دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگری

دو مرکز خرید مهم آنتالیا

آنتالیا نام آشنایی برای همه افراد است و این‌شهر زیبا محبوبیت فراوانی میان مسافران دارد. تقریبا یکی از انتخاب‌های سفر‌های خارجی ایرانیان هم تور آنتالیا یا یکی از شهر‌های ترکیه است. آنتالیا توانسته کنار آثار تاریخی و دیدنی خود و تفریحات فراوانی که دارد زمینه را برای حضور مسافران به‌خوبی فراهم کند.

هتل‌ها و محل‌های اقامتی برای مسافران و گردشگران در شهر وجود دارد و برای اسکان آن‌ها مشکلی وجود ندارد. از‌طرفی امکانات رفاهی مناسبی هم در شهر ایجاد شده که مسافران احساس راحتی داشته باشند و نگرانی در دل خود راه ندهند. مراکز خرید متنوعی هم در آنتالیا وجود دارد که با حضور برند‌های مطرح جهانی، بد نیست قسمتی از سفر خود را برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

اگر دوست دارید در سفر خود به ترکیه از مرکز خرید آن هم بازدید کرده و خرید خوبی را انجام دهید، حتما درباره مراکز خرید آن از قبل تحقیق کنید. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی دو مورد از مهم‌ترین مراکز خرید آنتالیا خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا درباره این‌مراکز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نوشته های مشابه

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید متنوعی در آنتالیا وجود دارد و مانند استانبول انواع کالا‌ها با قیمت‌های مناسبی در این‌بازار‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. به همین دلیل بهتر است در برنامه‌ریزی سفر خود، بخشی را برای بازدید از مراکز خرید در‌نظر بگیرید. از فرش و گلیم تا انواع طلا و ظروف مسی و حتی اقلام پوشاک و خوراکی مواردی هستند که در بازارها و مراکز خرید آنتالیا در دسترس هستند.

مراکز خرید متنوع و زیادی در آنتالیا وجود دارد که شما قبل از رزرو تور علی بابا آنتالیا باید درباره آن‌ها تحقیق کنید. تعدادی از این‌مراکز و بازار‌ها عبارت‌اند از: بازار‌های هفتگی آنتالیا، فروشگاه‌های لباس خیابان شارامپول، مرکز خرید اوت‌لت دپو، مرکز خرید اوزدیلک و مرکز مارک آنتالیا. البته مراکز فروش به همین تعداد ختم نمی‌شوند و تعداد آن‌ها بسیار بیشتر است.

مراکز خرید آنتالیا

در این‌مقاله درباره دو مرکز خرید میگروس آنتالیا و مرکز خرید تراسیتی مطالبی را بیان خواهیم کرد. اگر قصد سفر به آنتالیا با تور ترکیه را دارید بهتر است از لیدر و همراهان تور نیز درباره بهترین مراکز خرید سوال کنید تا از مشورت آن‌ها هم بهره‌مند شوید.

مرکز خرید ترا سیتی

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید آنتالیا مرکز خرید تراسیتی است. بسیاری از افراد بعد از رزرو تور علی بابا آنتالیا درباره این‌مرکز تحقیق کرده و در برنامه خود زمانی را برای بازدید از این‌مرکز خرید اختصاص می‌دهند. این‌پاساژ از سال 2011 فعال است و بیش از 180 فروشگاه با برترین برند‌های ترکیه و جهانی در آن مشغول به فعالیت هستند. رستوران‌ها و خدمات مناسبی هم برای رفاه حال مشتریان در مرکز خرید در‌نظر گرفته شده است.

انواع کالا‌ها مانند پوشاک، لوازم منزل و حتی زیور‌آلات در این‌مرکز خرید وجود دارند. برند‌های مهم و مطرحی هم میان فروشگاه‌های مرکز خرید حضور فعال دارند. مرکز خرید در محله مراد پاشا قرار دارد و از حدود 10 صبح تا 11 شب برای مراجعه باز است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

در بلوار آتاتورک واقع در کونیالتی و آراپسویو مرکز خرید مهمی از آنتالیا قرار دارد که بسیاری از مسافران آفر تور ترکیه برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا از سال 2001 کار خود را شروع کرده و امروز یکی از پرتردد‌ترین مراکز خرید شهر است.

 برترین برند‌های روز ترکیه و جهان را بین فروشگاه‌های مجموعه می‌توانید ببینید که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از: زارا، مودو، آدیداس، کوتون و … مجتمع سعی کرده تا با فراهم‌کردن امکانات رفاهی خوب و متنوع فضای خوب و آرامی را برای مسافران به وجود آورد و این‌موضوع از تعداد مراکز تفریحی و رستوران‌های مجموعه به‌خوبی مشخص است.

مراکز خرید آنتالیا میگروس

سایت رزرو تور ترکیه

سایت علی‌بابا یکی از سایت‌های بسیار خوب و معتبری است که شما می‌توانید از آن برای استعلام قیمت و در نهایت رزرو تور‌های مختلف از‌جمله تور ترکیه استفاده کنید. استفاده از سایت هم بسیار ساده است. کافی است به آدرس سایت مراجعه کنید و در منوها تور مورد‌نظر خود را که در این‌جا تور ترکیه آنتالیا است را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید با واردکردن تاریخ موردنظر خود و یا مواردی دیگری که برای شما مهم است، لیست تور‌ها را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که شما را از چک کردن سایت‌های بسیار، بی‌نیاز می‌کند، تضمین بهترین قیمت بازار در این‌سایت است. شما از سایت علی بابا آنتالیا یا دیگر شهر‌های ترکیه را به‌عنوان تور مورد‌نظر خود می‌توانید رزرو کنید.

کلام آخر

بسیاری از افراد برای آرامش و تفریحات آنتالیا به آن سفر می‌کنند. بسیاری از افراد هم برای بازدید از آثار تاریخی آن این‌شهر را برای سفر خود در‌نظر دارند. اما خوبی‌های سفر به آنتالیا انتها ندارد و مراکز خرید فوق‌العاده یکی از دیگر از جاذبه‌های آن است که باید قسمتی از سفر خود را برای بازدید از آن‌ها صرف کرد. در این‌مقاله دو مورد از مهم‌ترین مراکز خرید شهر را بررسی کردیم تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا