دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

لیست فیلم های 2019 بطور کامل بهمراه معرفی فیلم، اعلام زمان اکران، ژانر، بازیگران و تریلر

لیست فیلم های 2019 که اکران شده و یا قرار است به روی پرده سینما بروند

بالاخره آخرین فیلم سال 2018 در تاریخ 28 دسامبر اکران شد و پرونده فیلم های سال 2018 بسته شد. در طول سال 2018 چیزی در حدود 935 فیلم سال 2018 به روی پرده سینماهای مختلف آمریکا رفت. در طول این مدت نیز برنامه اکران بسیاری از فیلم های 2019 هم مشخص شد. در بین فیلم های جدید 2019 فیلم های خوبی به چشم می خورند مانند (انتقام جویان 4 پایان بازی ، جنگ ستارگان 9 ، ایکسمن ، گودزیلا ، اسپایدر من ، آن 2 ، دراگون ، انگری برد … و بسیاری از فیلم های جدید و جذاب دیگر ) اما تا مشخص شدن لیست کامل و زمان اکران دقیق و کامل فیلم های 2019 هنوز مدت زمان زیادی باقیمانده است. از اینرو با مجله آنلاین پروماگ همراه باشید تا لیست فیلم های 2019 که مرتب کاملتر می شوند را دنبال کنیم. امیدوارم فیلم های 2019 معرفی شده در این لیست مورد پسند شما واقع شوند.

فیلم های 2019 اکران ماه ژانویه

لیست فیلم های 2019 مصادف با بهمن ماه 1397

Escape Room

فیلم های 2019 : اتاق فرار

کارگردان : آدام روبیتل

ژانر : علمی تخیلی، مهیج 

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : دبورا آن، تیلر لابین، تیلور راسل و … 

در این فیلم ۶ غریبه ماجراجو به ساختمانی می روند که برگزار کننده بازی های اتاق فرار است. این افراد می خواهند بازی اتاق فرار را از نزدیک و با تمام وجودشان تجربه کنند. اتاق فرار نوعی بازی است که بازیکنان آن باید معماهای واقعی را حل کنند تا بتوانند از اتاق یا ساختمانی که در آن گیر کرده اند بیرون بیایند (درست مثل بازی های اتاق فرار کامپیوتری). ولی اتاق فراری که در این فیلم شاهدش هستیم، فقط یک بازی معمولی و بی خطر نیست. به زودی بازیکنان این بازی می فهمند که این اتاق فرار را یک فرد روانی طراحی کرده و شکست در این بازی به منزله مرگ آن ها خواهد بود.

State Like Sleep

فیلم های 2019 : خواب واقعی

کارگردان : مریدت دانلوک

ژانر : درام

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : لوک ایوانز، کاترین واترستون، مایکل شنون و …

در فیلم خواب واقعی زنی همسرش را بر اثر حادثه ای تلخ از دست می دهد. بعد از یک سال از فوت همسرش این زن تماس های تلفنی مشکوکی را دریافت می کند. بعد از مدتی این تماس های تلفنی به صورتی کاملا رمز آلود و عجیب او را به خوابی عمیق، به یک سال پیش و به براسل می برد. همان جایی که زن همسرش را از دست داده است. حالا او باید تلاش کند تا با این وهله از زندگی اش کنار بیاید با بتواند از خواب کابوس مانندی که در آن گیر افتاده است رهایی یابد.

American Hangman

فیلم های 2019 : جلاد آمریکایی

کارگردان : ویلسون کانی بر

ژانر : دلهره آور 

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : دونالد ساترلند، وینسنت کارتیسر و … 

داستان این فیلم بسیار جالب است. در فیلم جلاد امریکایی، ابتدا می بینیم که داستان یک آدم ربایی که در رسانه های اجتماعی پخش شده است، به شدت سر و صدا می کند. بعد همین آدم ربایی پرده از جنایت های یک قاضی معروف امریکایی بر می دارد و در نهایت می فهمیم که این قاضی در یک جنایت بزرگ دست داشته است. حالا مردم و مخاطبان شبکه های اجتماعی جای قاضی و هیات منصفه را می گیرند و باید تصمیم بگیرند که چه حکمی برای قاضی داستان ما صادر کنند. جلاد امریکایی به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال 2018 شناخته شد.

Rust Creek

فیلم های 2019 : نهر زنگار

کارگردان : جن مکگوان

ژانر : درام ، هیجان انگیز

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : هرمیوان کورفیلد، دنیس دال ورا، جرمی گلازر و …

ساویر یک دانشجوی بسیار مستعد سال آخر است که همه می گویند آینده درخشانی در انتظار اوست. یک روز که برای مصاحبه راهی جاده می شود یک پیچ اشتباهی مسیر زندگی او را برای همیشه عوض می کند. بر اثر یک پیچ اشتباه او از دل یک جنگل سرد و تاریک سر در می آورد. این دختر جوان که تا چند ساعت پیش به جایگاه و بخت خود می بالید و امیدوار بود که زندگی اش پر از روزهای روشن و زیبا باشد، حالا خود را در برابر مرگ می بیند…

Great Great Great

فیلم های 2019 : بزرگ بزرگ بزرگ

کارگردان : آدام گارنت

ژانر : درام 

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : ساراکولاسکی، دان بیرن، ریچارد کلارکین و … 

لورل و تام زوجی هستند که در طول رابطه عاشقانه شان هرگز، حتی یک بار هم دعوا و بحث نکرده اند. زندگی و رابطه آن ها عالی و بدون نقص است و خیلی خوب با هم کنار می آیند و از بودن در کنار هم لذت می برند. حداقل دیگران این طور تصور می کنند که آن ها بی نهایت خوش بخت هستند. همه چیز خوب است تا وقتی که لورل می فهمد که پدر و مادر خودش در شرف جدایی از یک دیگر هستند. حالا لورل به خودش آمده است و می فهمد زندگی که او همیشه آرزویش را داشته،‌ این نیست!

The Vanishing

فیلم های 2019 : نابودی

کارگردان : کریستوفر نایهولم

ژانر : درام، مهیج

اکران : 4 ژانویه

بازیگران :جوبونه، کلین جونز و …

سه مرد که نگهبانان فانوس دریایی هستند، ناگهان در آن سوی سواحل اسکاتلند سر از یک جزیره متروکه و بدون سکنه در می آورند. آن ها در این جزیره شئ ای را پیدا می کنند که این سه مرد را دچار حرص و طمع و توهم می کند. حالا این سه مرد در این جزیره راز آلود و با در دست داشتن این کریستال حرص و طمع باید راه خود را به سوی خانه پیدا کنند.

Mojin The Worm Valley

فیلم های 2019 : دره مارپیچ

کارگردان : زینگ فی

ژانر : اکشن

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : یوسی چن، تاشن چنگ و … 

این فیلم فانتزی اکشن که ساخت کشور چین است، ‌درباره هو بای، یک مکتشف و ماجراجوی افسانه ای است که برای کشف رازهای مقبره امپراتور ژیان وارد جزیره ای وهم آلود و پر رمز و راز می شود. این فیلم به کارگردانی فی زینگ در اولین روزهای اکرانش نتوانست رضایت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. ولی اگر به فیلم های فانتزی و هیجان انگیز شرقی علاقه مند باشید،‌ موجین گزینه خوبی است.

Being Rose

فیلم های 2019 : رز

کارگردان : رود مکال

ژانر : درام

اکران : 4 ژانویه

بازیگران : جیمز برولین، پام گریر و … 

رز زنی میان سال است که با تازگی فهمیده بیماری جدی و کشنده ای زندگی او را تهدید می کند. این بیماری سخت و کشنده به این زن انگیزه ای بسیار قوی می دهد تا با ویلچر اتوماتیک و موتور دارش برای پیدا کردن پسرش راهی سفری دور و دراز شود؛ پسری که رز هرگز او را ندیده است. در طول ماجراجویی برای یافتن این پسر، رز با یک گاو چران خوش تیپ آشنا می شود و مسیر زندگی این زن برای همیشه تغیر می کند.

Norm of the North Keys to the Kingdom

فیلم های 2019 : نورم از سرزمین شمالی کلیدهای پادشاهی

کارگردان : ریچارد فین

ژانر : انیمیشن، کمدی

اکران : 11 ژانویه

بازیگران :مایا کای، کول هوارد و …

نورم نام یک خرس قطبی است. او به نیویورک آمده بود تا کلید های پادشاهی را بگیرد. ولی وقتی به نیویورک آمد تا کلید ها را بگیرد،‌ با مشکلات زیادی مواجه شد. به هر حال او ماموریتش را انجام داد و حالا وقت برگشتن به خانه است. نورم با دوستان دیگرش متحد می شود تا سفر خود را به سوی خانه آغاز کند. در راه قطب شمال می فهمد که یک کمپانی می خواهد یخ های قطب شمال را بدزدد و بفروشد و به این ترتیب ماموریت نورم و دوستانش برای نجات قطب شمال آغاز می شود.

A Dog’s Way Home

فیلم های 2019 : سگی در راه خانه

کارگردان : چارلز مارتین

ژانر : ماجراجویی، خانوادگی

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : رایس دالاس هاوارد، اشلی جاد، ادوارد جیمز آلموس و …

بلا یک سگ بی خانمان بود که حالا لوکاس، یک مرد جوان و مهربان،‌ از او مراقبت می کند و خانه گرم و راحتی برایش فراهم کرده است. روزی بلا ناگهان صاحبش را گم می کند و از او جدا می شود. حالا بلا باید راه خانه را پیدا کند و به آغوش گرم لوکاس باز گردد. در طول مسیر اتفاقات جالبی برای بلا می افتد و با غریبه های زیادی آشنا می شود. مثلا با یک شیر کوهستانی یتیم دوست می شود و با یک کهنه سرباز بد شانس رو به رو می شود. این فیلم درام و ماجراجویانه نمره خوبی از منتقدان دریافت کرده است.

Perfectos desconocidos

فیلم های 2019 : غریبه های تمام و کمال

کارگردان : مانولو کارو

ژانر : خانوادگی 

اکران : 11 ژانویه
بازیگران : سسیلیا سوارز، میگوئل رودارتی و …

در غریبه های تمام کمال شاهد دور همی ۷ دوست برای شام هستیم. آن ها دور هم جمع می شوند و قرار می گذارند یک بازی جالب را انجام دهند. قانون بازی از این قرار است: در این مهمانی آن ها باید تمام پیام ها و تماس های تلفنی خود را به هم نشان دهند. این پیام ها و تماس های تلفنی پرده از یک سری راز های زندگی آن ها بر می دارد و در نهایت می فهمند که چقدر زندگی هایشان معمولی و حوصله سر بر است.

Replicas

فیلم های 2019 : جایگزین ها

کارگردان : جفری ناچمانوف

ژانر : جنایی، تخیلی

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : کیانو ریوز، آلیس ایو و … 

داستان در مورد یک عصب ‌شناس نابغه به نام ویلیام فاستر (با هنرمندی کیانوریوز) است. او در یک سانحه غم انگیز رانندگی همسر،‌ پسر و دو دخترش را از دست می دهد. در غم از دست دادن عزیزانش ویلیام به فکر تولد دوباره آن ها می افتد. او با استفاده از آخرین تکنولوژی روز سعی می کند خاطرات آن ها را از مغزشان دانلود کند و با استفاده از سلول های بنیادی آن ها را شبیه سازی کند. ولی در اواسط این آزمایش هیجان انگیز، کنترل اوضاع از دست ویلیام در می رود و رئیس از کارهای او با خبر می شود. حالا قانون کار و دادگاه های رسیدگی به پرونده های علمی ویلیام را باز خواست می کنند.

Buffalo Boys

فیلم های 2019 : پسران بوفالو 

کارگردان : میک ویلوآن

ژانر : اکشن (دارای صحنه های خشونت آمیز)

اکران : 11 ژانویه
بازیگران : زاک لی، یوشی سودارسو و …
دوبرادر به نام های جمار و سووو به سرزمین جاوه برگشته اند تا انتقام پدرشان که سلطان بوده و سال ها در آمریکا تبعید بوده را بگیرند  …

Rockaway

فیلم های 2019 : مسیر سنگی

کارگردان : جان جی . بودیون

ژانر : جنایی

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : ماکسول اپل، کیدریچ سلاتی و … 

این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است یک مرد در سال 1994 داستان دو برادر که انتقام آزار و اذیت های وارد شده به پدرشان را گرفتند را روایت می کند …

Against the Clock

فیلم های 2019 : دربرابر ساعت

کارگردان : مارک پولیش

ژانر : هیجان انگیز

اکران : 11 ژانویه
بازیگران : دیانا آگرون، اندی گارسیا ، جیمز فرین و …

مامور اسبق سازمان جاسوسی آمریکا کلی چندلر در طی یک ماموریت بشدت مجروح می شود همسر چندلر برای پیدا کردن حقایق این ماموریت وارد ماجرا می شود … 

Jobe’z World

فیلم های 2019 : جهان جبز

کارگردان : میشل ام . بیلاندیک

ژانر : جنایی

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : جیسون گریسل، اوون کلین و … 

این فیلم داستان یک فروشنده مواد را به تصویر کشیده که در طول روز مواد مخدر را در سطح شهر منهتن پخش می کند  …

Tall Tales

فیلم های 2019 : داستانهای بلند

کارگردان : آنتون کرینگز

ژانر : کمدی، انیمیشن

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : جاستین لونگ، کو آدامز و … 

نگاهی کمدی به ارتباط مردی ثروتمند ولی فلج و مردی فقیر با سابقه کیفری که در استخدام مرد ثروتمند است …

The Upside

فیلم های 2019 : بالاترین

کارگردان : نیل بورگر

ژانر : کمدی، درام

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : کوین هارت، نیکول کیدمن، برایان کرانستون و … 

نگاهی کمدی به ارتباط مردی ثروتمند ولی فلج و مردی فقیر با سابقه کیفری که در استخدام مرد ثروتمند است …

Sgt. Will Gardner

فیلم های 2019 : ویل گاردنر

کارگردان : مکس مارتینی

ژانر : اکشن، هیجان انگیز

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : درموت مولرونی، الیزابت رام و … 

یک جنگجوی آمریکایی که بعد از جنگ عراق تلاش می کند دوباره به جامع بپیوندد تصمیم می گیرد با پسر جوانش به یک مسافرت بروند …

The Untold Story

فیلم های 2019 : داستان ناگفته

کارگردان : شان استانلی

ژانر : کمدی، درام

اکران : 11 ژانویه

بازیگران : میکو هگز، جوردن لادد، نیا پپلز و … 

زندگی حرفه ای ادوارد فوستر به پایان رسیده و دیگر رمق کار کردن را ندارد در 64 سالگی در یک آپارتمان کوچک دست به شروع دوباره می زند …

Glass

فیلم های 2019 : شیشه

کارگردان : ام نایت شیامالان

ژانر : درام ، ترسناک

اکران : 18 ژانویه

بازیگران : بروس ویلیس، ساموئل ال جکسون، جیمز مک آووی و …

 

معرفی فیلم مطرح این ماه :

شیشه (2019)

یکی دیگر از فیلم های 2019 فیلم شیشه است. اگر فیلم شکاف، 2017 (Split) را دیده باشید، کوین وندل کرامب با بازی جیمز مک آووی را حتما یادتان هست؛ همان جوان دیوانه چند شخصیتی که 23 شخصیت متفاوت با ویژگی‌های اخلاقی و فیزیکی مختلف داشت. فیلم شیشه 2019 (Glass) داستان شکاف را، بعد از ظهور شخصیت بیست و چهارم کوین وندل کرامب، که یک ابر انسان بود، نشان می‌دهد. در این فیلم، ساموئل ال جکسون و بروس ویلیس نیز حضور دارند، که این امر خود گویای ارزش بالای فیلم شیشه است.

Dragon Ball Super Broly

فیلم های 2019 : اژدها توپ سوپر: بریلی

کارگردان : تاتسویا ناگامیان

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، فانتزی

اکران : 16 ژانویه

بازیگران : موساکو نوزاوا، شین آمورری، برین آپریل و … 

 

What Is Democracy

فیلم های 2019 : دموکراسی چست ؟

کارگردان : آسترا تیلور

ژانر : مستند

اکران : 16 ژانویه

بازیگران : وندی برون، سیلویا فدریکی  و ….

این فیلم مستند به بررسی مفهوم دموکراسی از آتن یونان باستان تا دموکراسی نوین در آمریکا می پردازد  …  

The Heiresses

فیلم های 2019 : وارثین

کارگردان : مارچلو مارتینزی

ژانر : درام 

اکران : 16 ژانویه

بازیگران : آنا برون، نیلدا گونزالز، آنا ایوانوا و … 

دو خانواده ثروتمند در پاراگوئه که بیش از 30 سال از ثروتمندان منطقه خود بودند بدلیل مشکلات مالی مجبور می شوند دارایی های ارثی خود را بفروشند …

The Last Man

فیلم های 2019 : آخرین مرد

کارگردان : رودریگو اچ . ویلا

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی

اکران : 18 ژانویه

بازیگران : هایدن چریستنزن، هاروی کیتل، مارکو لئوناردی و ….

کورت یک سرباز جنگی موجی است که برای خودش توهماتی دارد او تصمیم می گیرد در مخفی گاه برای خود بسازد  …  

An Acceptable Loss

فیلم 2019 : از دست دادن قابل قبول

کارگردان : جو چاپل

ژانر : درام ، مهیج

اکران : 18 ژانویه

بازیگران : تیکا سامپتر، جف هفنر، … 

لیبی که استاد یک دانشگاه است 4 سال قبل به ویپ راشل در جریان ریاست جمهوری اومد کمک کرد تا انتخاب شود ولی راشل در این چهار سال در مورد کمک لیبی سکوت کرده …

Canal Street

فیلم های 2019 : خیابان کانال

کارگردان : ریان لامار

ژانر : درام ، مهیج

اکران : 18 ژانویه

بازیگران : میچل بیچ، ویلیام آر.موسس، ویل یان لی و ….

یک جوان سیاه پوست بدلیل قتل همکلاسی سفید پوست خود به زندان می افتد پدر سیاه پوست این جوان قصد دارد در دادگاه از پسر خود دفاع کند  …  

Girl

فیلم های 2019 : دختر

کارگردان : لوکاس دونت

ژانر : درام 

اکران : 18 ژانویه

بازیگران : ویکتور پولستر، اولیور بودارت، آریه ورتهالتر و … 

لارا یک دختر 15 ساله است دختری که در بدن یک پسر زاییده شده که آرزوی تبدیل شدن به یک بالرین را در سر دارد …

Serenity

فیلم 2019 : آرامش

کارگردان : استیون نایت

ژانر : درام ، عاشقانه

اکران : 25 ژانویه

بازیگران : متیو مک کانهی، ان هتوی، جیسون کلارک و ….

ناخدای یک قایق ماهیگیری که در یکی از سفرهایش به سمت یک جزیره آرام و گرمسیر به نام پلیموث حرکت می کند. طولی نمی کشد که آرامش او با دریافت یک نامه مستاصل کننده از طرف همسرش به هم می ریزد …  

The Challenger Disaster

فیلم های 2019 : حادثه فضاپیمای چلنجر

کارگردان : ناتان ونمیندن

ژانر : درام 

اکران : 25 ژانویه

بازیگران : دیان کاین، گلین مورشور، لس میلز و … 

این فیلم براساس داستان واقعی فضا پیمای چلنجر 1986 که منجر به حادثه شد ساخته شده است. مهندس ارشد این فضا پیما قبل از لانچ می خواهد که پرتاب انجام نشود اما   …

Tito and the Birds

فیلم 2019 : تیتو و پرنده ها

کارگردان : گابریل بیتار

ژانر : درام ، انیمیشن

اکران : 25 ژانویه

داستان فیلم در مورد یک پسر بچه مسئول است که به همراه پدرش بدنبال یافتن یک دارو برای بیماری خاصی هستند  …  

The Kid Who Would Be King

فیلم های 2019 : بچه ای که شاه می شود

کارگردان : جو کورنیش

ژانر : اکشن ، خانوادگی 

اکران : 25 ژانویه

بازیگران : تام تیلور، لوئیس اشبورن، دیان چاومو و … 

گروهی از بچه ها که تلاش می کنند از تهدید قرون وسطایی خود را نجات دهند   …

The Invisibles

فیلم های 2019 : نامرئی

کارگردان : کلاوس رافل

ژانر : بیوگرافی ، تاریخی

اکران : 25 ژانویه

بازیگران : ماکس ماوف، ویکتوریا شولز و …

جوزف گوبلز در سال 1943 اعلام می کند که 1700 یهودی در پایان جنگ جهانی دوم توانستند در آلمان نازی زنده بمانند داستان فیلم در مورد 4 نفر از آنهاست که توانسته اند بصورت مخفی زندگی کنند …  

فیلم های 2019 اکران ماه فوریه

لیست فیلم های 2019 مصادف با اسفند ماه 1397

Arctic

فیلم 2019 : قطب شمال

کارگردان : جو پنا

ژانر : درام

اکران : 1 فوریه

بازیگران : مدس میکلسن، ماریا ثلما و …

مردی که بدلیل سقوط هواپیما در قطب گرفتار می شود او نمی داند که در کمپ خود بماند یا دل ناشناخته های قطب بزند و خود را نجات بدهد ….

Miss Bala

فیلم 2019 : خانم بلا

کارگردان : کاترین هاردویک

ژانر : اکشن ، درام ، مهیج

اکران : 1 فوریه

بازیگران : جینا رادریگز، آنتونی مکی و …

گلوریا قدرت خارق العاده خود را وقتی که در معرض خطر قرار می گیرد کشف می کند او تا قبل از این از قدرت خود اطلاعی نداشت …

Braid

فیلم 2019 : بهم تابیده

کارگردان : میتزی پیرون

ژانر : ترسناک ، مهیج

اکران : 1 فوریه

بازیگران : مادلین بریور، سارا های و …

دو زن که در دنیای فانتزی خود به سر می برند تصمیم می گیرند از محل یک بازی مرگبار ثروتمند شوند  ….

An Affair to Die For

فیلم 2019 : رابطه مرگبار

کارگردان : ویکتور گارسیا

ژانر : هیجان انگیز

اکران : 1 فوریه

بازیگران : جیک ایبل، کلر فورلانی و …

قرار ملاقات های محرمانه و خیانت یک زن و شوهر به یکدیگر که باعث بهم ریختن سریع زندگی آنها می شود …

What Men Want

فیلم 2019 : مردان چه می خواهند

کارگردان : آدامشانک من

ژانر : کمدی ، فانتزی ، عاشقانه

اکران : 8 فوریه

بازیگران : تراجی پی . هنسون، آلدیس هاج، وندی مک لندن و …

داستان فیلم در مورد یک ورزشکار موفق است که ارتقاع شغلی می گیرد او تلاش می کند تا بفهمد مردان برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود چه کارهایی باید انجام بدهند ….

The Lego Movie 2

کارگردان : مایک میچل

ژانر : انیمیشن ، اکشن

اکران : 8 فوریه

صدا پیشه گان : کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت و …

وقتی مهاجمان غول پیکر به شهر لوگوها حمله می کنند و در حال خراب کردن شهر هستند لوگوها امت، لوسی و بتمن دست بکار می شوند …

The Prodigy

فیلم 2019 : شگفت انگیز

کارگردان : نیکلاس مکارتی

ژانر : ترسناک ، مهیج

اکران : 8 فوریه

بازیگران : تیلور شیلینگ، بریتانی آلن، کلم فیور و …

مادری که متوجه رفتارهای غیر معمول پسر خود می شود نگران او است. مادر پس از مدتی متوجه می شود که پسرش دارای نیروهای خارق العاده ای است…

Dead Space

کارگردان جو لوئیس


ژانر اکشن ، ترسناک


اکران 15 فوریه

Isn’t It Romantic

کارگردان : تاد استراوس شولسون

ژانر : کمدی

اکران : 13 فوریه

بازیگران : ربل ویلسون، لیام همسورث، آدام دیواین و پریانکا چوپرا

زن جوانی که به دنبال رابطه عاشقانه است در خواب خود را در یک رابطه عاشقانه می بیند …

Happy Death Day 2U

فیلم های  2019 : روز مرگت مبارک 2

کارگردان : کریستوفر لاندون

ژانر : درام ، ترسناک

اکران : 13 فوریه

بازیگران :  جسیکا راث، ایزرائیل بروسارد و سورج شارما و …

در قسمت دوم فیلم روز مرگت مبارک تری گلبمن دوباره به مشکل تکرار زمان بر می خورد و در این قسمت دوستانش نیز با او همراه خواهند بود. اگر او اجازه دهد در پایان روز کشته شود، مرگ آنها دائمی خواهد بود…

Alita Battle Angel

فیلم 2019 : آلیتا فرشته جنگ

کارگردان : روبرت رودریگز

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی

اکران : 14 فوریه

بازیگران : رزا سلزار، کریستف والتس، جنیفر کانلی و …

آلیتا دختری که در آینده گم شده توسط یک پزشک پیدا می شود …

فیلم های 2018 آلیتا: الهه جنگ

فیلم آلیتا یکی دیگر از فیلم های 2019 است که ساخت آن چیزی حدود 200 میلیون دلار امریکا برای سازندگانش هزینه برداشت، داستان این فیلم در چند قرن آینده اتفاق می افتد. آلیتا دختری است که در قبرستان ماشین ها در شهر آهنین (Iron City) تک و تنها و بی هوش رها شده است. آلیتا در واقع یک سایبروگ است؛ رباتی بسیار هوشمند که کاملا شبیه انسان است. دکتر ایدو (Doctor Ido) که یک پزشک دیوانه و عاشق علم است آلیتا را پیدا می کند و با خودش به کلینیکش می برد. وقتی آلیتا بیدار می شود نمی تواند به یاد بیاورد که چه کسی است و از کجا آمده. حتی نمی داند که در چه دنیایی زندگی می کند. آلیتا سعی می کند به زندگی باز گردد و دنیای جدیدش را بشناسد و دکتر ایدو هم تلاش می کند آلیتا را از گذشته سیاهی که داشته دور کند و از او در برابر هجوم این گذشته مراقبت کند.

Fighting With My Family

فیلم 2019 : جنگ با خانواده ام

کارگردان : استفان مرچنت

ژانر : کمدی ، بیوگرافی ، درام

اکران : 14 فوریه

بازیگران : دواین جانسون، فلورنس پوگ، لینا هیدی و …

پیج دختری است که در خانواده ای اهل کشتی و هنر های رزمی بزرگ شده است. او و برادرش زاک ناگهان فرصتی پیدا می کنند تا شانس خود را برای حضور در رقابت های جهانی کشتی کج امتحان کنند. ولی از این دو نفر تنها پیج موفق می شود و به رقابت های جهانی راه می یابد. حالا این دختر نترس باید تمام افراد زندگی اش را پشت سر رها کند و با دنیایی جدید و نا شناخته رو به رو شود. او در مسیرش به همه ثابت می کند که لیاقت این جایگاه و شهرت را دارد و در نهایت به یک ستاره بی مانند در دنیای کشتی کج تبدیل می شود.

Birds of Passage

فیلم های 2019 : پرنده ای مسافر

کارگردان : کریستیانو گالگو

ژانر : درام

اکران : 14 فوریه

بازیگران : ناتالیا رییس، کارمینا مارتینز و …

داستان فیلم پرنده های مسافر روایت گر ریشه های قاچاق مواد مخدر در کلمبیا است. این داستان از دید خانواده ای بومی در کلمبیا تعریف می شود که در گیر قاچاق مواد مخدر و فروش آن به جوان های امریکایی می شوند. داستان در دهه 70 میلادی اتفاق می افتد. غرور، بلند پروازی و حرص قدرت و پول این خانواده را از راه به در می کند و در نهایت نابودی آن ها و خاندان و تاریخ با شکوهشان را رقم می زند.

How To Train Your Dragon

فیلم 2019 : چطور اژدهای خود را آموزش دهید

کارگردان : دین دبلویس

ژانر : انیمیشن ، اکشن

اکران : 22 فوریه

هیکاپ به رویای خود برای داشتن یک آرمانشهر برای بی دندان و همه اژدهایان دیگر جهان دست یافته است. بی دندان و هیکاپ برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی بگیرند…

The Changeover

فیلم 2019 : تغییر

کارگردان : میراندا هارکورت

ژانر : هیجان انگیز

اکران : 22 فوریه

بازیگران : تیموتی اسپال، نیکولاس گالیتزین

داستان فیلم براساس رمان مارگارت مگی برنده جایزه کارنیگی نوشته شده است. داستان دختر 16 ساله ای که با مادر و برادر 4 ساله خود در حومه فقیر نشین شهر زندگی می کنند…

Run the Race

فیلم 2019 : اجرای مسابقه

کارگردان : کریس داولینگ

ژانر : درام ، ورزشی

اکران : 22 فوریه

بازیگران : میکلتی ویلیامسون، فرانسیس فیشر و …

دو برادر با افکار متفاوت در مسابقات تیم فوتبال دبیرستان باید با هم رو در رو شوند اختلافات زیادی بین آنها وجود دارد که در نهایت …

Styx

فیلم های 2019 : رودخانه عالم اسفل

کارگردان : ولفگانگ فیشر

ژانر : درام

اکران :27 فوریه

بازیگران : سوزان ولف، فلیسیتی باباو و …

زنی قوی که برای نجات گروهی از پناهندگان به تنهایی با قایق وارد یک سفر دریایی می شود  …

فیلم های 2019 اکران ماه مارس

لیست فیلم های 2019 مصادف با فروردین ماه 1398

A Madea Family Funeral

فیلم 2019 : کاپیتان مارول

کارگردان : تایلر پری

ژانر : کمدی

اکران : 1 مارس

بازیگران : کورتنی بورل، تایلر پری و …

داستان فیلم مربوط می شود به یک خانواده شاد که در پی یک خواب مجبور می شوند به گرجستان سفر کنند جایی که آنها با چیزهای غیر منتظره روبرو می شوند …

Chaos Walking

فیلم 2019 : هرج و مرج

کارگردان :  داگ لیمان

ژانر : علمی تخیلی

اکران : 1 مارس

بازیگران : تام هولند، دیسی ریدلی و …

دنیای دودویی که در آن زنان وجود ندارد و همه موجودات زنده می توانند افکار یکدیگر را در یک جریان تصاویر، کلمات و صداها به نام Noise بشنوند….

Wonder Park

فیلم 2019 : پارک شگفت انگیز

کارگردان : دایلان برون

ژانر : کمدی، انیمیشن

اکران : 15 مارس

بازیگران : جنیفر گاردنر، کن هادسون و …

داستان فیلم پارک شگفت انگیز در مورد یک دختر بچه است که تخیلات او در یک پارک تفریحی با شکوه زنده می شوند  …

Us

فیلم 2019 : ما

کارگردان :  جوردن بیل

ژانر : ترسناک، ماجراجویی

اکران : 15 مارس

بازیگران : یحیی عبدل متین، لوپیتا نیونگو و …

مادر و پدر بچه های خود را برای خوش گذرانی و تفریح به خانه ساحلی خود می برند اما تفریح آنها با حضور یک مهمان ناخوانده به هرج و مرج کشیده می شود ….

Five Feet Apart

فیلم 2019 : پنج فوت از هم فاصله

کارگردان : جاستین بولدونی

ژانر : درام، عاشقانه

اکران : 22 مارس

بازیگران : پارمایندر ناگرا، کن هادسون و …

داستان فیلم در مورد دختر و پسر مریضی است که در بیمارستان عاشق یکدیگر می شوند …

Dumbo 2019

فیلم 2019 : دمبو

کارگردان :  تیم برتون

ژانر : انیمیشن، خانوادگی

اکران : 29 مارس

بازیگران : اوا گرین، کولین فارل و …

فیل جوانی که گوش های بزرگ او باعث می شوند او بتواند پرواز کند او در تلاش است تا یک سیرک را نجات دهد ….

Captain Marvel

فیلم 2019 : کاپیتان مارول

کارگردان : آنا بودن

ژانر : اکشن ، ماجراجویی

اکران : 8 مارس

بازیگران : بری لارسون، بن مندلسون، جایمن هانسو و …

یک خلبان نیروی هوایی که بر اثر یک حادثه دی ان ای او با موجودات فضایی ترکیب می شود و پس از آن دارای قدرت ها فرا زمینی میشود …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

کاپیتان مارول (2019)

کاپیتان مارول، یکی از ابر قهرمانان زن سری کمیک‌های مارول است. قرار است او قدرتمندترین ابرقهرمانی باشد که تا به حال ظهور کرده و احتمالا دنیا را از دست تانوس نجات خواهد داد. بازیگر نقش کاپتان مارول بری لارسون است. در حین درگیری دو نژاد فضایی بر روی زمین، کارول دنورز، یک شهروند معمولی، بر اثر انفجاری مهیب دچار تغییرات ژنتیکی می‌شود و حالا به لطف همین انفجار، انتقام جویان، امیدی برای شکست دادن تانوس دارند. بدون شک، فقط کاپیتان مارول است که می‌تواند دنیا را نجات دهد!

فیلم های 2019 اکران ماه آوریل

لیست فیلم های 2019 مصادف با اردیبهشت ماه 1398

Shazam

فیلم 2019 : شزم

کارگردان دیوید ساندبرگ

ژانر اکشن ، فانتزی

اکران 5 آوریل

معرفی فیلم مطرح این ماه :

شزم 2019

داستان این ابر قهرمان واقعا دیدنی است! قصه از این قرار است که بیلی باتسون، یک پسر بچه شیرین و خوب 14 ساله، توانایی این را دارد که در عرض چند صدم ثانیه به یک ابر قهرمان بزرگ و بالغ به نام شزم تبدیل شود؛ آن هم فقط با فریاد زدن یک کلمه! ولی خیلی زود نیروهای شیطانی دکتر تادوس سیوانا از قدرت‌های خارق‌العاده بیلی با خبر می‌شوند و او را دستگیر می‌کنند تا آزمایش‌هایی را روی قدرت‌های او انجام دهند.

Pet Sematary 2019

فیلم های 2019 : قبرستان حیوانات خانگی

کارگردان کوین کلش

ژانر ترسناک

اکران 5 آوریل

Breakthrough

فیلم 2019 : دستیابی به موفقیت

کارگردان روکسان داوسن

ژانر درام ، بیوگرافی

اکران 12 آوریل

وقتی او 14 ساله بود اسمیت در دریاچه غرق شده و یکساعت از مرگ او گذشته بود و بر اساس گزارشات انجام CPR در کمتر از 27 دقیقه پاسخ می دهد و بعد از آن دیگر برگشت غیر ممکن می شود اما …

The Voyage of Doctor Dolittle

فیلم های 2019 : سفر دکتر دولیتل

کارگردان استیفن گاگان

ژانر درام ، اکشن

اکران 12 آوریل

Penguins

فیلم 2019 : پنگون ها

کارگردان …. 

ژانر مستند

اکران 19 آوریل

Playmobil The Movie

فیلم های 2019 : پلی موبیل

کارگردان لینو دیالالو

ژانر کمدی ، انیمیشن

اکران 19 آوریل

The Aftermath

فیلم 2019 : پیامد

کارگردان جیمز کنت

ژانر درام ، عاشقانه

اکران 26 آوریل

Hellboy 2019

فیلم 2019 : پسر جهنمی

کارگردان : نیل مارشال

ژانر : اکشن ، مهیج ، فانتزی

اکران : 12 آوریل

بازیگران : دیوید هاربر، ایان مک شین، میلا یوویچ و …

داستان پسری که بین دو جهان فراطبیعی و زمینی گیر افتاده و با جنگ های فراطبیعی رو می شود …

Ad Astra

فیلم 2019 : سفر بسوی ستارگان

کارگردان : جیمز گری

ژانر : علمی تخیلی مهیج

اکران : 24 آوریل

بازیگران : بردپیت، تامی لی جونز، روث نگا و …

روی بیست سال بعد از آنکه پدرش در یک ماموریت تحقیقاتی بی بازگشت برای پیدا کردن نشانه های حیات به نپتون سفر کرده بود. با یک گروه مجدداً به نپیتون سفر می کنند تا دلیل شکست سفر پدرش را کشف کند …

The Avengers 4 End Game

فیلم 2019 : انتقام جویان 4 پایان بازی

کارگردان : آنتونی روسو

ژانر : اکشن ، مهیج ، فانتزی

اکران : 29 آوریل

بازیگران : رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو و …

در پی پیروزی تانوس و بدست آوردن سنگ های ابدیت انتقام جویان در صدد مقابله با او قرار می گیرند …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

انتقام جویان 4 پایان بازی (2019)

طرفداران سری کمیک‌های مارول و فیلم‌ها و ابرقهرمانان انتقام جویان، در قسمت سوم دیدند که تانوس توانست اختیار هر 5 سنگ ابدیت را به دست بگیرد و با مهار قدرت آن‌ها نیمی از جمعیت کل کهکشان را نابود کند. ولی داستان همین جا تمام نمی‌شود. احتمالا طرفداران فیلم از دست دکتر استرنج خیلی عصبانی هستند، ولی باید دید که آیا پیش‌بیی دکتر استرنج باعث شکست تانوس و پیروزی ابر قهرمانان خواهد شد یا خیر!

فیلم های 2019 اکران ماه می

لیست فیلم های 2019 مصادف با خرداد ماه 1398

The Rosie Project

فیلم 2019 : پروژه روزی

کارگردان بن تیلور

ژانر عاشقانه

اکران 10 می

UglyDolls

فیلم 2019 : عروسک های زشت

کارگردان کلی اسبوری

ژانر کمدی ، انیمیشن

اکران 10 می

عروسک هایی آزدی خواه که با آنچه متفاوت است به مقابله می پردازند، با تمایل خود برای دوست داشته شدن مبارزه می کنند

The Hustle

فیلم 2019 : شلوغی

کارگردان کریس ادیسون

ژانر کمدی

اکران 10 می

Rocketman 2019

فیلم 2019 : راکتمن

کارگردان دکستر فلچر

ژانر بیوگرافی ، فانتزی

اکران 17 می

Aladdin 2019

فیلم 2019 : علاءالدین

کارگردان گای ریچی

ژانر فامیلی ، فانتزی

اکران 24 می

یاسمن دختر پادشاه که برای فرار از ازدواج زوری و اجباری به ناچار از خانه فرار می کند

Minecraft 2019

فیلم 2019 : مینکرفت

کارگردان راب مک الننی

ژانر فامیلی ، اکشن

اکران 24 می

Godzilla: King of the Monsters

فیلم 2019 : گودزیلا

کارگردان مایکل دووگرتی

ژانر اکشن ، فانتزی

اکران 31 می

Shaun the Sheep Farmageddon

فیلم 2019 : مزرعه گوسفندان

کارگردان ریچارد استار زد

ژانر انیمیشن ، کمدی

اکران 15 می

فیلم های 2019 اکران ماه جون

لیست فیلم های 2019 مصادف با تیر ماه 1398

Charlie’s Angels 2019

فیلم های 2019 : فرشتگان چارلی

کارگردان الیزابت بنکس

ژانر اکشن ، مهیج

اکران 7 جون

The Secret Life of Pets 2

فیلم 2019 : راز زندگی حیوانات خانگی 2

کارگردان کریس رنود

ژانر کمدی ، انیمیشن

اکران 7 جون

Shaft 2019

فیلم های 2019 : شفت

کارگردان تیم استوری

ژانر اکشن، جنایی

اکران 14 جون

جان شفت یک متخصص امنیت سایبری با مدرک اخذ شده از MIT است او می خواهد به پدرش کمک کند تا قاتل دوستش را شناسایی کنند …

Toy Story 4

فیلم 2019 : داستان اسباب بازی 4

کارگردان جاش کولی

ژانر انیمیشن ، کمدی

اکران 21 جون

Cowboy Ninja Viking

فیلم های 2019 : گاوچران نینجا وایکینگ 2019

کارگردان میشل مک لارن

ژانر اکشن ، هیجان انگیز

اکران 28 جون

Ford vs Ferrari

فیلم 2019 : فوردو در مقابل فراری

کارگردان جیمز ماندولد

ژانر اکشن ، بیوگرافی

اکران 28 جون

X-Men Dark Phoenix

فیلم 2019 : مردان ایکس ققنوس سیاه

کارگردان : سیمون کینبرگ

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی

اکران : 7 جون

بازیگران : جنیفر لارنس، جیمز مک آووی، مایکل فاسبندر و ….

معرفی فیلم مطرح این ماه :

مردان ایکس: ققنوس سیاه (2019)

این بار مردان ایکس با یکی از هولناک‌ترین وقایع زندگیشان روبرو می‌شوند. همه فکر می کنند جین، که یکی از اعضای وفادار و بسیار محبوب مدرسه دکتر اگزاویر است، بعد از اتفاقی که در فضا برایش افتاده است، دیگر زنده نیست. ولی او قدرتمندتر از قبل بازگشته است و حالا دیگر هیچ کس، حتی اگزاویر، نمی‌تواند جین را کنترل کند. مردان ایکس این بار باید برای نجات روح جین از بند این قدرت شیطانی متحد شوند و کهکشان را از خطر نابودی حفظ کنند.

Gambit 2019

فیلم 2019 : گامبیت

کارگردان : رید کارولین

ژانر : اکشن ، فانتزی

اکران : 7 جون

بازیگران : چنینگ تیتوم و …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

گامبیت (2019)

طرفداران سری سینمایی مردان ایکس گامبیت را خوب یادشان است. گامبیت برای اولین بار در قسمت X-men:Origins ظاهر شد و به لوگان کمک کرد. این شخصیت یکی از جالب ترین جهش یافته های مارول است که تا کنون فیلمی را به خودش اختصاص نداده است. حالا گامبیت قرار است با بازی چنینگ متیو تیتوم و با آن بازی خیره کننده اش با کارتها، به یکی از محبوبترین اعضای مردان ایکس تبدیل شود.

Men in Black 4

فیلم 2019 : مردان سیاه پوش 4

کارگردان : اف . گری گری

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی

اکران : 14 جون

بازیگران : لیام نیسون، ویل اسمیت و …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

مردان سیاه پوش 4 (2019)

مردان سیاه پوش همیشه زمین را از دست فضایی‌ها نجات داده اند و این بار هم می‌شود که خیالمان راحت باشد. مردان سیاه پوش نمی‌گذارند فضایی‌های ما را بخورند! در این قسمت جدید سری فیلم‌های سینمایی مردان سیاه پوش، قهرمانان فضایی‌کش ما با بزرگترین تهدید بشریت رو برو خواهند شد: یک جاسوس در سازمان امنیتی مردان سیاه پوش! لیام نیسون، ویل اسمیت، ربکا فرگوسن، تسا تامپسون و کریس همزورث در این قسمت هنرنمایی خواهند کرد.

فیلم های 2019 اکران ماه جولای

لیست فیلم های 2019 مصادف با مرداد ماه 1398

The Lion King 2019

فیلم های 2019 : شیرشاه

کارگردان جان فاورو

ژانر انیمیشن ، درام

اکران 19 جولای

Top Gun 2019

فیلم های 2019 : تفنگ 

کارگردان جوزف کوزینسکی

ژانر اکشن

اکران 12 جولای

Spider-Man: Far From Home

فیلم های 2019 : مرد عنکبوتی دور از خانه

کارگردان : جان واتس

ژانر : کمدی ، اکشن

اکران : 5 جولای

بازیگران : تام هالند، مایکل کیتون، جان فاورو و…

مرد عنکبوتی که در مسافرت اروپا به سر می برد باید به جنگ دشمن دنیا برود …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019)

سری جدید فیلم‌های مرد عنکبوتی ، یا بهتر است بگوییم “پسر عنکبوتی”! موفقیت زیادی پیدا کرده است. در قسمت اول این سری سینمایی، به نام “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spiderman: Home Coming)” با پیتر پارکر جدید آشنا شدیم. حالا در قسمت دوم Spiderman: Far From Home، که در لیست فیلم های 2019 آمده پسر عنکبوتی ما به جنگ دشمن دنیا، آقای میستریو می‌رود. جیک جیلنهال نقش هیولای منفی فیلم را بازی کرده است.

فیلم های 2019 اکران ماه آگوست

لیست فیلم های 2019 مصادف با شهریور ماه 1398

Artemis Fowl

فیلم های 2019 : آرتمیس

کارگردان کنت برانا

ژانر اکشن ، خانوادگی

اکران 9 آگوست

Good Boys

فیلم های 2019 : پسران خوب 

کارگردان لی آیزنبرگ

ژانر کمدی

اکران 16 آگوست

The Grudge

فیلم های 2019 : گاراژ

کارگردان نیکولاس پز

ژانر ترسناک

اکران 16 آگوست

The New Mutants

فیلم 2019 : جهش یافتگان جدید

کارگردان : جاش بون

ژانر : اکشن ، ترسناک

اکران : 2 آگوست

بازیگران : آنیا تیلور-جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون و …

داستان پایگاه مخوفی که در آن کودکان و نوجوانان جهش یافته نگهداری می شوند …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

جهش یافتگان جدید (2019)

فیلم The New Mutants با ترجمه “جهش یافتگان جدید”، که در لیست فیلم های 2019 آمده یک اسپین آف موفق از سری فیلم‌های مردان ایکس خواهد بود. کارگردان فیلم، جاش بون، داستان یک پایگاه مخوف را روایت می‌کند که در آن، کودکان و نوجوانان جهش یافته نگهداری می‌شوند و با قبولاندن این که آن‌ها موجوداتی خطرناک هستند، این بچه‌ها را با اختیار خودشان در آسایشگاه نگه داشته‌اند و روی آن‌ها آزمایشات وحشتناکی انجام می‌دهند. احتمالا این روایت ما را یاد آسایشگاهی می‌اندازد که شارلوت، دختر لوگان از آنجا می‌آمد؛ یا آسایشگاه شیطانی که در ددپول 2 کودکان جهش یافته را در آن نگه می‌داشتند!

Hobbs And Shaw

فیلم های 2019 : هابز و شاو

کارگردان دیوید لیچ

ژانر اکشن

اکران 2 آگوست

معرفی فیلم مطرح این ماه :

هابز و شاو (2019)

آخرین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن را یادتان هست؟ بازی جالب جیسون استاتهام و راک را چطور؟ فیلم اکشن هابز و شاو که جزء فیلم های 2019 قرار دارد یک اسپین آف جالب از همین سری سریع و خشن است. منتها شخصیت‌های اصلی را لوک هابز و دکارد شاو که همان جیسون استاتهام و دواین جانسون (راک) هستند، بازی می کنند و قرار است داستان آن‌ها به روی پرده برود. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ خواهد بود و احتمالا به خاطر ستارگان بزرگش فروش خوبی هم خواهد داشت.

Once Upon A Time In Hollywood

فیلم های 2019 : روزی روزگاری در هالیوود

کارگردان : کوئنتین ترنتینو

ژانر : درام ، جنایی

اکران : 9 آگوست

بازیگران : آل پاچینو، برد پیت، مارگو رابی و …
ستاره سابق هالیوود که دوباره تلاش می کند جایگاه از دست رفته خود را بدست آورد …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

روزی روزگاری در هالیوود (2019)

طرفداران کوئنتین ترنتینو هیچ کدام از فیلم‌هایش را از دست نمی‌دهند! این بار، این کارگردان منحصر به فرد و محبوب، فیلمی را می‌سازد که فقط با شنیدن نام ستاره‌هایش می‌فهمید که این یکی را به هیچ وجه نباید از دست داد: آل پاچینو، لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی. داستان از این قرار است: در سال 1969، یک ستاره سابق هالیوود با تمام استعدادهای از مد افتاده‌اش، دوباره تلاش می‌کند تا جایگاهی در سینما برای خودش دست و پا کند. این داستان وقتی از زبان ترنتینو بازگو شود، چیزی جز یک شاهکار نخواهد شد!

فیلم های 2019 اکران ماه سپتامبر

لیست فیلم های 2019 مصادف با مهر ماه 1398

Spies In Disguise

فیلم های 2019 : جاسوس مبدل

کارگردان نیک برونو

ژانر اکشن ، انیمیشن

اکران 13 سپتامبر

Angry Birds 2

فیلم های 2019 : پرنده گان عصبانی 2 

کارگردان : توروپ ون اورمان

ژانر : انیمیشن ، اکشن

اکران : 20 سپتامبر

The Kitchen 2019

فیلم های 2019 : آشپزخانه

کارگردان آندریا برلوف

ژانر اکشن ، جنایی

اکران 20 سپتامبر

Abominable

فیلم های 2019 : منفور

کارگردان : جیل کالتون

ژانر : انیمیشن ، کمدی

اکران :27 سپتامبر

The Hunt 2019

فیلم های 2019 : شکار 219

کارگردان لورنس جیمز

ژانر اکشن ، وسترن

اکران 27 سپتامبر

It: Chapter Two

فیلم های 2019 : آن

کارگردان : اندی مشچیتی

ژانر : ترسناک

اکران : 6 سپتامبر

بازیگران : جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان و …

بعد از 27 سال دوباره دلقک ترسناک قصه برگشته و حالا با اعضای گروه بازنده ها که بزرگ شده اند روبرو می شود …

معرفی فیلم مطرح این ماه :

آن: فصل دوم (2019)

بعد از تمام اتفاقاتی که در قسمت اول فیلم آن افتاد، حالا بعد از 27 سال، دوباره سروکله دلقک ترسناک قصه پیدا شده است. اعضای گروه بازنده‌ها حالا بزرگ شده‌اند و بار دیگر برای نابود کردن پنی وایز، همان دلقک ترسناک، به هم ملحق می‌شوند. فیلم آن که در قسمت قبلی مورد توجه بسیاری از علاقمندان ژانر ترس قرار گرفت اینبار نیز در لیست فیلم های 2019 و ژانر ترسناک خودنمایی می کند. کارگردان فیلم، اندی موشیاتی می‌گوید که فصل دوم فیلم آن، از فصل اولش هم ترسناک‌تر خواهد بود!

فیلم های 2019 اکران ماه اکتبر

لیست فیلم های 2019 مصادف با آبان ماه 1398

Gemini Man

فیلم های 2019 : جمینی من

کارگردان انگ لی

ژانر اکشن ، درام

اکران 4 اکتبر

Are You Afraid of the Dark

فیلم های 2019 : آیا شما از تاریکی میترسید

کارگردان : دی جی . کارسو

ژانر ترسناک

اکران 11 اکتبر

The Addams Family 2019

فیلم های 2019 : خانواده آدامز

کارگردان گرگ تیرنان

ژانر انیمیشن ، کمدی

اکران 11 اکتبر

The Goldfinch

فیلم های 2019 : سهره

کارگردان جان کرولی

ژانر درام

اکران 11 اکتبر

You Are My Friend

فیلم های 2019 : تو دوست من هستی

کارگردان ماریله هلر

ژانر درام ، بیوگرافی

اکران 18 اکتبر

فیلم های 2019 اکران ماه نوامبر

لیست فیلم های 2019 مصادف با آذر ماه 1398

Wonder Woman 1984

فیلم های 2019 : زن شگفت انگیز 2

کارگردان پتی جنکینز

ژانر اکشن ، فانتزی

اکران 1 نوامبر

Margie Clause

فیلم های 2019 : …

کارگردان نامعلوم

ژانر کمدی ، موزیکال

اکران 15 نوامبر

Sonic The Hedgehog

فیلم های 2019 : سونیک

کارگردان جف فاولر

ژانر اکشن ، انیمیشن

اکران 15 نوامبر

Frozen 2

فیلم های 2019 : فروزن 2

کارگردان کریس باک

ژانر انیمیشن ، کمدی

اکران 27 نوامبر

Terminator 2019

فیلم های 2019 : ترمیناتور 6

کارگردان : تیم میلر

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی

اکران : 22 نوامبر

بازیگران : آرنولد شوارتزنگر، مک‌کنزی دیویس ، لیندا همیلتون و …

 

معرفی فیلم مطرح این ماه :

ترمیناتور (نابودگر) 6 (2019)

سری فیلم‌های سینمایی ترمیناتور یا نابودگر، از آن دسته فیلم‌هایی است که سینمای جهان را حسابی تکان داد. با ساخت اولین قسمت از این مجموعه سینمایی در سال 1984، جهشی عظیم در صنعت فیلم‌سازی رخ داد و این مجموعه بعد از گذشت 24 سال، هنوز هم یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های سینمایی قرن است. که اینبار نیز قرار است در بین فیلم های 2019 اکران شود. آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون، دو رفیق و همراه قدیمی این مجموعه، همچنان در فیلم حضور دارند و دنیا را با هم نجات می‌دهند!

فیلم های 2019 اکران ماه دسامبر

لیست فیلم های 2019 مصادف با دی ماه 1398

Masters of the Universe 2019

فیلم های 2019 : اربابان جهان

کارگردان : آرون نی

ژانر : اکشن ، مهیج ، درام

اکران : 18 دسامبر

هی-من (He-Man) قدرتمند ترین مرد جهان به جنگ اسکلتور (Skeletor) شیطان صفت و رذل می شود تا سیاره اترینا (Eternia) را نجات بدهد و از رازهای قلعه گری اسکال (Castle Grayskull – جمجمه خاکستری) حفاظت کند. این فیلم از روی سری کمیک های Masters of the Universe و به کارگردانی آدام نی و آرون نی ساخته شده است.

The Silence 2018

فیلم های 2019 : سکوت 2019

کارگردان : جان آر. لئونتی

ژانر : ترسناک

اکران : 7 دسامبر

سکوت داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که در دنیایی تاریک و سیاه و پر از موجودات و گونه های بدوی و وحشی برای زنده ماندن تقلا می کنند. موجودات وحشتناک و مرگبار این دنیای زیر زمینی و ترسناک برای ده ها سال است که توسط نیروی سیاهی که جهان را در بر گرفته به اسارت در آمده اند و در این تاریکی مطلق تنها را نیروی شنواییشان یک دیگر را شکار می کنند. اعضای جسور خانواده قصه ما تلاش می کنند از دنیای تاریک و مرگ آور زیر زمین به سطح زمین بیایند و خود را نجات دهند در حالی که نمی دانند چه خطراتی پیش روی آن ها قرار خواهد گرفت.

Death on the Nile 2019

فیلم های 2019 : مرگ بر روی رود نیل

کارگردان کنت برانا

ژانر جنایی ، درام

اکران 20 دسامبر

یک قصه دیگر از داستان های کارآگاه هرکول پوآروی دوست داشتنی و باهوش که در لیست فیلم های 2019 قرار دارد. این بار کارآگاه پوآرو باید پرده از راز یک قتل بردارد که در یک کشتی تفریحی بر روی رودخانه نیل رخ داده است. کارگردان فیلم کِنِت برانا است و گل گدوت، کنت برانا و آرمی هامر در آن نقش آفرینی می کنند. این داستان هم از مجموعه داستان های جنایی، هیجان انگیز و درام آگاتا کریستی انتخاب شده و با همت مایکل گرین به فیلم نامه ای بسیار قوی تبدیل شده است. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ منتظر کارآگاه پوآرو باشید.

Wicked

فیلم های 2019 : شوم

کارگردان : استیون دالدری

ژانر : فانتزی ، عاشقانه

اکران : 20 دسامبر

فیلم شوم یا شرور یک نگاه دوباره به فیلم کلاسیک و دوست داشتنی جادوگر اوز است. این فیلم داستان های نا گفته ای را در مورد جادوگر بد سرزمین غربی و دوستش گلیندا، جادوگر خوب، برای ما بازگو می کند. در فیلم شوم می فهمیم که جادوگر سبز قصه ما از اول جادوگر نبود. الفابا، دختری با پوست سبز بود که در مدرسه و دانشگاه به او لقب شوم را داده بودند و دوستش گلیندا که حالا جادوگرخوب قصه است، یک دختر لوس پولدار و زیبا بود که در همسایگی الفابا مانند یک پرنسس زندگی می کرد. بعد می فهمیم که جادوگر اوز خودش مردی است که با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کند. الفابا دختری جسور بود که در شهر اوز علیه بی عدالتی می جنگید. ولی یک روز نیروهای سیاه، شهر اوز را در بر گرفتند و جادوگر اوز ظهور کرد. این قصه نگاه شما را به همه اتفاقات فیلم اصلی تغییر می دهد. تماشای آن را از دست ندهید.

Super Intelligence

فیلم های 2019 : ابر هوش

کارگردان بن فالکون

ژانر اکشن ، کمدی

اکران 25 دسامبر

کارول پیترز زنی است که هیچ وقت هیچ چیز عجیبی در زندگی اش اتفاق نیفتاده است. ولی ناگهان تلویزیون، مایکرویو، یخچال و همه اشیای دور رو اطرافش شروع می کنند به حرف زدن با او. کارول ابتدا تصور می کند که کسی قصد شوخی کردن با او را دارد، بعد فکر می کند که دارد کم کم عقلش را از دست می دهد! ولی واقعیت این است که اولین ابر هوشی که به جهان گام نهاده کارول را انتخاب کرده است. این ابر هوش می خواهد کنترل زندگی کارول را به دست بگیرد و از طریق او جهان را به اختیار خود در آورد. حالا کارول باید جلوی این هوش مصنوعی سمج را بگیرد و دنیا را از نابودی نجات دهد.

The Call of the Wild 2019

فیلم های 2019 : آوای وحش 2019

کارگردان کریس ساندرز

ژانر انیمیشن ، هیجان انگی

اکران 25 دسامبر

Star Wars Episode 9

فیلم های 2019 : جنگ ستارگان 9

کارگردان : جی . جی آبرامز

ژانر : اکشن ، هیجان انگیز

اکران : 20 دسامبر

بازیگران : آدام درایور، دیسی ریدلی، جان بویگا و …

 

معرفی فیلم مطرح این ماه :

جنگ ستارگان قسمت 9 (2019)

بعد از مدت‌ها، دوباره شاهد ظهور سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستیم که چهار سال پیش، در سال 2015 و بعد از 10 سال، دوباره حضور خودشان را در سینمای هالیوود و در لیست فیلم های 2019 تثبیت کردند. قسمت جدید سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای، قسمت 9، در سال 2019 اکران خواهد شد و طرفداران این مجموعه سینمایی شاهد بازگشت کارگردان محبوب خود، جی جی آبرامز خواهند بود. خبرهایی هم درباره بازگشت آخرین جدی در قسمت 9 جنگ‌های ستاره‌ای به گوش می‌رسد.

امتیاز این مطلب :

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (19 رای, میانگین: 4,42 از 5)
Loading...

‫12 دیدگاه ها

  1. سلام
    یه فیلم سینمایی که پسره روز عروسیش عروسیو ول می‌کنه می‌ره بعد چند سال به خواننده معروف شده
    و بخاطر مرگ رفیقش برمیگرده به شهرشون و دوباره می‌ره سراغ دختره و دخترش
    اسم این فیلم چیه همه جارو گشتم نیست

  2. سلام ایا فیلمی ب اسم کمی زشت کمی سیاه هست¿
    یا ی چیزی توی این مایه ها¿
    اگه هست ممنون میشیم کمک کنید اسم کاملشو پیدا کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا