دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مسافرت

کاهش هزینه در سفر به آمریکا

بدون شک آمریکا یکی از مقاصد محبوب برای مسافرت و یا مهاجرت افراد در جهان است و می‌توان ادعا کرد بیشتر مردم جهان علاقه دارند حداقل یکبار این کشور را از نزدیک ببینند. ایالات متحده آمریکا با داشتن امکانات فراوان، طبیعت هیجان‌انگیز، شهرهای پر جنب‌وجوش و جاذبه‌های فرهنگی فراوان، تجربه‌ای کم‌نظیر را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. اما یکی از مهم‌ترین مسائل در سفر به هر جا، هزینه‌های آن سفر است. در واقع هزینه مسافرت به آمریکا واقعیتی چالش‌برانگیز برای افرادی است که قصد دارند به این کشور سفر کنند. همچنین بحث هزینه اضافه بار هم همیشه امکان دارد ذهن شما را درگیر کند به همین دلیل شما میتوایند برای ارسال بار به امریکا از خدمات فریت بار استفاده کنید

ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بیان چند نکته ساده اما مهم، در کاهش هزینه این سفر و درعین‌حال لذت‌بردن از تجربه این مسافرت به شما کمک کنیم.

چگونه هزینه سفر به آمریکا را کاهش دهیم؟

قبل از پرداختن به این مبحث، در نظر داشته باشید به دلیل نداشتن هرگونه روابط دیپلماتیک و سیاسی بین ایران و آمریکا، برای دریافت ویزا باید به یکی از کنسولگری‌های آمریکا در کشورهای همسایه مراجعه کنید. همچنین هیچ پرواز مستقیمی از فرودگاه‌های بین‌المللی ایران به مقصد آمریکا وجود ندارد و باید به طور غیرمستقیم با استفاده از خطوط هوایی کشورهای همسایه به آمریکا سفر کنید. این موارد باعث افزایش هزینه مسافرت به آمریکا برای ایرانیان خواهد شد. البته با رعایت نکات زیر می‌توان هزینه مسافرت به آمریکا را کاهش داد.

نوشته های مشابه

برنامه‌ریزی از قبل

گرچه بسیاری از افراد عاشق سفرهای به اصلاح لحظه آخری هستند؛ ولی برای سفرهای طولانی و یا مسافت‌های زیاد بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید. می‌توان با برنامه‌ریزی، بلیت هواپیما و هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و در مدت‌زمان کافی قبل از سفر رزرو کنید. این اقدام به شما این امکان را می‌دهد تا از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ایرلاین‌ها و مراکز اقامتی مطلع شوید و با هزینه‌ای کمتر بلیت هواپیما و محل اقامت خود را رزرو کنید.

انعطاف‌پذیری در سفر

معمولاً در فصل بهار و تابستان، هزینه بلیت هواپیما و رزرو هتل در آمریکا به بالاترین سطح خود می‌رسد. در این فصل‌ها به دلیل شرایط مناسب آب‌وهوایی و برگزاری جشن‌ها و مراسم، سفرهای توریستی در اوج خود قرار دارد و باتوجه‌به افزایش تقاضا برای سفر به این کشور، هزینه‌ مسافرت به آمریکا به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. می‌توان با انتخاب فصل‌های کم تقاضا برای سفر به این کشور، در هزینه رزرو بلیت و هتل، صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشت.

انتخاب فرودگاه‌های جایگزین

در بعضی از مواقع می‌توان با انتخاب فرودگاه‌هایی که در نزدیکی مقصد نهایی وجود دارند، به‌جای پرواز مستقیم به فرودگاه مقصد موردنظر، در هزینه بلیت و سفر صرفه‌جویی داشت. در برخی موارد، پرواز به فرودگاه‌های کوچک‌تر دز نزدیکی محل موردنظر، اقتصادی‌تر است.

استفاده از مترو و حمل‌ونقل عمومی

در طول سفر در آمریکا، در صورت امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید. در این روش سفر داخلی در هر کشوری معمولاً ارزان‌تر از کرایه تاکسی و یا اجاره خودرو هستند و می‌توانند هزینه‌های حمل‌ونقل را به طور قابل‌توجهی کاهش دهند.

اقامت در هتل‌ها و مهمان‌سراهای ارزان‌تر

به‌جای اقامت در هتل‌های لوکس، اقامت در متل‌ها و مراکز ارزان‌قیمت، می‌تواند هزینه‌های اقامتی را کاهش دهد. همچنین انتخاب محل اقامت نزدیک به مراکز شهر و امکانات عمومی در کاهش هزینه‌های سفر کمک به سزایی خواهد داشت. در نظر داشته باشید با بررسی مراکز اقامتی قبل از سفر می‌توانید هتل‌های مناسب برای اقامت با قیمت‌های به‌صرفه را پیدا کنید و اقدام به رزرو آن‌ها داشته باشد.

انتخاب رستوران‌ها و غذاهای محلی

اگر بخواهیم هزینه‌های اصلی سفر را دسته‌بندی کنیم، قطعاً یکی از این دسته‌بندی‌ها مربوط به غذا و خوراک در سفر است. اگر قصد دارید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید، می‌توانید به‌جای استفاده از رستوران‌های گران‌قیمت، از رستوران‌های محلی و کافه‌های محلی غذا سفارش بدهید. این رستوران‌ها معمولاً ارزان‌تر و درعین‌حال تجربه‌ای متفاوت و خوشمزه از غذاهای محلی به شما ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید از فست‌فودهای زنجیره‌ای که قیمت و کیفیت مناسبی دارند نیز استفاده کنید.

در نهایت برای برخی از وعده‌های غذایی می‌توان برای کاهش هزینه غذا، با تهیه مواد اولیه لازم، اقدام به آشپزی کنید.

استفاده از سایت‌های مقایسه قیمت

قبل از رزرو هرگونه خدمات در سفر مانند بلیت هواپیما، هتل و یا اجاره خودرو، از سایت‌های مقایسه قیمت استفاده کنید. با این کار می‌توانید علاوه بر بررسی دیدگاه‌های سایر افراد، اقدام به انتخاب اقتصادی‌تر داشته باشید.

تخفیف بگیرید

قبل از رزرو هر نوع خدمات سفر، جستجویی برای تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف انجام دهید. این تخفیف‌ها ممکن است از طریق وب‌سایت‌ها، ایمیل‌های خبرنامه و رسانه‌های اجتماعی ارائه شوند.

بررسی گزینه‌های مسافرتی ارزان‌تر

برای کاهش هزینه‌ها، ممکن است بخواهید از گزینه‌های مسافرتی ارزان‌تر مانند سفرهای گروهی، تورهای تخفیف‌دار و بسته‌های سفر استفاده کنید. این گزینه‌ها علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر، می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

در سفر به آمریکا یا هر کشور دیگری، مدیریت هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیشِ روی افراد است. علاوه بر نکاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، یکی دیگر از موارد قابل‌توجه در کاهش هزینه سفر، بحث بار و اجناس همراه مسافر است. ممکن است در این سفر شما سوغاتی یا هدیه‌ای برای دوستان و آشنایان خود ببرید و یا قصد مهاجرت به آمریکا داشته باشید و بخواهید بخشی از اثاثیه و لوازم شخصی خود را در این سفر به آمریکا منتقل کنید. باتوجه‌به محدودیت حمل بار توسط مسافر در استفاده از هواپیما و هزینه بالای اضافه‌بار در فرودگاه، یکی از روش‌های کاهش هزینه سفر به آمریکا، استفاده از فریت بار است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌های حمل هوایی بار، اجناس و باری که قصد دارید در این سفر با خود به همراه داشته باشید را به‌صورت فریت بار به مقصد موردنظر خود منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا