دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

روش های جوانسازی با دستگاه

جوانسازی با دستگاه یکی از نوین‌ ترین شیوه‌ های جوانسازی در چند دهه اخیر است. این شیوه ابتدا در اروپا ظهور پیدا کرد و سپس؛ با ورود آن به ایران، مورد استقبال قرار گرفت. امروزه کلینیک‌ های زیبایی معتبر و مدرن، از این تجهیزات برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌ کنند. 

شناخت انواع روش‌ های جوانسازی با دستگاه 

  • هایفوتراپی 
  • (دستگاه) دابلوگلد
  • میکرونیدلینگ
  • کربوکسی تراپی
  • پلاسما جت
  • پلاسما سرد
  • فوتونا 

لازم به ذکر است تمامی این دستگاه‌ ها دارای تاییدیه بهداشت جهانی بوده و قابل اعتماد می باشند. 

نوشته های مشابه

هایفوتراپی 

با استفاده از روش هایفوتراپی، دیگر نیازی به جراحی یا تزریق برای جوان تر کردن چهره خود ندارید! هایفوتراپی روشی است که در آن با استفاده از امواج مخصوص هایفو، پوست وادار به کلاژن سازی مجدد شده و جوانی و زیبایی را به شما برمی‌ گرداند. 

کلاژن سازی باعث می شود پوست مجدد کشیده شود و انبساط پیدا کند. همچنین استحکام پوست را بالا برده و سلول های مرده را نیز از بین می برد. معجزه هایفوتراپی، کاهش آکنه و جوش بعد از انجام آن است.  

دابلوگلد 

در واقع یکی دیگر از دستگاه‌ های کمتر شناخته شده که هایفوتراپی با آن انجام می شود، دستگاه دابلوگلد است. در آغاز این دستگاه خیلی مورد توجه کشورهای آسیای شرقی نبود، اما رفته رفته و با ورود این دستگاه به ایران، بسیار مورد توجه قرار گرفت.  

باید گفت که دابلوگلد بیشتر برای لیفتینگ صورت استفاده می شود. با کمک این دستگاه پوست خود را کشیده تر می کنید و همین باعث جوان سازی چهره شما می شود. 

میکرونیدلینگ 

در این روش در حقیقت از یک دستگاه با سوزن های ریز و نازک استفاده شده که پوست را تحریک می کند تا منجر به کلاژن سازی شود. این روش جوانسازی در حقیقت از موثرترین و پرطرفدارترین روش های جوانسازی است که کاربردهای متنوعی چون کشیدن پوست و از بین رفتن جای جوش و آکنه دارد. 

کربوکسی تراپی 

باورتان بشود یا نه، در روش کربوکسی تراپی از گاز کربن دی اکسید برای جوانسازی پوست استفاده می شود. می توان گفت کربوکسی تراپی گونه ای از مزوتراپی است که از طریق تزریق موضعی کربن دی اکسید به لایه های پوست، جوانسازی را انجام می دهند. 

پلاسما جت 

ممکن است تا به حال کلمه پلاسما-که یکی از حالت‌ های چهارگانه ماده است- به گوشتان خورده باشد. این روش لایه خاصی از پوست تخریب شده(بدون سوزاندن پوست) و پوست به سرعت خود را بازسازی کرده و ظاهری کاملا زیبا به خود می گیرد.  

پلاسما سرد 

پلاسما سرد که آن را با نام پلاسمای پزشکی نیز می شناسیم، کاربرد گسترده ای در صنایع پزشکی و زیبایی دارد. از جمله ضد عفونی و بهبود جای زخم، از بین بردن پف و کبودی زیر چشم، بهبود رنگدانه‌ های پوست و درمان جای لک و غیره‌. 

فوتونا 

یکی دیگر از روش‌های کمتر شناخته شده جوانسازی، استفاده از لیزر فوتونا است که در آن درمان در سطح پوست انجام می گیرد. کسانی که قصد جوانسازی کل صورت را دارند، با استفاده از لیزر فوتونا، صورت خود را با روش ۴ بعدی جوان کنند. 

سخن نهایی

در این مقاله توضیحات مختصری را در ارتباط با روش های جوانسازی با دستگاه خواندیم. هر کدام از این دستگاه ها، برای انجام کار خاصی در جوانسازی چهره بهتر عمل می کنند که با داشتن دانش کافی از آن، می توان با دید بازتری اقدام کرد.

منبع: کلینیک لادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا