز:

خیابان معروفی که تعداد بسیار زیادی فروشگاه‌های مبلمان در آن واقع شده‌اند و انواع مدل‌های میز و صندلی، مبل و کمد، تخت خواب و جا کفشی و سایر وسایل چوبی منزل را می توان در آن ها پیدا کرد.

فروشگاه های مبلمان بلوار کریم خان زند شیراز:

این بلوار که یکی از بزرگترین بلوارهای شهر به حساب می آید تقریبا هر نیازی را در آن می توان پیدا کرد. این بلوار جزو قدیمی ترین بلوارهای شهر به حساب می آید و مغازه های متعددی دراد که برخی از آنها صنایع چوبی دارند.

محله ملاصدرا شیراز:

این منطقه در در انتهای بلوار زند قرار دارد یکی از محله های بسیار پر رونق شیراز است که همانند بلوار زند میتوانید هر فروشگاه هایی را برای خرید لوازم خانگی در آن پیدا کنید. از جمله فروشگاه‌های مختلف مبلمان که انواع سبک‌ها را پوشش می‌دهد و دکوری های بسیار زیبایی در آنها به فروش می رسد.

محله زیبای قصرالدشت شیراز:

منطقه‌ای با قدمت چند صد ساله در شیراز با زیبایی های حیرت آور و درختان چند ساله و زیبا که یکی از معروف ترین و بزرگترین خیابان های شیراز را در دل خود جای داده است، محله قصرالدشت شیراز است. این منطقه به دلیل قدمت، بزرگی و زیبایی که دارد فروشگاه های بسیار لوکسی را در خود جای داده است و محل زندگی قشر نسبتا مرفه جامعه است.

تولیدی های مبل شهرک صنعتی شیراز:

شهرک صنعتی شیراز یکی از مناطق پر تلاطم شیراز است و همانطور که از اسم آن پیداست محل تولید انواع اجناس الخصوص صنعت چوب شیراز است. در این شهرک می توانید بطور مستقیم از تولیدی های مرغوب مصنوعات چوبی خود را بدون واسطه خریداری کنید.

مبل فروشی های خیابان محراب شیراز:

خیابان محراب شیراز نیز همانند خیابان وصال یکی از خیابان های قدیمی در زمینه ارائه مصنوعات چوبی است که تنوع بسیار بالایی از انواع مبلمان و کمد و ست تخت خواب برای کودکان را میتوانید در آنجا بیابید. در خیابان محراب بزرگترین فروشگاه های مبل شیراز را می توانید بیابید.

این مناطق تنها چند مثال از مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها به دنبال مبلمان شیک و راحت در شیراز باشید. حتماً پیش از خرید، تحقیقات بیشتری انجام دهید و با دقت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین جنس مبلمان با توجه به نیاز شما

انتخاب جنس مبلمان باید بر اساس نیازها، سلیقه شخصی، محیط زندگی شما و عوامل دیگر انجام شود. در ادامه، دو جنس مبلمان رایج را بررسی می‌کنیم و به توضیحات کوتاهی درباره هر کدام می‌پردازیم:

پارچه های مخلوط (مصنوعی) برای دوخت انواع مبلمان ها:

این نوع مبلمان ها معمولاً با پارچه‌های مختلفی مانند پلی استر، نایلون، و الیاف مصنوعی دیگر پوشانده می‌شود. این جنس‌ پارچه ها به طور کلی ظاهر زیبا و متنوعی دارند و از نظر قیمت نسبت به دیگر جنس‌ها اقتصادی‌تر هستند. از مزایای دیگر آن‌ها می‌توان به پایداری در برابر لکه‌ها و آسیب‌های خارجی اشاره کرد. با این حال، نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود، کیفیت پارچه‌های انتخابی است.

استفاده از پارچه های طبیعی مثل پرم طبیعی در ساخت مبلمان:

مبلمان هایی از جنس چرم طبیعی اغلب به عنوان نمادی لوکس و شیک در نظر گرفته می‌شود. چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه می‌شود و باعث ایجاد حس گرمایی و طبیعی در فضا می‌شود. این نوع مبلمان معمولاً مقاومت بالا در برابر سایش، پوسیدگی و پارگی دارد، و در طول زمان بازدهی بالاتری دارد. با این حال، چرم طبیعی هزینه‌های بسیار بالایی را در بر دارد و نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه دارد تا به طول عمر مفید خود برسد.

به طور کلی، انتخاب جنس مبلمان بستگی به سلیقه شخصی، بودجه، نیازها و محیط زندگی یا محل کار شما دارد. بهتر است قبل از خرید، معایب و مزایای هر نوع جنس را با دقت ارزیابی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

معرفی برخی از معروف ترین فروشگاه های مبلمان شیراز:

در ادامه برخی از بهترین و با کیفیت ترین فروشگاه های فروش انواع مبلمان را در شیراز برایتان لیست کرده ایم:

  • مبل نظريه
  • گالری مبلمان ایران زمین
  • مبلمان ساشا
  • مبل مجلل
  • نمایشگاه مبل توسکا
  • مبلمان شیراز چوبینه
  • خدمات مبل طنین
  • گالری مبل شقایق
  • مبلمان ونوس
  • گالری مبل پاسارگاد
  • مبل پردیس
  • مبلمان برادران شکری

لازم به ذکر است که حتماً قبل از خرید، تحقیقات کافی در مورد کیفیت، قیمت‌ها، ضمانت‌ها و تجربه‌های دیگران از این فروشگاه‌ها را انجام دهید تا بهترین گزینه را برای خرید مبلمان و تخت‌خواب‌ها انتخاب کنید.

فروشگاه های مبل شیراز صفحه اول

نکات مهم در خصوص خرید مبلمان اداری برای محل کار:

خرید مبلمان اداری و رسمی نیازمند بررسی دقیقی از انواع مبلمان، طراحی‌ها و کیفیت آن‌ها است. در این نوع خرید، انتخاب مبلمان با توجه به استفاده روزمره در محیط اداری، راحتی و تاثیر مثبت بر فضای کاری اهمیت دارد.

عواملی مانند انطباق با استایل داخلی محیط کار، اندازه مناسب، جنس با کیفیت و قابلیت پشتیبانی پس از فروش، در انتخاب مبلمان اداری تأثیرگذار هستند. همچنین، ارتقاء ارگونومی و آسایش کارکنان با انتخاب صحیح مبلمان اداری بهبود محیط کاری و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

همه آنچه که باید برای خرید مبل بدانید بطور خلاصه:

برای خرید مبلمان، ابتدا نیاز است که نیازها و سلیقه خود را تعیین کنید. مدل، اندازه و استایل مبلمان متناسب با فضایی که می‌خواهید تزیین کنید، بسیار مهم است.

سپس کیفیت جنس و ساختار مبلمان را بررسی کنید. توجه به جزئیات مانند دوخت و اتصالات، قابلیت پشتیبانی پس از خرید و ضمانت‌ها اهمیت دارد.

قبل از نهایی کردن خرید، بهتر است نظرات و تجربیات دیگران را نیز بررسی کنید تا به خرید درست و راضی‌کننده دست پیدا کنید. همچنین نظرات مشتریان مخصوصا برای فروشگاه هایی که در سطح اینترنت تبلیغات انجام می دهند و در سایت هایی مثل صفحه اول و یا پی جو و کارشد و سایر سایت ها پروفایل برای فروشگاه های مبل خود تعریف کرده اند، بسیار کارآمد است.

شیک ترین مبل ها چه مبل هایی هستند

مفهوم “شیک” به طور عمومی به طرح‌ها، رنگ ها و جزئیات دوخت و سبک مبلمان اشاره دارد. مبلمان‌های شیک معمولاً با طرح‌ها و مواد با کیفیت بازار آمیخته شده‌اند که جلب توجه و تأثیر زیبایی دارند. در زیر، چند نمونه از مبلمان‌های شیک را معرفی می‌کنم:

مبلمان های مدرن و مینیمالیستی

مبلمان‌های با خطوط ساده، فضای باز، و استفاده از رنگ‌های خنثی معمولاً به عنوان شیک و مدرن شناخته می‌شوند.

مبلمان هایی با طراحی های خاص

مبلمان‌هایی با طراحی‌ها و شکل‌های منحصر به فرد که در نمایشگاه‌ها و تجربه‌های هنری تأکید بر ظرافت و خلاقیت دارند.

مبلمان‌های چرم طبیعی با طراحی بازوها و پایه‌های شیک

این نوع مبلمان به دلیل استفاده از چرم با کیفیت و جزئیات دقیق در طراحی، اغلب به عنوان مبلمان های شیک و لوکس تلقی می‌شوند.

مبلمان‌های آنتیک و کلاسیک با روحیه شیک

مبلمان‌هایی که ترکیبی از طراحی‌های کلاسیک و جزئیات مدرن را دارند و از جنس‌ها و پارچه‌های با کیفیت استفاده می‌کنند.

نتیجه گیری:

سعی کردیم تا در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین بازارهای مبل شیراز و لیست مبل فروشی های شیراز نگاهی داشته باشیم بر انواع مبل ها و تقسیم بندی آنها. همچنین یکسری نکات مهم برای خرید مبلمان راحت و شیک برایتان جمع آوری کردیم تا شما عزیزان بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. این متن توسط تیم تحریریه صفحه اول (بانک مشاغل در کل ایران) تهیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا