دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

خرید لباس پلیس چریکی جنگی بچه گانه برای رده سنی کودکان

خرید لباس چریکی بچه گانه جنگی به‌احتمال‌زیاد موردعلاقه خیلی از بچه‌ها و خصوصاً پسربچه‌ها است. رسیدن به سنین بالاتر و بر عهده گرفتن یک نقش اجتماعی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بچه‌ها است. در این میان شغل‌های پرماجرا و جذاب پلیسی و ارتشی و جنگی محبوبیت ویژه‌تری برای بچه‌ها دارد، چون فعالیت‌های مربوط به این شغل‌ها با ذات پرجنب‌وجوش دوران کودکی بیشتر از خیلی از شغل‌های دیگر سازگاری دارد.

یکی از راهکار‌هایی که می‌توان بچه‌ها را زودتر به آرزو‌هایشان رساند، خرید لباس‌های مخصوص ایفای نقش و مشاغل است. در وب‌سایت فروشگاه میلی جون انواع و اقسام این لباس‌ها عرضه می‌شود و لباس پلیس چریکی جنگی هم یکی از پر تقاضاترین آن‌ها است.

لباس پلیس چریکی

نوشته های مشابه

خرید لباس جنگی بچه‌گانه برای چه کودکانی مناسب است؟

لباس‌ها فقط برای پوشاندن اندام انسان و گرم کردن ما نیستند. در خیلی از مواقع لباس‌ نقش اساسی در زندگی ما دارد و مثلاً به شکل مد خیلی از رفتار و حرکات اجتماعی را تعریف می‌کند. در دنیای اسباب‌بازی‌ها و تجهیزات سرگرمی کودکانه هم، لباس‌های نقش ویژه‌ای دارند. لباس‌های نقش‌آفرینی و مشاغل به شکل پنهانی باعث مهارت‌آموزی می‌شوند. در دوران کودکی تقریباً همه پسربچه‌ها و گاهی هم دختربچه‌ها دوست دارند در یک موقعیت ویژه عملیاتی که از داستان‌ها، فیلم‌ها، کارتون‌ها یا جهان پیرامون خودشان الهام گرفته‌اند قرار بگیرند و در راستای مقاصدی که برای آن ارزش قائل‌اند تلاش کنند.

والدین بهتر است از این موقعیت استفاده کنند و فقط به ظاهر موضوع و خواسته بچه‌ها که خرید لباس جنگی است توجه نکنند. فرو رفتن در قالب یک کماندو کارآزموده و بی‌رقیب با پوشیدن لباس بچه‌گانه پلیس راحت‌تر است و ذهن کودک را حتی بیشتر از تجهیزاتی مثل انواع و اقسام تفنگ اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی جنگی در موقعیت قرار می‌دهد. قرار گرفتن در موقعیت موجب تقویت توانایی فکر کردن و تصمیم‌گیری می‌شود که در ابعاد دیگر زندگی بچه‌ها هم تأثیرگذار است.

لباس پلیس

کودکان با خرید لباس جنگی بچه‌گانه چه بازی‌هایی می‌کنند؟

فیلم‌ها و داستان‌هایی که از موضوعاتی مثل جنگ عراق با ایران، جنگ‌های بزرگ جهانی اول و دوم و… الهام گرفته است ارزش کار کوماندو‌ها و چریک‌های خبره را به کودکان معرفی می‌کند. لباس پلیس چریکی معمولاً در اولویت انتخاب بچه‌ها نسبت به لباس سربازان یا حتی افسران پلیس و ارتش قرار دارد، چون مطابق با ذهن ماجراجوی بچه‌ها بیشتر کاربردی خواهد بود.

بچه‌ها با خرید لباس چریکی احساس می‌کنند که بهتر می‌توانند استتار کنند و همین مسأله به آن‌ها در روند بازی حسابی کمک می‌کند. بازی‌هایی که با این لباس قابل انجام دادن است بسیار گسترده است و بسته به تمایلات رفتاری و خواست‌های درونی بچه‌ها طراحی می‌شود. این لباس‌ها معمولاً باعث گسترش سطح ارتباط بچه‌ها با اطرافیان می‌شود و همین مسأله احتمال شکل‌گیری طرح‌های مختلف بازی یا مشارکت بچه‌ها در بازی‌های گروهی را افزایش می‌دهد.

خرید لباس پلیس بچه گانه برای کودکان و نوجوانان

خرید لباس پلیس برای نوجوانان و کودکان«Buy kids police costumes» میتواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه آنها داشته باشد. شما می توانید با تهیه و سفارش این محصول در پرورش مهارت های فردی و ارتباطی کودکتان قدم بسیار مهمی را بردارید. ممکن است بسیاری از والدین این سوال را داشته باشند که لباس پلیس بچه گانه را از کجا بخرم که دارای کیفیت خوبی بوده و از تنوع محصول بالایی برخوردار باشد ؟ در جواب این سوال به شما پدر مادرهای عزیز باز هم می‌گوییم که می‌توانید از همین بخش برای خرید لباس پلیس برای کودکان و نوجوانان خود اقدام نمایید. همچنین می توانید جهت خرید لباس پلیس بزرگسال که برای رده سنی ۱۲ سال قابل استفاده است از طریق فروشگاه میلی جون سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید لباس جنگی

آموزش اصول ایمنی ضمن بازی با لباس چریکی بچه‌گانه

نگرانی والدین در مورد بعضی از وسایل بازی بیشتر از وسایلی است که در ظاهر بی‌خطر هستند. در حالت کلی خطرات همیشه متوجه بچه‌ها است و والدین مسئولیت‌پذیر هشدار‌های لازم و آموزش اصول ایمنی به بچه‌ها را فقط برای برخی از تجهیزات مثل تفنگ‌های اسباب‌بازی و لباس‌های نقش پوشی چریکی محدود نمی‌کنند. اگر خرید لباس پلیس چریکی بهانه‌ای برای شروع یا مرور آموزش ایمنی باشد، والدین باید این فرصت را غنیمت بشمارند.

لباس چریکی بچه‌گانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

جنس لباس بچه‌گانه جنگی بهتر است از جنس نخ پنبه و راحت باشد تا هم قدرت حرکت بچه‌ها را نگیرد و هم میزان تعرق ناشی از فعالیت بالا را کاهش دهد. تشابه الگوی دوخت و الگوی گلدوزی‌ها و پرچم‌ها و علامت‌های دوخته‌شده روی لباس چریکی بچه‌گانه با الگو‌های اصلی هم ویژگی مهمی است که این تجهیزات سرگرم‌کننده باید از آن برخوردار باشند، چون همیشه موردتوجه ویژه بچه‌ها قرار می‌گیرد. مثلاً بچه‌ها دوست دارند پرچم ایران روی یک قسمت از لباس چریکی‌شان باشد تا بتوانند با آن ثابت کنند که بخشی از نیرو‌های خودی هستند!

در مورد طراحی خود لباس، بهتر است که طراحان برای لباس چریکی بچه‌گانه جیب‌های زیادی را در نظر بگیرند، چون برای جای دادن تجهیزات دیگر مثل تیر‌ها و خشاب‌های اضافی کمک می‌کند. تجهیزات پوشیدنی همراه مثل کمربند، جلیقه ضدگلوله و ساق‌بند‌ها هم در لباس جنگی بچه‌گانه مهم است.

اقلام همراه لباس چریکی جنگی در فروشگاه میلی جون

 

خرید لباس پلیس چریکی بچه‌گانه از وب‌سایت میلی جون می‌تواند همراه با اقلام مختلف یا فقط اصل لباس باشد. اقلامی که در فروشگاه میلی جون تجهیزات سرگرمی کودکانه ارائه می‌شود به شرح زیر است:

  • لباس پلیس چریکی شامل لباس و بلوز در شش سایز مختلف (مناسب برای سنین ۲ تا ۱۲ سال)
  • غلاف چاقو
  • غلاف کلت
  • ست پلیسی (دستبند، کلت، سوت، باتوم)
  • کلت ساچمه‌ای
  • کمربند نظامی
  • کلاه کج ارتشی
  • دو سایز جلیقه پلیس
  • یک جفت بی‌سیم واکی تاکی

کودکان به این اقلام می‌توانند طبق سلیقه و خواسته‌های خودشان اقلام دیگری مثل قمقمه و چاقو‌های بی‌خطر پلاستیکی را هم اضافه کنند و برای بازی‌های جذابی که در پیش دارند آماده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا