دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

معرفی بهترین سرم برای پوست چرب

بهترین سرم برای پوست چرب محصولی است که ضمن رفع مشکلات شایع این نوع پوست از قبیل منافذ باز، جوش و آکنه، بافت چرب و سنگینی نداشته باشد و باعث ترشح بیش از حد چربی نشود. جالب است بدانید برای هر نوع مراقبتی از پوست همچون کنترل چربی، رفع اسکار یا جوش و … باید سرم های مختلفی را تهیه کنید.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سرم برای پوست چرب بپردازیم و برای شما توضیح دهیم که هر یک از این محصولات چه ویژگی هایی دارند یا برای رفع کدام مشکلات پوستی موثر عمل خواهند کرد. پس تا انتهای آن با ما همراه باشید.

لیست بهترین سرم های پوست چرب

اغلب افراد تصور می کنند برای مراقبت از پوست چرب باید چربی آن را تا حد امکان از بین ببرند؛ اما این کار کاملاً اشتباه است! در واقع با کاهش چربی پوست، غدد سبوم آغاز به فعالیت بیشتری می کنند و به این ترتیب چربی پوست افزایش خواهد یافت.

باید توجه داشته باشید که محصولاتی از قبیل سرم پوست و کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب ضروری هستند که در این مطلب لیست بهترین سرم های پوست چرب را می خوانید و برای مشاهده بهترین کرم های مرطوب کننده هم می توانید اینجا کلیک کنید.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب

ویتامین سی یکی از مواد اصلی و کلیدی برای پوست های چرب است که ضمن کاهش لک های سطحی، باعث جلوگیری از پیری زودرس و سفت شدن پوست خواهد شد. علاوه بر آن، ویتامین C یک آنتی اکسیدان بوده که اثر بسزایی در خنثی سازی رادیکال های آزاد و افزایش تولید کلاژن خواهد داشت.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب را می توانید از برند لافارر تهیه کنید. این سرم ها در دو مدل 10 و 20 درصد عرضه می شوند که هر دو برای انواع پوست، حتی پوست های چرب قابل استفاده هستند. از مزایای این محصولات می توانیم به کاهش منافذ باز، جلوگیری از بروز جوش، آبرسانی عمقی، کاهش چروک و علائم پیری پوست اشاره کنیم.

یکی دیگر از نمونه های بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب، توسط برند آردن تولید شده است. این محصول علاوه بر تحریک سنتز کلاژن و الاستین، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و به رفع خشکی، التهاب و سوزش کمک خواهد کرد.

بهترین سرم آبرسان پوست چرب

اگر به دنبال بهترین سرم آبرسان پوست چرب هستید، پیشنهاد ما استفاده از محصولات حاوی هیالورونیک اسید است. این ماده نقش مهمی در تامین رطوبت پوست دارد و علاوه بر آن، در جلوگیری از پیری، صاف شدن پوست و بهبود زخم ها نیز عملکرد موثری خواهد داشت.

بهترین سرم آبرسان برای پوست چرب را برند بایومارین با نام Aqua Pure عرضه می کند. سرم آبرسان بایومارین با داشتن هیالورونیک اسید هیدرولیز شده، عصاره های جلبک دریایی و پلانکتون خواص آنتی اکسیدانی و اکسیژن رسانی داشته و برای صورت و گردن مناسب است.

در میان سرم های آبرسان متنوع، می توانید برند ژنوبایوتیک را انتخاب کنید. سرم آبرسان صورت و گردن این برند حاوی ویتامین C، هیالورونیک اسید و عصاره مروارید بوده و گزینه ای ایده آل برای حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از تبخیر آن به شمار می آید.

بهترین سرم ضد چروک پوست چرب

سرم پوست وچه بهترین سرم برای پوست چرب و دارای چروک است. این محصول با بافت سبک و جذب سریع خود، عملکردی مشابه بوتاکس ارائه کرده و ضمن افزایش استحکام پوست، مشکلاتی از قبیل چین و چروک، افتادگی و شلی آن را برطرف خواهد کرد.

سرم ضد چروک و سفت کننده پوست آردن نیز محصولی برای انواع پوست، حتی پوست های چرب است که اثر شگفت انگیزی در باز کردن خطوط چهره دارد. این محصول ضمن کاهش عمق چروک ها، پوست را محکم و لیفت کرده و از افتادگی آن پیشگیری می نماید.

بهترین سرم روشن کننده پوست چرب

برند بیرسن بهترین سرم مخصوص پوست چرب را برای روشن و یکدست کردن رنگ آن تولید کرده است. سرم آلفا آربوتین 2% تاثیر بسزایی در رفع لک، کک و مک قهوه ای ناشی از نور خورشید، ملاسما، جای جوش و زخم داشته و موجب کاهش التهاب، تورم و قرمزی پوست نیز خواهد شد.

بهترین سرم ضد لک برای پوست چرب

برند لافارر علاوه بر سرم ویتامین سی، نوعی سرم ضد آکنه نیز برای پوست های چرب تولید کرده است. این محصول آکنه و لک های ناشی از آن را برطرف می کند و با تنظیم ترشح چربی پوست، منافذ باز آن را کوچک خواهد کرد. سرم ضد آکنه لافارر خواص ضد قارچ، باکتری و التهاب داشته و با لایه برداری ملایم پوست از انسداد منافذ پیشگیری می کند.

بهترین سرم ضد جوش برای پوست چرب

افراد دارای پوست چرب معمولاً بیش از دیگران با جوش و آکنه مواجه می شوند؛ به همین دلیل در معرفی بهترین سرم برای پوست چرب نباید محصولات ضد جوش را فراموش کرد. یکی از این محصولات سرم ضد جوش و لک نیاسینامید بالانس است.

با استفاده از این محصول می توانید علاوه بر جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش، لک و تیرگی ها را از بین برده و رنگ پوست را یکنواخت خواهد کرد. بافت رقیق، سبک و فاقد چربی این سرم، بدون ایجاد سنگینی روی پوست، منافذ باز را کاهش داده و ترشح چربی را کنترل می کند.

علاوه بر آن، سرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا نیز با فرمولاسیون گیاهی برای کنترل چربی پوست و خشک کردن جوش ها تولید شده است. این محصول برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه مناسب بوده و تاثیر بسزایی در جلوگیری بروز از لک و جای جوش دارد.

سخن پایانی

در این مطلب لیستی از بهترین سرم های پوستی برای پوست چرب را به شما عزیزان معرفی کردیم و درباره خواص هر یک نیز توضیح دادیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید بهترین سرم را متناسب با مشکلات پوستی خود تهیه کنید و به کمک آن پوستی صاف، یکدست و شاداب داشته باشید.

در انتها توصیه میکنیم سرم پوست پس از شستشوی کامل صورت، روی پوست خشک و تمیز مورد استفاده قرار دهید و پس از آن نیز یک کرم مرطوب کننده مناسب بزنید تا اثربخشی سرم دوچندان شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا