دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دکوراسیون داخلی

چه رنگ هایی می توانند ست رنگ آبی در دکوراسیون خانه باشند؟

آیا شما نیز از طرفداران رنگ آبی در دکوراسیون خانه خود هستید؟ آیا عاشق رنگ آبی هستید ولی ست رنگ آبی را نمی شناسید؟ آیا می خواهید دکوراسیون منزل خود را با استفاده از رنگ آبی طراحی کنید ولی نمی دانید باید چه ترکیب رنگی را به کار ببرید؟

این روزها در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن، به وفور می توانیم شاهد استفاده از ترکیب رنگ های متفاوت باشیم. یکی از رنگ های پر طرفدار که امروزه در بیشتر خانه ها می توانیم ببینیم، رنگ آبی است. ست رنگ آبی با رنگ های بسیاری دیده می شود که در رأس تمامی این رنگ ها، رنگ سفید و کرم قرار دارند. درست است که اکثر افراد از رنگ آبی استفاده می کنند، ولی نمی دانند که این رنگ را باید با چه رنگی ست کنند و در واقع ست رنگ آبی را نمی شناسند. ترکیب رنگ ها و ست کردن درست آنها از جمله مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد.

ما در این مطلب می خواهیم در مورد ست رنگ آبی صحبت کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از رنگ آبی استفاده کنید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

ست رنگ آبی در دکوراسیون منزل : خلق ترکیب رنگی خارق العاده با استفاده از رنگ آبی و زرد!

ترکیب رنگ آبی و زرد یکی از شگفت انگیزترین و شیک ترین ترکیب رنگ هایی است که می توانید برای زیباتر ساختن هر چه بیشتر دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. برای یک لحظه چشمانتان را ببندید و به رنگ آبی فکر کنید، این رنگ بی نظیر چه چیزی را به یاد شما میندازد؟ درست است… آسمان… با استفاده از رنگ آبی گویی آسمان را در خانه خود دارید و رنگ زرد کنار آن نیز همان خورشید بسیار داغی است که در آسمان آن را می بینیم.

همانطور که با فکر کردن به خورشید گرما و داغ بودن به ذهن شما می آید، رنگ زرد رنگ گرمی است. در مقابل رنگ آبی، یک رنگ سرد است. حال بیایید این دو رنگ را در کنار یکدیگر به کار ببرید، ترکیب رنگ بی نظیری درست می شود. ست رنگ آبی با رنگ زرد یکی از آن ترکیب رنگ هایی است که به هیچ عنوان از به کار بردن آن در دکوراسیون منزل خود پشیمان نخواهید شد.

اگر به دنبال داشتن فضایی گرم و دوست داشتنی هستید از ست رنگ آبی با رنگ زرد استفاده کنید. با استفاده از این دو رنگ همچنین می توانید به فضای اتاق نشیمن یا هر یک از اتاق های دیگر منزل خود رنگ و روشنایی ببخشید.

 ست رنگ آبی

ست رنگ آبی: داشتن دکوراسیونی بی نظیر با ترکیب رنگ های آبی و نارنجی!

اگر می خواهید اتاق نشیمنی دنج و راحت، و در عین حال فوق العاده زیبا داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ نارنجی در کنار رنگ آبی است. این دو رنگ ترکیب رنگی بی نظیری به شما ارائه می دهند که به هیچ عنوان نمی توانید از استفاده از این دو در کنار یکدیگر شانه خالی کنید.

رنگ نارنجی را در ذهن خود تصور کنید، چه چیزی به یاد شما میفتد؟ رنگ نارنجی شما را به یاد پائیز خواهد انداخت… پائیز زیبا با تمام رنگ های جذابش… فکر کنید اگر پائیز و آسمان را در کنار هم در خانه خود داشته باشید، چه حسی به شما دست خواهد داد؟ پس اگر شما نیز به طبیعت و حس خارق العاده آن هستید، از ست رنگ آبی با رنگ زرد استفاده کنید.

ست رنگ آبی

ست رنگ آبی: به ارمغان آرودن اتاق نشیمنی چشم نواز با ترکیب رنگ آبی و صورتی!

دو رنگ آبی و صورتی از جمله رنگ هایی هستند طرفداران بسیار زیادی دارند و می توان در دکوراسیون اکثر خانه ها این دو رنگ را مشاهده کرد. با ترکیب این دو رنگ شگف انگیز می توانید حس آرامش خاصی را برای خانه خود به ارمغان بیاورید. طراحان دکوراسیون ترکیب این دو رنگ را بسیار توصیه کرده اند و می گویند؛ اگر رنگ آبی و صورتی در کنار دیوارهای چوبی به کار بروند، حس آرامش و زیبایی دریا را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

رنگ قهوه ای خود حس اشرافیت و ثروت را به افراد القا می کند. ترکیب رنگ آبی و صورتی نیز حس آرامش خاصی را به افراد خانه منتقل می کنند. حال تصور کنید اگر حس اشرافیت و حس آرامش را در کنار یکدیگر داشته باشید، آیا دکوراسیون شما خارق العاده نخواهد شد؟ بی شک هر فردی با دیدن دکوراسیون شما عاشق این ست رنگ آبی با رنگ های صورتی و قهوه ای خواهد شد.

ست رنگ آبی

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم در مورد ست رنگ آبی برای شما صحبت کنیم. قصد ما از ارائه این مطلب ارائه دادن پالت رنگی مناسبی برای ست رنگ آبی در دکوراسیون منزل شما بود. شما نیز اگر جزء طرفداران بی شمار رنگ آبی در دکوراسیون منزل هستید، می توانید با توجه به بقیه رنگ های مورد استفاده در خانه خود یکی از این سه ترکیب رنگی دوست داشتنی را انتخاب کنید. پس ابتدا یک نگاهی به دکوراسیون خانه خود بیندازید، ببینید پالت رنگی دکوراسیون خود را بررسی کنید و سپس یکی از این ترکیب های رنگی را انتخاب کنید.

رنگ آبی یکی از رنگ های حسادت برانگیز است که با ترکیب آن با رنگ های نارنجی، زرد، صورتی و قهوه ای می توانید دکوراسیونی کم نظیر برای خانه خود به ارمغان بیاورید که حسادت هر فردی را بر خواهد انگیخت. از این که با یک مطلب دیگر از مجله آنلاین پروماگ همراه بودید متشکریم و امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا