دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

معرفی 10تا از فیلم های ترسناک 2019 بخش دوم

خٌب… در قسمت اول 10 فیلم ترسناک 2019 سعی کردیم 10 مورد از بهترین های ژانر وحشت سال 2019 را برای شما معرفی کنیم و حال در این مطلب می خواهیم به معرفی 10 فیلم باقی مانده ژانر ترسناک از این سال بپردازیم. ژانر ترسناک همیشه و همیشه طرفداران خاص خود را داشته است و به همین خاطر هم ما می خواهیم در این مقاله از پروماگ به بررسی آن ها بپردازیم و بهترین های ترسناک سال 2019 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فیلم It از رمان تا سریال سینمایی

11- فیلم ترسناک 2019: آن (it)

اولین فیلم ترسناک این مقاله به فیلم آن به کارگردانی اندی موشیاتی تعلق دارد که بر اساس یک رمان نوشته استیون کینگ در دست ساخت است. این فیلم ترسناک که ترسناک ترین فیلم در میان این 10 فیلم است در 6 سپتامبر 2019 در سینماهای جهان اکران شده است. بازیگرانی همچون سوفیا لیلیس، بیل اسکارشگورد، جیمز مک آووی، و جسیکا چستین در این فیلم ترسناک ایفای نقش می کنند.

فیلم آن داستان چند کودک را روایت می کند که در یکی از شهرهای ایالت مین آمریکا زندگی می کنند. داستان این فیلم 27 سال بعد از داستان قسمت اول فیلم ترسناک آن اتفاق می افتد و حال دیگر این کودکان بزرگ شده اند و اتفاقات قسمت قبلی را به فراموشی سپرده اند. اما به طور ناگهانی یک تماس تلفنی دوباره زندگی آنها را به هم می ریزد… در این تماس به آنها گفته می شود که پنی وایز (همان دلقک قاتل قسمت اول فیلم) بازگشته… حال دوباره باید با این دلقک به مبارزه بپردازند و سعی کنند زندگی خود را نجات دهند… اما برای اینکه بدانید آیا آنها موفق به مقابله با این دلقک قاتل می شوند و زنده می مانند یا خیر، خودتان باید به پای تماشای این فیلم ترسناک و مهیج بنشینید و عاقبت آنها را تماشا کنید…

12- فیلم ترسناک 2019: ما (Us)

فیلم بعدی که می خواهیم معرفی کنیم فیلم ما است که در 15 مارس 2019 اکران شده است. این فیلم ترسناک به کارگردانی جوردن پیل و هنرنمایی بازیگرانی همچون وینستون دوک، لوپیتا نیونگ، الیزابت ماس، تیم هایدکر یکی از بهترین های ژانر وحشت است.

داستان فیلم ترسناک ما در مورد خانواده ویلسون است که لوپیتا نیونگ نقش مادر خانواده یعنی آدالاید ویلسون و وینستون دوک نقش پدر خانواده یعنی گاب ویلسون را بر عهده دارند. خانواده ویلسون به همراه خانواده تایلر برای تعطیلات به ساحل می روند، اما با فرا رسیدن شب،‌ اتفاقاتی می افتد که جان همه اعضای خانواده را به خطر می اندازد…

13- فیلم ترسناک 2019: شیشه (Glass)

سومین یا همان سیزدهمین فیلم ترسناک این مقاله به فیلم ترسناک شیشه اختصاص دارد. این فیلم به کارگردانی ام. نایت شیامالان و هنرنمایی بازیگرانی همچون جیمز مک آوی، بروس ویلیس، ساموئل جکسون، سارا پالسون در تاریخ 18 ژانویه 2019 اکران شده است.

فیلم شیشه داستان یک مأمور امنیتی به نام دیوید دان را روایت می کند که می خواهد با قدرت های فرا طبیعی خود کوین وندل کرامب که 24 شخصیت مختلف دارد را دنبال کند… خب حال برای اینکه متوجه شوید در این تعقیب و گریز چه اتفاقات ترسناکی روی می دهد که این فیلم را در ژانر وحشت قرار می دهد، خودتان باید فیلم را تماشا کنید و با شخصیت های آن همراه شوید…

14- فیلم ترسناک 2019 : نهر زنگار (Rust Creek)

یکی دیگر از فیلم های ترسناک سال 2019 فیلم راست کریک به کارگردانی جین مک گوان است که در تاریخ 4 ژانویه 2019 به روی پرده سینماها رفته است. بازیگران معروفی همچون دنیس دال ورا، هرماینی کورفیلد، لورا گازمن و جرمی گلیزر در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم ترسناک راست کریک داستان یک دانشجوی موفق است که می خواهد به مصاحبه شغلی خود برود، اما از بخت بد او مسیر را اشتباهی رفته و وارد جنگل های تاریک و مخوف کنتاکی می شود. او باید برای زنده ماندن از خودش دفاع کند و با اتفاقات ترسناکی رو به رو شود… حال این دانشجوی جوان و موفق ما به یکباره همه چیز را از دست می دهد و باید برای نجات جانش تلاش کند. او که اکنون با مرگ رو به رو شده است، مجبور می شود با یک فرد رازآلود و مبهم همراه شود که به نظر می رسد اهداف مشکوک و شومی دارد…

15- فیلم ترسناک 2019: سه نفر از جهنم (3 from hell)

پانزدهمین فیلم به فیلم سه نفر از جهنم تعلق دارد که به کارگردانی راب زامبی در تاریخ 15 ژانویه 2019 اکران شده است.

این فیلم داستان سه ضدقهرمان اصلی قسمت قبلی فیلم از جهنم را روایت می کند. جزئیات زیادی در مورد داستان این فیلم ترسناک هنوز در دسترس نیست، اما داستان آن حول محور شرارت های سه فرد شرور خواهد چرخید که کارهای مخوفی می کنند… برای این که بتوانید دقیقا جزئیات آن را بدانید،‌ باید خود به تماشای این فیلم ترسناک بنشینید و با شخصیت های آن همراه شوید…

فیلم ترسناک 2019 الی

16- فیلم ترسناک 2019: ایلای (Eli)

فیلم بعدی فیلم ایلای به کارگردانی کیاران فوی است که در تاریخ 14 دسامبر 2019 اکران شد. این فیلم با ایفای نقش بازیگرانی همچون چارلی شاتول، لیلی تیلور، کلی رایلی و سیدی سینک به روی پرده های سینما رفته است.

فیلم ترسناک ایلای ماجرای پسر جوانی را روایت می کند که بخاطر بیماری کمیاب خود در یک کلینیک دور افتاده تحت درمان قرار گرفته است. با تماشای این فیلم ناگهان شاهد این خواهیم بود که کلینیک به یک زندان تسخیر شده بدون هرگونه راه فراری تبدیل می شود. حال او باید با اتفاقات ناگواری رو به رو شود و علاوه بر بیماریش با این اتفاقات نیز مقابله کند و جان خود را نجات دهد.

فیلم ترسناک ما 2019

17- فیلم ترسناک 2019: ماما (Ma)

فیلم دیگری که می خواهیم معرفی کنیم فیلم ماما است که به کارگردانی تیت تیلور در تاریخ 20 مارس 2019 اکران شده است. ستارگانی که در فیلم ترسناک ماما به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از: لوک ایوانز، آلیسون جانی، و ژولیت لوئیس.

فیلم ماما داستان یک زن تنها است که با یک گروه از نوجوانان دوست می شود و تصمیم می گیرد که آنها را به خانه خود راه دهد… فقط زمانی که نوجوانان فیلم ترسناک ماما فکر می کنند همه چیز عالی پیش می رود و نمی تواند بهتر از این باشد، ورق عوض می شود و سوالاتی در مورد هدف واقعی این زن جوان پیش می آید… خب… به نظر شما این میزبان جوان فردی شرور است؟ چه قصدی درد؟ چه بلایی سر نوجوانان می آورد؟ برای اینکه بتوانید پاسخ این سوالات را بدهید، باید خودتان به پای تماشای این فیلم در ژانر وحشت بنشینید…

فیلم ترسناک سکوت 2019

18- فیلم ترسناک 2019: سکوت (The Silence)

فیلم بعدی فیلم ترسناک سکوت با کارگردانی جان آر لئونتی است. این فیلم با هنرنمایی بازیگران معروفی همچون کیرنان شیپکا، میراندا اتو، استنلی توچی در تاریخ 3 سپتامبر 2019 اکران شده است.

داستان این فیلم ترسناک حول محور یک خانواده می چرخد که تلاش می کنند در دنیایی جان خود را نجات دهند که پر از آدم هایی است که برای شکار انسان ها از یک غار زیرزمینی تاریک پا بر روی زمین گذاشته اند. این خانواده باید جان خود را نجات دهند و دائم درگیر این سوال هستند که حتی اگر زنده بمانند در چه دنیایی زندگی خواهند کرد؟

19- فیلم ترسناک 2019: آنابل به خانه می آید (Annabelle 3)

فیلم بعدی فیلم آنابل 3 است که گری دوبرمن کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد. بازیگرانی همچون مکینا گریس، مدیسون ایزمن، کتی سرایف، پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا در فیلم آنابل 3 ایفای نقش می کنند. این فیلم قرار است در تاریخ 3 جولای 2019 اکران شده است.

داستان این فیلم حول محور یک عروسک تسخیر شده به نام آنابل می چرخد. همانطور که در قسمت قبلی آنابل دیدیم، این عروسک شرور داخل یک فضای شیشه ای در خانه خانواده وارن قرار گرفت تا دیگر نتواند با کارهای خود کسی را آزار دهد. اما حالا این عروسک تسخیر شده دختر ده ساله خانواده وارن را هدف بعدی خود قرار داده است. این اتفاق در زمانی رخ می دهد که پدر و مادر او در خانه نیستند و تنها دوستان و پرستارش هستند که می توانند به او کمک کنند…

فیلم ترسناک 47 و متر زیر آب

20- فیلم ترسناک 2019: 47 متر پایین (47 Meters Down)

آخرین فیلم این مقاله فیلم 47 متر پایین است که جوهانس رابرتز کارگردانی آن را بر عهده دارد. ستارگانی همچون نیا لانگ، جان کوربت، سوفی نیلیس، و سیستین استالونه در فیلم 47 متر پایین ایفای نقش می کنند. این فیلم قرار است در تاریخ 28 ژوئن 2019 اکران شده است.

داستان این فیلم به نشان دادن ماجراهای ترسناک و دلخراشی از کوسه ها می پردازد. این فیلم یک گروه 5 نفره را نشان می دهد که برای خوش گذرانی و ماجراجویی پا فراتر از دایره محدود تور می گذارند و خرابه های پنهان زیر آب را پیدا می کنند. آنها برای اینکه بفهمند در این خرابه ها چه می گذرد وارد آنجا می شوند و با اتفاقاتی ناگوار رو به رو خواهند شد… حال چه می شود؟ آیا این گروه دختران جوان زنده می مانند؟ خب بیایید به تماشای این فیلم ترسناک بنشینیم تا عاقبت آنها را ببینیم.


سخن پایانی

این مطلب ادامه مقاله 10 فیلم ترسناک 2019 (بخش اول) بود که سعی کردیم تا 10 مورد دیگر از بهترین های سال 2019 در ژانر وحشت را به شما طرفداران این ژانر معرفی نماییم. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد. از اینکه بار دیگر با مجله اینترنتی پروماگ همراه بودید متشکریم. در پایان اگر علاقمند به فیلم های انیمیشن هستید می توانید لیست بهترین انیمیشن های سال 2019 را نیز مطالعه نمایید.

برگرفته از: www.imdb.com

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا