دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزش

عکاسی لایف استایل

تقریبا همگی ما با عکاسی آشنایی داریم و میدانیم که انواع مختلفی از آن وجود دارد یکی از جذابترین و مهمترین انواع عکاسی عکاسی لایف استایل است . در این مقاله درباره عکاسی لایف استایل به شما خواهیم گفت چرا که به گزارش رسانه پروماگ آژانس تبلیغاتی آبامدیا در ضمینه عکاسی لایف استایل از بهترین های این عکاسی میباشد. میخواهیم در این صفحه در مورد یک سری از اصول این نوع از عکاسی حرف بزنیم برای گرفتن ایده یا سفارش میتوانید به وبسایت ما آژانس تبلیغاتی آبامدیا تماس بگیرید.

ایده ها و راهنمایی عکاسی لایف استایل 

عکاسی لایف استایل محصول شبیه عکاسی محصولات است. با این هدف انجام میشود که محصول شما را در یک صحنه استایل نمایش دهد. بدون مدل یا با مدل برای اینکه هدف محصول را نشان دهد و نشان دهد چه فوایدی برای مشتری دارد تا از آن استفاده کند!!. 

عکاسی لایف استایل

چیزی که این مدل عکاسی را از عکاسی سنتی متفاوت میکند چیست؟ قطعا این مورد که چگونه ارتباط برقرار میکند و جذب میکند. زمانی که شما محصولی را در حالت طبیعی خود میبینید، دلایل قانع کننده تری از یک بکگراند سفید میدهد. همین دلایل باعث تفاوت عکاسی لایف استایل از عکاسی سنتی است.

ایده های عکاسی لایف استایل محصول

میخواهیم عکس هایی حرفه ای به سبک لایف استایل از محصول خود بگیرید؟ از این ایده های خاص که به شما کمک میکند داستان محصول خود را بیان کنید، الهام بگیرید و همانطور که گفته شد طبق گزارش رسانه پروماگ آژانس تبلیغاتی آبامدیا یکی از بهترین ها در ضمینه عکاسی است پس بهتره کاغذ و خودکار خود را بردارید و شروع به یادداشت کنید. 

1.دید چشم پرنده ای

دید از بالا یکی از محبوب ترین روش ها برای عکاسی از روی میز است که از بالا گرفته میشود. این موضوع داستانی را حول محصول ایجاد میکند که کمک به نشان دادن محصول میکند. این داستان با تمرکز روی کار محصول ایجاد میشود. عکس باید جذاب با اجسام رنگارنگی که عموما در عکاسی از محصول استفاده میکنید گرفته شود. همچنین شما باید به رنگهای پالت خود برای اینکه یک محیط متمرکز با دید بصری خوب ایجاد کنید، تمرکز کنید.

دید چشم پرنده ای

2.مدل استخدام کنید.

استفاده از مدل ها برای نشان دادن محصولتان باعث جذب بیشتر بیننده میشود. مردم میفهمند که چطور از محصول استفاده کنند،چطور در زندگی خود وارد کنند و همچنین یک ایده روشن از وجودیت محصول میدهد. همچنین مدل میتواند از پوزها استفاده کند تا محصول را در روشی جذاب تر نشان دهد. استخدام مدل ها برای عکاسی لباس یکی از واجبات است با اینکه کمی گران است. خوشبختانه تعداد خیلی زیادی مدل مجانی بر روی شبکه های اجتماعی هستند که میتوانی از آنها استفاده کنید. این مورد یکی از مهمترین ایده های عکاسی لایف استایل است که هر کسی آن را اجرایی نمیکند. 

برای دیدن نمونه های بیشتر بهتره به  صفحه عکاسی لایف استایل آژانس تبلیغاتی آبامدیا سر بزنید.

مدل لایف استایل

3.از اعضای بدن استفاده کنید.

شبیه به ایده قبلی، این مدل از عکاسی محصولات نیز نیازمند مدلها هستند اما لازم نیس کاملا درون عکس باشند. فقط قسمتی از بدن آنها پا یا دست در عکس همراه با محصول دیده شود. این مدل عکاسی عموما در عکسهای لاکچری کیف ها که مدل دست کیف را گرفته است دیده میشود. این ایده همچنین برای عکاسی از کتانی ها نیز استفاده میشود.

4.از زاویه ای غیر معمول عکاسی کنید.

این مدل عکاسی درحالتی انجام میشود که زاویه دوربین در جایی است که چشم عادی نمیتواند باشد. به شما پیشنهاد میکنیم زاویه های غیر معمول را امتحان کنید که عموما چشم انسان از دیدن همیشگی آن دور است. برای مثال میتوانید از زیر یک محصول عکاسی کنید. اگرچه عکاسی از یک زاویه غیر معمول ممکن است تمرکز را از محصول دور کند.

5.مواد اولیه را نشان دهید.

بهترین ایده برای عکاسی از غذا و لوازم آرایشی این است که از مواد اولیه در عکاسی استفاده کنید. با عکسهای غذا همچنین میتوانید از مواد اضافی که در پخت آنها استفاده شده استفاده کنید. این تبلیغات نیازمند بافت برای ایجاد انگیزه در مشتری هستند. قرار دادن مواد اولیه دور محصول نیز میتواند طبیعی بودن محصول را به رخ بکشد.

6.روی محصول تمرکز کنید.

بعضی از عکاسی های محصول خیلی گنگ هستند که این باعث میشود تبلیغ محصول به طور واضح معلوم نباشد. زمانی که اضافات زیاد هستند، اجسام زیادی وجود دارند که تمرکز بیننده را بهم بریزد.

محصول را مرکز عکس قرار دهید و زوم دوربین روی محصول باشد.

عکس هایی حرفه ای

7.از اضافات استفاده کنید.

یکی از نکاتی باعث میشود عکس هایی حرفه ای به سبک لایف استایل از محصول تهیه کنید این است که از اضافات استفاده کنید اما بعضی از عکاسان استفاده از وسایل اضافی را بیهوده میداند. اگر میخواهید تمرکزی خوب روی محصول ایجاد کنید انتخاب وسایل اضافی میتواند در بیان داستان و نشان دادن کارکرد محصول کمک کند. برای مثال مانیتور کودک میتواند با یک شدی وسیله کودک و اسباب بازی ارتباط خوبی با بیننده برقرار کند.

برای عکاسی از محصولات غذایی میتوانید از یک زیر قابلمه ای ساده ،یک نان برش خورده، سبزیجات به عنوان زینتی استفاده کنید. از نگهدارنده های اکرولیک، پارچه ها و میوه ها میتوانید به عنوان وسایل اضافی عکاسی استفاده کنید.

8.فضای منفی را وارد کار کنید.

زمانی که برای عکس های خود کادر بندی میکنید به یاد داشته باشید از چند کادر با فضای خالی نیز استفاده کنید و این نکته مهمی برای عکس ها است تا بتوانید در سایت ها بعد از آنها استفاده کنید.

عکاسی فضای منفی به شما این اجازه را میدهد درحالی که عکاسی خلاقانه ای دارید، بتوانید لوگو ، تبلبغات یا اسم برند را بعدا به عکس اضافه کنید پر کردن همه فضای کادر با محصول جایی برای اسم ها و نوشته ها نمیگزارد و باید بدانید این بخشی از هویت یک برند است که باید در عکس ها مشهود باشد.

در این مقاله به شما یک سری از نکات برای بهتر کردن عکاسی به سبک عکاسی لایف استایل برای شما علاقمندان ارائه شد، همچنین شما میتوانید برای دیدن نمونه کار های عکاسی به سبک لایف استایل یا آشنایی با عکاسی به وبسایت آژانس تبلیغاتی آبامدیا مراجعه کنید تا بهتر با این مجموعه آشنا بشوید و همچنین نمونه کار های قویی این آژانس تبلیغاتی را ببینید.

برای اطلاعات بیشتر تنها کافیست مارا در شبکه های اجتماعی به اسم آژانس تبلیغاتی آبامدیا سرچ کنید همچنین برای دیدن اطلاعات بیشتر بر روی کلمه عکاسی لایف استایل کلیک کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا