دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

جواهرات

ویژگی های دستبند طلا در گالری طلای زمردی

یکی از زیورآلات پرطرفدار برای خانم ها و آقایان دستبند طلا است. در واقع دستبند های طلا کاربرد های زیادی خواهند داشت و می توانند موجب جذاب تر شدن استایل شما گردند. اما برای انتخاب دستبند نیز باید ویژگی‌ های آن را بدانید و با توجه به آن ها دستبند مناسب خود را انتخاب نمایید. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب دستبند طلا از گالری طلای زمردی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طلای زمردی

انتخاب دستبند طلا از گالری طلای زمردی:

انتخاب یک دستبند زیبا که دارای جذابیت زیادی باشد کار راحتی نیست. زیرا امروزه طرح‌ های زیبا و بسیار متنوعی از دستبند طلا در بازار وجود دارد. بنابراین افراد برای این که بتوانند یک دستبند طلای جذاب، چشم نواز و زیبا را انتخاب کنند باید ویژگی های آن را به خوبی بشناسند. از جمله مهم ترین ویژگی های یک دستبند زیبا مربوط به نوع سبک، رنگ، عیار طلای استفاده شده در آن و همین طور اندازه آن می باشد. گالری طلای زمردی تمام این ویژگی‌ ها را به صورت جداگانه برای شما توضیح می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشته های مشابه

سبک دستبند:

دستبند طلا نیز یکی دیگر از اکسسوری ها و جواهراتی است که آن را به اصطلاح می ‌پوشیم. در این جا گالری طلای زمردی به شما پیشنهاد می کند برای یک انتخاب درست به نوع سبک دستبند دقت نمایید. مثلا افرادی که دست های باریک دارند بهتر است از دستبند های ظریف استفاده نمایند. همچنین افرادی که فعالیت زیادی دارند باید از دستبند های ضخیم تر که قفل محکم تری دارند استفاده کنند. علاوه بر آن در انتخاب دستبند های طلا برای مناسبت های خاص یا مهمانی ها نیز باید دقت شود. در واقع برای چنین مراسماتی بهتر است از دستبند هایی که دارای سنگ های قیمتی یا نیمه قیمتی هستند استفاده نمایید. این باعث می شود تا استایل شما جذاب تر به نظر رسد. همچنین می توانید برای این که شیک تر به نظر برسید می توانید رنگ لباس خود را با رنگ سنگ های قیمتی که بر روی دستبند قرار دارند هماهنگ کنید.

طلای زمردی

رنگ دستبند:

همان طور که می دانید امروزه آلیاژهای مختلف طلا وجود دارد که باعث شده تنوع رنگی در دستبند های طلا بیشتر گردد. در واقع آلیاژهای متفاوت طلا در رنگ های سفید، زرد، قرمز، صورتی و حتی شامپاینی و نباتی وجود دارد. انتخاب هر یک از این دستبند ها ابتدا به سلیقه فرد بستگی خواهد داشت. البته بهتر است یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که دستبند طلا زرد خالص تر خواهد بود. یعنی این که از آلیاژ فلزات دیگر کمتر در تولید آن استفاده خواهد شد. به همین دلیل است که رنگ زرد آن حفظ شده است. بنابراین به مرور زمان به سادگی خراش داده می شود.

در کل گالری طلای زمردی شما پیشنهاد می کند که اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا طلای زرد برای شما مناسب است یا طلای سفید باید برای یک انتخاب درست به عواملی مانند سبک، درخشش و همچنین متناسب بودن رنگ دستبند با رنگ پوستتان دقت نمایید.

به طور کلی می توان گفت افرادی که پوست سفیدی دارند بهتر است از دستبند طلا زرد استفاده کنند زیرا این موضوع باعث ایجاد یک تفاوت رنگ در بین پوست و دستبند می گردد. در نتیجه دستبند درخشنده تر به نظر خواهد رسید و جلوه زیباتری خواهد داشت. همچنین افرادی که پوستی سبزه یا تیره دارند بهتر است از دستبند هایی از طلا به رنگ سفید استفاده نمایند. علاوه بر آن طلاهای ترکیبی یعنی دستبند هایی که از چند رنگ مختلف ساخته شده ‌اند نیز می تواند یک انتخاب عالی برای آن ها به شمار آید.

عیار طلا:

گالری طلای زمردی به شما توضیح می دهد کرد عیار طلا نیز از جمله ویژگی های مهم برای انتخاب دستبند طلا می باشد. زیرا عواملی همچون درخشش دستبند به میزان عیار آن بستگی خواهد داشت. به طور کلی می ‌توان گفت طلای 24 عیار به عنوان خالص ترین نوع طلا شناخته می ‌شود. در واقع از این عیار برای ساخت انواع جواهرات استفاده می‌ کنند.‌ همچنین عیار طلا می‌ تواند موجب تعیین قیمت دستبند های طلا نیز گردد. یعنی به همان میزان که عیار دستبند کاهش پیدا می ‌کند میزان خلوص طلا نیز کمتر خواهد شد.  بنابراین یک دستبند ۱۴ عیار نسبت به ۱۸ عیار قیمت مناسب تری خواهد داشت هر چند که وزن آن ها یکی باشد.

طلای زمردی

اندازه دستبند طلا:

بهتر است بدانید برای این که جلوه دستبند‌ طلا بیشتر شود باید آن را در اندازه مناسب با دست انتخاب کنید. در واقع مچ دست افراد از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید دستبند های طلا ابتدا مچ دست تان را اندازه گیری نمایید. سپس دستبند را با توجه به سایز مچ و البته کمی بزرگ تر انتخاب کنید. این موضوع باعث می‌گردد تا دستبند به راحتی در دست حرکت کند.

البته بهتر است بدانید که در گالری طلای زمردی بعضی از دستبند ها دارای طرح هایی هستند که اندازه آن ها قابل تغییر می باشد. یعنی شما می توانید به راحتی و با بستن قفل آن اندازه دستبند را تعیین نمایید. اما به هر حال توجه داشته باشید که انتخاب دستبند طلا متناسب با مچ علاوه بر آن که زیبایی بیشتری به دست هایتان می ‌بخشد هزینه مناسب تر نیز خواهد داشت.

یک نکته مهم دیگر که باید برای خرید دستبند باید به آن دقت کنید آن است که انتخاب یک دستبند ضخیم نمی تواند جذابیت زیادی برای شما به همراه داشته باشد. هرچند که همه چیز به استایل و همین طور سلیقه شما و بودجه ای که دارید بستگی خواهد داشت. علاوه بر آن اگر تمایل به خرید دستبند های بزرگ دارید می ‌توانید از دستبندهای که دارای آویز یا حتی چند رشته ای هستند استفاده نمایید.

خرید دستبند طلا:

لطفاً توجه داشته باشید که خرید دستبند طلا باید حتماً از نمایندگی‌ های معتبر انجام شود. در واقع با خرید از این نمایندگی ‌های مجاز و معتبر می‌توانید نسبت به کیفیت و عیار طلا مطمئن باشید. گالری طلای زمردی یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش طلا می باشد که تمامی جواهرات خود را با شناسنامه آن ها به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین شما می‌ توانید یک خرید عالی با خیال راحت داشته باشید.

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر در انتخاب دستبند طلای رویاهایتان سردرگم هستید، زمردی می تواند بهترین راهنما برای شما باشد، کافی است با آنها تماس بگیرید:

021-55622715

09121509364

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا