دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

چگونگی نصب پارتیشن اداری در محل کار

پارتیشن­ اداری روشی انعطاف پذیر، راحت و مقرون به صرفه برای تقسیم فضای شما هستند. آن­ها نه تنها یک مانع بصری موثر و جذاب ارائه می­دهند، بلکه بسیاری از آن­ها با مواد آکوستیک نیز مجهز شده ­اند که به کنترل و کاهش صدا کمک می­کند و حریم خصوصی را در دفتر شما افزایش می­دهد.

نحوه نصب پارتیشن اداری بسته به نوع پارتیشن اداری که خریداری می­کنید متفاوت خواهد بود. برای مثال، تقسیم‌کننده‌های اداری شیشه‌ای، گزینه‌ای جذاب هستند که به ست شدن چیدمان شما کمک می‌کنند و در عین حال تصور یک فضای پلان باز را حفظ می‌کنند. این پارتیشن‌ها به خدمات یک سازنده حرفه‌ای نیاز دارند، به این معنی که احتمالاً هزینه بیشتری خواهند داشت و راه‌اندازی آن‌ها زمان بیشتری خواهد برد.

خبر خوب این است که راه حل­های زیادی برای پارتیشن بندی اداری وجود دارد که می­توانید برای تغییر فضای خود و افزایش بهره وری در شرکت خود نصب کنید. نصب برخی از آن­ها آنقدر آسان است که فقط چند دقیقه طول می کشد!

نوشته های مشابه

اگر در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک اتاق جلسه موقت، افزایش حریم خصوصی برای کارکنان در محل کار یا راه اندازی شبکه­ای از اتاقک­ها باشید، ما شما را در مراحل نصب پارتیشن­های اداری در فضای اداری خود راهنمایی خواهیم کرد.

آماده سازی پارتیشن­ها

 

آماده سازی پارتیشن­ها

برای بسیاری از افراد، مونتاژ می‌تواند هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان‌بندی آسیب زننده باشد، بنابراین ایده خوبی است که قبل از خرید، روند مونتاژ و زمان‌بندی مربوطه را مرور کنید تا از هرگونه غافلگیری جلوگیری شود. اگر قبلا خرید کرده ­اید، مونتاژ آخرین مرحله برای نصب پارتیشن اداری در دفتر شما خواهد بود. دستورالعمل‌های مونتاژ متفاوت خواهد بود و برخی از آن­ها را فقط می‌توان با کمک افراد حرفه‌ای نصب کرد که به احتمال زیاد توسط شرکتی که واحدها را از آن خریداری کرده‌اید، تهیه می‌شود. برای همه گزینه‌های دیگر، دستورالعمل‌ها و ویدیوهای گام به گام را به شما ارائه کرده‌ایم تا به شما در درک نحوه ظاهر فرآیند کمک کنیم. به خاطر داشته باشید که ساخت هر گزینه ای که در این لیست گنجانده نشده است بسیار طولانی­تر خواهد بود و ممکن است نیاز به مهندسان و سایر متخصصان برای نصب داشته باشد.

یک روش سریع برای نصب پارتیشن اداری خود

قبل از خرید، بهتر است فضاهایی را که بیشتر انتظار استفاده از پارتیشن های خود را دارید اندازه گیری کنید تا بتوانید اندازه مناسب را انتخاب کنید. شما نمی خواهید مجبور شوید تقسیم کننده های خود را برگردانید زیرا برای فضای شما بسیار کوچک هستند. به طور مشابه، شما باید تمام درهای محل کار خود را اندازه بگیرید. از آنجایی که جداکننده های ایستاده به گونه ای طراحی شده اند که روی زمین بچرخند، اگر آنقدر بلند باشند که در درب قرار نگیرند، به طور جدی بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد.

مرحله 1: پانل ها را به ترتیب صعودی روی هم قرار دهید و مطمئن شوید که لولاها در یک راستا قرار دارند.

مرحله 2: سیستم های لولا را وصل کرده و با یک پیچ گوشتی سر صاف سفت کنید.

مرحله 3: پیچ­های ارائه شده را یکی یکی باز کرده و پایه چرخ را در موقعیت خود محکم کنید. این مرحله را برای تمام پیچ­ها و پایه چرخ­ها تکرار کنید.

مرحله 4: پانل­های انتهایی را در کنار هم قرار دهید و پیوست پانل انتهایی را در موقعیت خود پیچ ​​کنید.

مرحله 5: پانل­های انتهایی را با سفت کردن پیچ­های ارائه شده به هر انتهای پانل­های اصلی وصل کنید.

مرحله 6: سیستم قفل را وصل کنید و مطمئن شوید که تمام پیچ­ها قبل از ایستادن پارتیشن سفت شده­اند.

مرحله 7:پارتیشن را روی چرخ­هایش بلند کنید

 

نحوه تنظیم پارتیشن حریم خصوصی کوچک

نحوه تنظیم پارتیشن حریم خصوصی کوچک

صفحه نمایش حریم خصوصی یک پارتیشن اداری کوچکتر است که می تواند برای ارائه کمی حریم خصوصی بیشتر برای کارمندان در محل کار شما استفاده شود.
این صفحه‌ها می‌توانند از صفحه‌نمایش‌های تک‌پانل تا تنظیمات چند صفحه‌ای متفاوت باشند، و گزینه‌ای عالی برای کمک به کاهش حواس‌پرتی و ارائه راحتی بیشتر برای کارکنان در ایستگاه‌های کاریشان هستند.

به طور کلی، صفحه نمایش­های کوچک حریم خصوصی بسیار سریع جمع می­شوند. برای مثال، نصب صفحه نمایش ما معمولاً بیش از 5 دقیقه طول نمی­کشد و به کمی بیشتر از پیچ­های ارائه شده، یک جفت دست و یک کلید آلن نیاز دارد.

مرحله 1: سمت دیواری پانل 1 را شناسایی کنید
مرحله 2: براکت دیواری بالایی را به گوشه بالای پانل 1 وصل کنید.
مرحله 3: براکت دیواری پایینی را در گل میخ یا دیواری که دیوار قابل نصب در آن نصب می شود، نصب کنید.
مرحله 4: پانل آسانسور 1 به موقعیت و به طور موقت ضمیمه آن را به براکت دیوار پایین است که در مرحله نصب شده بود.
مرحله 5: علامت گذاری به عنوان موقعیت حاصل از براکت دیوار بالا، که در مرحله نصب شد.
مرحله 6:بست دیواری بالایی را از پانل 1 از براکت دیواری پایینی جدا کنید تا فضای لازم برای سوراخ کردن وجود داشته باشد.
مرحله 7: براکت دیواری بالایی را در جای خود سوراخ کنید و پانل 1 را دوباره به هر دو براکت دیواری بالا و پایین وصل کنید.
مرحله 8: پانل 2 را در مقابل پانل 1، به دنبال برچسب های رنگی قرار دهید.
مرحله 9: با قرار دادن و محکم کردن یکی از پین­های ارائه شده از طریق برچسب های بالا و پایین در هر طرف پانل، یک لولا ایجاد کنید.
مرحله 10: برای همه پانل­ها تکرار کنید.
مرحله 11: یک براکت T را به بالا و پایین پانل انتهایی وصل کنید.
مرحله 12: پانل انتهایی را به آخرین پانل اصلی نصب شده وصل کنید و پیچ ها را محکم کنید.
مرحله 13: دیوار قابل اجرا تازه نصب شده خود را باز کنید!

چگونه پارتیشن اداری مدولار خود را راه اندازی کنیم؟

اتاقک­های اداری مدولار کمی انعطاف پذیری بیشتری نسبت به پارتیشن اداری ثابت دارند. به طور معمول دارای یک سیستم پانل و پست هوشمند هستند، آن­ها را می­توان به اشکال مختلف پیکربندی کرد تا متناسب با هر فضایی باشد، بدون اینکه توانایی شما برای ایجاد تغییرات در آینده را محدود کند.
این سیستم ماژولار که در هر زمان به راحتی می‌توانید پارتیشن­ها را اضافه و حذف کنید، آزادی بیشتری برای سفارشی کردن چیدمان در هر زمان و هر طور که دوست دارید ارائه می‌کند.

مرحله 1: پاها را در موقعیت خود قرار دهید.
مرحله 2: پانل را در موقعیتی بین پاها قرار دهید.
مرحله 3: ستون را از طریق پانل و داخل پاها بلغزانید تا آنها را به هم وصل کنید.
مرحله 4: این فرآیند را برای پیوستن به هر پانل تا تکمیل پیکربندی تکرار کنید

 

پارتیشن اداری مدولار

جمع بندی

استفاده از سیستم های پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره یک روش انعطاف پذیر برای استفاده بهینه از فضای اداری شما هستند. این سیستم به شما این امکان را می دهد که یک روز فضای شرکت خود را بزرگ و باز کنید و روز دیگر آن را به فضاهای کوچک و بسته تر تبدیل کنید و این کار همچنین وقتی از شما نیز نخواهند گرفت چراکه باز و بسته کردن آنها تنها چند ثانیه طول می کشد. فضاهای بزرگتر می توانند برای برگزاری جلسات مورد استفاده قرار گیرند، در بیمارستان می توان با استفاده از آنها فضایی برای استراحت پرستاران ایجاد کرد، در هتل می توان اتاق های بزرگ را به دو بخش تبدیل کرد. با این طیف وسیع کاربردها چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام سیستم پارتیشن اداری مناسب استفاده شما خواهند بود؟


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا