دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگری

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

برای اقدام به مهاجرت، هر خانواده یک سری استاندارهای تعیین شده دارند، به این صورت که در برخی موارد شرایط مهاجرت یک خانواده از طریق کار میسر است، در برخی موارد خانواده یا یکی از اعضای خانواده قصد مهاجرت تحصیلی دارد.

در این خصوص با توجه به هدف مشخص شده با تصمیم درست و بودجه بندی میتواند این امر را ممکن بسازد. در خصوص افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند باید اعلام کنیم که یکی از موارد اصلی و حساس که نیاز به مشاوره دقیق دارد، امر سرمایه گذاری میباشد که نیاز به بررسی دقیق در زمینه نوع سرمایه گذاری و محل سرمایه گذاری میباشد.

مهاجرت به قبرس شمالی

امروزه، قبرس شمالی به عنوان یکی از مقاصد تفریحی، تحصیلی و سرمایه گذاری شناخته شده است. یکی دیگر از عوامل اصلی در قبرس شمالی سهولت اخذ اقامت در این کشور می باشد. بدین ترتیب که اگر فردی قصد اخذ اقامت کشور قبرس شمالی را داشته باشد با خرید ملک براحتی این امر انجام می پذیرد.

نوشته های مشابه

خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

به طور کلی در صورتی که متقاضی همراه با خانواده خود قصد مهاجرت به قبرس شمالی را داشته باشد، با توجه به بودجه خود میتواند اقامت خود و خانواده خود را از طریق خرید ملک اخذ کرده و از مزایای حق و حقوق شهروندی رایج در قبرس شمالی بهرهمند شود. میزان حداقل سرمایه برای خرید یک ملک، یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان میباشد که این رقم صرفا برای یک واحد سوئیت 40 تا 45 متری کافی است.

در خصوص سرمایه گذاری در قبرس شمالی چندین موضوع قابل بررسی می باشد:

  1. امر سرمایه گذاری به پوند انگلستان انجام میشود.
  2. میزان ارزش افزوده ملک با احتساب ارزش پوند محاسبه میشود.
  3. امکان اجاره دادن ملک به عنوان درآمد زایی در کشور قبرس شمالی امری طبیعی است و متقاضی براحتی میتواند درآمد حاصل از سرمایه گذاری خود را به پوند انگلستان دریافت کند.

به طور کلی موقعیت فعلی حاکم در قبرس شمالی به علت تبدیل شدن به یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری و مهاجرت تعداد متقاضی برای اخذ اقامت این کشور بالا بوده و به دلیل میزان تقاضا برای اجاره ملک افزایش یافته است.

برای آن دسته از عزیزانی که قصد سرمایه گذاری کردن اندوخته خود هستند باید اعلام کنیم که یکی از بهترین روشهای افزایش درآمد خرید ملک، سرمایه گذاری که منجر به درآمد زایی خواهد شد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

در این خصوص باید به روشهای سرمایه گذاری بپردازیم:

در صورتیکه فرد متقاضی علاقه به خرید ملک داشته باشد، حداقل سرمایه برای شروع پرداخت نصف مبلغ ملک میباشد، به عنوان مثال، اگر یک ملک 2 میلیارد تومان قیمت داشته باشد، متقاضی ملزم به پرداخت نصف مبلغ یعنی یک میلیارد می باشد که در این صورت شرکت سازنده ملک را به صورت مبلمان کامل تحویل خواهد داد.

و اگر ملک خریداری شده آماده تحویل باشد بعد از پرداخت نصف مبلغ ملک، مابقی مبلغ را تا یک سال اقساط میتواند باز پرداخت کند. که در این خصوص شرکت سازنده با عقد قرار داد اجاره سالانه مبلغ 8% از مبلغ کل ملک را به مدت 3 سال به عنوان درآمد حاصل از سرمایه گذاری به صاحب ملک یا خریدار پرداخت میکند، نکته مهم در این خصوص به این شکل میباشد که 8% درآمد از قیمت کل ملک محاسبه می شود.

بر فرض مثال اگر ملک خریداری شده 2 میلیارد باشد سالانه 160 میلیون، و اگر ملک خریداری شده 3 میلیارد باشد، سالانه 240 ملیون تومان درآمد به خریدار بازپرداخت خواهد شد و این امر تا 3 سال ادامه خواهد داشت.

قراردادهای اجاره به طور کلی قابل تمدید است و در صورت رضایتمندی خریدار، شرکت سازنده و خريد از ميتوانند قرارداد را بعد از اتمام مدت قرارداد، دوباره به اجرا در بیاورند.

خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

ارزش افزوده ملک

یکی دیگر از نکات اصلی سرمایه گذاری علاوه بر قرارداد اجاره مربوط به ارزش افزوده ملک بعد از خرید می باشد، به این صورت که هر سال به میزان 8% ارزش افزوده ملک، بر قیمت ملک افزوده خواهد شد، و به این منظور که سرمایه گذاری صرفا مربوط به قرارداد اجاره نخواهد شد و ملک خریداری شده از ارزش افزوده ملک بهره مند خواهد شد.

به عنوان مثال اگر ملک خریداری شده زمان تحویل یک سال بعد یعنی 2023 باشد، حداقل 25% در زمان تحویل ملک تفاوت قیمت خواهد داشت که بعد از زمان تحویل سالانه 8% ارزش افزوده نیز محاسبه خواهد شد.

اگر ملک خریداری شده 2 میلیارد قیمت داشته باشد و زمان تحویل یک سال بعد باشد، زمان تحویل همان ملک دو میلیارد و پانصد میلیون تومان قیمت گذاری شده و بعد از آن روز، ارزش افزوده 8% را طی خواهد کرد، که در این صورت زمان عقد قرارداد اجاره به مدت 3 سال، سالانه 8% درآمد از طریق اجاره به همراه 8% ارزش افزوده محاسبه میشود.

یکی دیگر از قوانین رایج در قبرس شمالی قانون سهولت فروش ملک به هر فردی می باشد، بدین صورت که هر مالکی براحتی میتواند به هر فردی که بخواهد ملک خود را بفروش برساند.

برگرفته شده از : وبسایت سرمایه گذاری و مهاجرتی بازرگان


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا