دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیکنسول بازی

کنسول بازی جدید آتاری VCS ترکیبی از 4k و بازی های کلاسیک

کنسول بازی آتاری VCS

دستگاه آتاری یادگار بازی های جنگی و پرشی است که با جوی استیک های خلبانی برای بسیاری خاطرات خوبی به همراه دارد. یکسال پیش شرکت آتاری کنسول بازی آتاری جدید خود را به نام Atari VCS معرفی کرد ولی مشخصات دقیقی از آن ارائه نشد در حال حاضر آتاری در پایان ماه آوریل یک نسخه آزمایشی بهمراه اطلاعات محدود و عکس های از آن را ارائه کرده است.

آتاری تصمیم دارد بار دیگر خاطرات گذشته را با ترکیب سیستم نمایش 4k و بازی های کلاسیک خود با استفاده از دسته بازی مدرن مشابه ایکس باکس و PS و یک دسته پیشرفته هم از نوع خلبانی (جوی استیکی) ارائه دهد این کنسول برای جای گرفتن در گوشه اتاق عاشقان آن تا چند ماه آینده روانه بازار می شود.

100 بازی قدیمی و نوشتالژی مانند Asteroids, Centipede, Breakout, Missile Command, Gravitar با گرافیک بالا بهمراه دستگاه عرضه می شود بازی های مدرن و خاص نیز بصورت جداگانه عرضه خواهند شد. اما آتاری تا کنون اطلاعات دقیقی از آنها اعلام نکرده است.

 

آتاری VCS

سخت افزار و امکانات کنسول بازی آتاری VCS

کنسول بازی آتاری VCS کنسول قدرتمندی است که در آن از یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon با قابلیت پردازش تصاویر بصورت 4k با محدوده داینامیکی بالا و زمانبندی 60 فریم در ثانیه و یک حافظه داخلی قابل ارتقاء استفاده شده است.  . اتصال Wi Fi ، بلوتوث 5 و درگاه USB 3 در این کنسول بازی تعبیه شده است. سیستم عامل لینوکس که در آن امکان بازی با دسته جوی استیکی (خلبانی) و مدرن برای بازی ها وجود دارد که بسته به سلیقه بازیکن می توان از آنها استفاده کرد. در کنار بازی امکانات دیگری مانند پخش موزیک و پشتیبانی از فایل های ویدیوئی وجود دارد.

 

کنسول بازی آتاری

کنسول بازی آتاری VCS دارای یک پوسته با طراحی خاص است و جنس جلو کنسول از چوب ساخته شده است طرح Onyx مشکی و رنگ چوب برای دستگاه قابل انتخاب است آتاری اعلام کرده ساخت بدنه کنسول ها را شروع کرده و قرار است در 30 ماه مه پیش فروش آن آغاز شود قیمت اولیه مدل Onyx حدود 199 دلار اعلام شده است. طبق اعلام خود شرکت آتاری این کنسول بصورت عمده اول سال 2019 روانه بازار جهانی می شود.

 

منبع : سایت آتاری

 

کنسول بازی آتاری VCS

دکمه بازگشت به بالا