دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

چند نکته راجع به کاشت مو

عوارض کاشت مو چیست؟

این عوارض با توجه به نوع بیمار متغیر هستند. برخی افراد ممکن است تنها یکی از موارد زیر را تجربه کنند، در حالیکه برخی ممکن است ترکیبی از موارد زیر را همزمان تجربه کنند. اما در مجموع عوارض کاشت مو جدی نیست:

1-ورم بعد از جراحی. یکی از عوارض جراحی کاشت مو ورم کردن قسمت کاشت پس از جراحی است. صورت شما برای حدود 6 روز بعد از عمل ورم دارد و ممکن است یک هفته در منزل خود را حبس کنید!

2- خون ریزی. این خون‌ریزی به ندرت مشاهده می‌شود و دلیل عمده آن عدم مهارت و مرتکب شدن اشتباه توسط جراح است. کلینیک هایی انتخاب کنید که کار کاشت توسط پزشکان باتجربه انجام شود نه کارآموز (مثل مراکز زیر)

نوشته های مشابه

3- بایرشدن محل کاشت. این عارضه نوعی احساس خارش یا ایجاد زخم در محل کاشت مو است که موجب ناآسودگی فرد میشود و ظاهر نامناسبی برای فرد ایجاد می‌کند. 23.29 درصد افراد دچار این عارضه می‌شوند.

4- نازک‌شدن مو. در برخی موارد ناحیه اطراف کاشت مو تحت تاثیر جراحی قرار می‌گیرد. نازک‌شدن مو یک عارضه شایع در این موارد است. و می‌تواند این نگرانی را برای بیمار ایجادکند که برای کاشت مو در یک ناحیه موی قسمتی دیگر از سرش را از دست بدهد. با اینحال این عارضه مقطعی است و پس از مدتی برطرف می‌شود.

5- LPP. نوع پیشرفته‌تری از مورد 3 است. می‌تواند منجر به طاسی بشود. البته این عارضه بسیار نادر است. تا کنون تنها در 7 نفر از افرادی که تحت جراحی قرار گرفته‌اند این مورد مشاهده شده است.

6- خارش. چون در مناطق کاشت مو زخم‌هایی ایجاد می‌شود، ممکن است در این مناطق احساس خارش بوجود بیاید. افراد باید از خاریدن این نقاط پرهیز کنند زیرا باعث طولانی‌شدن زمان بهبود می‌شود. شستن روزانه مو با شامپوهای غیر معطر مفید است.

7- کرخی. حدود 10 درصد بیماران این شرایط را تجربه می‌کنند. این عارضه ممکن است برای هفته‌ها باقی بماند اما به‌صورت کلی این عارضه موقت است و پس از مدتی برطرف می‌شود.

8- سکسکه. این عارضه تنها در 4 درصد بیماران مشاهده می‌شود. پزشکان معتقدند علت این امر سوزش عصبی در مکان جراحی است. بعلاوه برخی داروها که پس از جراحی تجویز می‌شود مثل استروئیدها منجر به سکسکه می‌شود.

9- کیست. در مکان‌هایی که کاشت مو با شدت بیشتری انجام می‌شود ظاهر می‌گردد، اندازه متفاوتی دارند و غالبا رنگشان بنفش است. خوشبختانه، این کیست‌ها پس از دو یا سه هفته از بین می‌روند.

روند کاشت مو

قیمت کاشت مو

به دهها عامل بستگی دارد، از تجهیزات کلینیک گرفته تا تخصص پزشک، سطح مورد نیاز برای کاشت، متد مورد استفاده و …در ایران به دلیل تعدد بالای متخصصین جراحی زیبایی و تقاضای بالا برای این گونه عمل ها، هزینه کاشت مو و همچنین هزینه سایر عمل های زیبایی نسبت به دیگر کشور های اروپایی، و حتی کشور ترکیه که در زمینه عمل های زیبایی پیشتاز می باشد، کمتر است. به عنوان مثال هزینه کاشت مو در کشور ترکیه چیزی حدود 2600 دلار می باشد.

هزینه تقریبی کاشت مو در تهران که دارای بیشترین کلینیک های کاشت مو و بهترین متخصصان در این زمینه می باشد چیزی حدود 400 تا 900 دلار می باشد (به دلار گفتیم چون قیمت ها بصورت ماهیانه تغییر می کنند) این درحالی است که قیمت و هزینه کاشت مو در پیشرفته ترین کشور ها مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، کانادا و فرانسه چیزی مابین 16000 دلار تا 26000 دلار است و به همین دلیل است که اغلب افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو را دارند چه ایرانی و چه غیر ایرانی و مقیم خارج کشور در انتخاب مقصد خود برای کاشت مو ایران و بعد از آن ترکیه را انتخاب می کنند.

برای دریافت هزینه حدودی کاشت مو کافی ست عکس سر خود را برای پزشک یا کلینیک، واتساپ کنید تا قیمت دقیق به شما اعلام شود. ضمنا حدود 2 میلیون هزینه اضافی و متفرقه شامل داروها هم درنظر بگیرید.

منبع


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا