دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاکمد و زیبایی

چرا خرید از ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ما به شمار می‌آید که ایرانی‌های بسیار زیادی برای خرید از ترکیه به این کشور سفر می‌کنند، زیرا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک در منطقه به شمار می‌آید و می‌تواند برای ایرانی‌ها مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد.

در بازارها و فروشگاه‌های شهرهای مختلف ترکیه، برندهای مشهور پوشاک ترک و اروپایی و … حضور دارند که محصولات باکیفیت و استاندارد را به فروش می‌رسانند. اما اکنون نابریکا توانسته است مسیر شما را برای رسیدن به محصولات ترک و اروپایی کوتاه نماید. ما در ادامه ضمن پرداختن به اهمیت خرید البسه، کیف و کفش و سایر محصولات باکیفیت، به معرفی این فروشگاه پرداخته و ویژگی‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

مزایای خرید پوشاک از ترکیه چیست؟

پیش از آن‌که به معرفی فروشگاه اینترنتی نابریکا بپردازیم، باید در خصوص برندهای پوشاک ترکیه به این موضوع اشاره کنیم که امروزه پوشاک این کشور در جهان جایگاه مهم و محکمی پیدا کرده‌است. حتی برخی از برندهایی که در این کشور تولید می‌شوند، در سطح جهانی معروف بوده و توانسته‌اند بازار فروش خوبی را در کشورهای دیگر برای خود دست‌وپا کنند، بنابراین همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، طبق آماری که هرساله به‌دست می‌آید، آمار چشمگیری از گردشگران ایرانی و سایر کشورها برای خرید از ترکیه به این کشور سفر کرده و علاوه‌بر بازدید از مکان‌های دیدنی ترکیه، زمان زیادی را در مراکز خرید و فروشگاه‌های این کشور سپری می‌کنند.

نوشته های مشابه

ویژگی خرید از ترکیه در این است که علاوه‌بر برندهای معروف ترک، سایر برندهای بین‌المللی نیز در این کشور دارای نمایندگی هستند و گردشگران مایلند به این فروشگاه‌ها سر زده و اجناس اصلی و اورجینال باکیفیت بالا را خریداری نمایند. با خرید از ترکیه می‌توانید لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانۀ متنوعی را که نمی‌توان در ایران تهیه کرد خریداری کنید.

اما چرا اجناس ترکیه بهتر است؟ همان‌طور که دیده‌اید و می‌دانید کیفیت پوشاک ترک و اروپایی برند، نسبت‌به کیفیت تولیدات داخلی بسیار بیشتر بوده و می‌توان از آن‌ها سال‌ها استفاده کرد. نکته دیگری که ایرانی‌ها را بر آن می‌دارد تا به خرید از ترکیه مشتاق باشند، تنوع قیمت محصولات مختلف در این کشور است.

آنچه که خرید از ترکیه را برای گردشگران جذاب‌تر می‌کند، گستردگی انواع پوشاک به همراه طیف وسیعی از اندازه‌ها برای سنین و سایزهای مختلف است. مضاف بر اینکه خریداران می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را با قیمت‌های متنوع، از گران تا مناسب و ارزان پیدا کرده و خریداری نمایند.

نکته دیگری که سبب می‌شود مسافران و گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند به خرید از ترکیه علاقه و اشتیاق نشان دهند، این است که ترکیه لباس‌های خود را بر اساس مد روز به بازار عرضه می‌کند، بنابراین چنانچه خرید لباس را از این کشور انجام دهید، همیشه می‌توانید لباس‌های مدرن و شیک بر تن کنید. دیگر آن‌که برای افراد ساده‌پسند و سخت‌پسند در ترکیه می‌توان لباس‌های دلخواه را پیدا کرد، بنابراین نگران محدود بودن طرح‌ها نباشید، زیرا خرید از ترکیه پاسخگوی همۀ سلیقه‌ها خواهد بود.

خرید چه برندهایی را می‌توان از ترکیه انجام داد؟

پیش از آن‌که بخواهید برای خرید از کشور ترکیه اقدام کنید، بهتر است با برندهای معروف این کشور آشنا باشید. برخی از برندهای پوشاک ترکیه نسبت به سایر آن‌ها از محبوبیت بیشتری در بین ایرانیان برخوردار هستند. برند ال سی وایکیکی Lc Waikiki و دفاکتو DeFacto از برندهای زنجیره‌ای پوشاک در ترکیه به شمار می‌آیند که در آن‌ها می‌توانید انواع البسه را متناسب با سبک و سلیقه و همچنین رده‌های سنی مختلف، نسبت به بودجه‌ای که دارید خریداری نمایید.

برندهای پوشاک ترکیه

این دو برند در لیست برندهای خوب پوشاک ترکیه قرار دارند و نمایندگی فروش آن‌ها در اغلب شهرهای ایران، خاورمیانه و اروپا قرار دارد و در حال توسعه است. در ادامه به برخی از بهترین و مشهورترین برندهای کشور ترکیه اشاره خواهیم نمود که می‌تواند خواست و نظر شما را برای خرید از ترکیه برآورد نماید:

  • سارارSarar
  • ال سی وایکیکی Lc Waikiki
  • دفاکتو DeFacto
  • ماچکا Machka
  • کوتون Koton
  • لیتل بیگ Little big | LTB
  • ماوی Mavi
  • کولینز Colins
  • مودو Mudo
  • پنتی Penti
  • بِی‌من Beymen
  • کیغیلی Kiğılı
  • دی اس دامات DS Damat
  • دامات تویین Damat Tween
  • بیسه Bisse
  • آباتهAbbate
  • ای پیکول İpekyol

علاوه‌بر برندهایی که نام بردیم، نمایندگی برند‌های مشهوری ازجمله مارک جیکوبز، پرادا، واکو، آرمانی، شنل، رالف لورن، باس، کالوین کلاین و … را نیز می‌توانید در ترکیه بیابید و خرید خود را انجام دهید. اما اگر نتوانیم برای خرید از ترکیه به این کشور سفر کنیم، چه باید کرد و چگونه می‌توان به محصولات مختلف این برندها دسترسی داشت؟

خرید از ترکیه به‌صورت آنلاین

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان محصولات و برندهای روز دنیا را از طریق آن‌ها خریداری نمود. ما در این بخش سعی داریم برای خرید از کشور ترکیه، بهترین و آسان‌ترین راه را به شما معرفی کنیم.

خرید از فروشگاه اینترنتی نابریکا یکی از راه‌های ساده و بدون دردسر برای خرید از ترکیه است. شما می‌توانید با وارد شدن به این وب‌سایت، به‌راحتی انواع محصولات ترک را در دسته‌بندی‌های مختلف ببینید و بدون آن‌که نیازی به سفر به ترکیه داشته باشید، خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهید.

شاید بگویید بدون سفر کردن به ترکیه نیز می‌توان از آنلاین‌شاپ‌های ترکیه اقدام به خرید نمود، اما اولین ویژگی خرید از نابریکا نسبت‌به فروشگاه‌های آنلاین ترکیه، در این است که نیازی به دانستن زبان ترکی نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

ویژگی دوم آن است که با خرید از سایت‌های ترک ممکن است جهت پرداخت پول برای شما دردسرهای مختلفی به وجود آید. درحالی‌‌که با خرید از این فروشگاه آنلاین، دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

خرید از ترکیه به‌صورت آنلاین

جمع‌بندی

آنچه تا اینجا بیان کردیم، نشان‌دهندۀ اشتیاق ایرانی‌ها برای خرید از ترکیه است. حال این خرید‌ها چه معطوف به لباس و کفش شود، چه وسایل دیگر، بهترین راه و البته نزدیک‌ترین راه خرید از نابریکا است. در این فروشگاه اینترنتی با دسته‌بندی‌های مختلفی همچون محصولات زنانه شامل پوشاک، کفش، کیف لوازم آرایش و… آشنا خواهید شد و در دسته‌بندی مردانه نیز می‌توانید همین محصولاتی که نام بردیم را به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه بیابید و خریداری کنید. دسته‌بندی‌های دیگر این فروشگاه مربوط به مادر و کودک و لوازم خانه می‌شود. به این ترتیب فروشگاه اینترنتی نابریکا، کمک خواهد کرد تا شما خرید از ترکیه را به‌ راحتی و در خانۀ خودتان انجام دهید.

منبع : نابریکا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا