دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودروهوندا

هوندا اینسایت 2019 – یک سدان هیبرید قدرتمند و کم مصرف

ظاهر نسل سوم هوندا اینسایت نسبت به نسل اول و دوم این خودرو چشمگیر است. ولی خوبی های این خودرو تازه از اینجا شروع می شود. با اینکه هوندا اینسایت 2019 بر پایه هوندا سیویک ساخته شده است ولی با سیستم انتقال هیبرید خود جایی فراتر از این خودرو قرار می گیرد. این خودروی زیبا مزایای بیشتری از مصرف سوخت مناسب و ارزش خرید خوب را به خریدارانش هدیه می کند. در ادامه این مطلب از مجله پروماگ نقاط تمایز  هوندا اینسایت 2019 نسبت به دیگر خودروهای کم مصرف بازار و دلیل رقابت این خودرو با موفق ترین خودرو هیبرید دنیا تا به امروز، یعنی تویوتا پریوس را بررسی می کنیم.

هوندا اینسایت 2019 - 2

هوندا اینسایت 2019 : سیستم انتقال قدرت قدرتمند و کم مصرف

هوندا اینسایت 2019 با قدرت 151 اسب بخار، قدرتمندتر از نزدیک ترین رقیبان خود یعنی تویوتا پریوس 121 اسب بخاری و هیوندای یونیک 139 اسب بخاری است و این در حالی است که مصرف سوخت خودرو نیز همچنان همانند این خودروهاست.

هوندا اینسایت 2019 در مدل های XL و EX توان پیمایش 55/49 مایل بر گالون در شهر/ بزرگراه را داشته و مدل تورینگ این خودرو 41 و 55 مایل با یک گالون سوخت را می پیماید. پریوس 2018 مشابه هوندا اینسایت LX و EX ، 54/50 مایل بر گالون سوخت مصرف می کند ولی مدل پریوس اکو با مصرف سوخت  58/53  از مصرف سوخت بهینه تری برخوردار است. مدل پایه هیوندای یونیک 2019 بلو 57/59 مایل بر گالون و مدل های بالاتر این خودرو 55/54 مایل بر گالون سوخت مصرف می کنند.

سیستم هیبرید هوندا اینسایت 2019 متشکل از پیشرانه  1.5 لیتری I-4  با 107 اسب بخار  نیرو و 99 پوند بر فوت گشتاور و موتور پیش ران الکتریکی با توان تولید 129 اسب بخار قدرت و 197 پوند بر فوت گشتاور ، یک موتور ژنراتور و یک باتری لیتیوم یونی 60 سلولی است.

 هوندا اینسایت 2019

هوندا اینسایت 2019 : جایگذاری بی نقص

 جایگذاری ادوات خودرو های هیبریدی بدون اشغال فضای داخلی و و کاهش عملکرد خودرو کار آسانی نیست. ولی هوندا با تکنیک هایی هوشمندانه از پس این کار برآمده است. باتری و محفظه سوخت کوچک 10.6 گالونی خودرو زیر صندلی های عقب قرار گرفته اند. که این امر ظرفیت 14.7 تا 15.1 فوت مربع فضا همانند سیویک سدان به همراه  قابلیت تا کردن صندلی های عقب را مهیا می سازد.صندلی های عقب همانند هوندا سیویک از فضای مناسبی برخوردار هستند و فضای پا بیشتری نسبت به پریوس و یونیک را در اختیار سرنشینان قرار می دهند. یکی دیگر از موارد قابل توجه در اینسایت 2019 این است که باتری ان در زیر کاپوت یا صندوق عقب خودرو نیست بلکه در داخل کابین قرار گرفته است.

هوندا اینسایت 2019 :

هوندا اینسایت 2019 : سرشار از تکنولوژی

هوندا اینسایت 2019 علاوه بر سیستم انتقال نیرو پیشرفته خود، از فناوری های متعدد دیگری نیز بهره مند است.  پکیج استاندارد ملقب به سنسینگ هوندا متشکل از سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیق پذیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم جاده ای است.

علاوه بر این، مدل پایه LX مجهز به نوربالا اتوماتیک، چراغ های جلو و دی لایت LED،  چراغ های عقب LED ، دکمه استارت موتور ، یک پورت USB، صفحه نمایش پشت فرمان 7 اینچی و سیستم اطلاعات و سرگرمی 5 اینچی است.

هوندا اینسایت 2019

قیمت پایه این مدل 23725 دلار است که ارزانتر از تویوتا پریوس 2018 با قیمت پایه 24395 دلار و اندکی گرانتر از هیوندای یونیک 2018 با قیمت 23085 دلار است.  ولی در مدل پایه یونیک خبری از سیستم های جالب کمک راننده موجود در پکیج سنسینگ هوندا نیست.  مدل میان رده EX هوندا اینسایت 2019 مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی ، اپل کارپلی ، انروید اتو ، سیستم استارت از راه دور ، کلید مجاورتی ، سیستم دوربین های LaneWatch هوندا که نقاط کور راننده را پوشش می دهد ، و پورت USB اضافه است.  بالاترین مدل یعنی مدل تورینگ مجهز به صندلی های چرمی ، صندلی های جلو گرم شونده و با تنظیم الکترونیک،  یک مونروف، قابلیت هات اسپات، قابلیت سیستم صوتی پیشرفته با ده اسپیکر و یک ساب، سیستم ناوبری ، مه شکن های LED، و سیستمی که هوندا برای قفل و باز کردن خودرو از راه دور ، کمک برای پیدا کردن خودرو و اعلام وضعیت سوخت و مسافت قابل پیمایش ارائه می نماید است.

هوندا اینسایت 2019

هوندا اینسایت 2019 : فضای داخلی مرغوب

  اگر مدل تورینگ را خریداری کنید با وارد شدن به داخل خودرو و نسستن بر روی صندلی چرمی و تماشای فرمان پوشیده شده از چرم، فراموش می کنید که در یک خودروی هیبریدی  اقتصادی قرار گرفته اید. پنل های در و داشبورد روبروی سرنشین جلو سطحی چرم مانند و نرم دارد و دوخت غیر همرنگ دوگانه آن نمایی جالب دارد.  در این خودرو محفظه ای برای تلفن همراه در کنار دنده و دو پورت USB در نظر گرفته شده است.  صفحه نمایش پشت فرمان هوندا اینسایت 2019 از یک صفحه نمایش 7 اینچی در سمت چپ  و یک سرعت سنج آنالوگ در سمت راست تشکیل شده است.  در اطراف صفحه نمایش ، نوارهایی نورانی نصب شده اند که با توجه به حالت رانندگی تغییر رنگ می دهند.  صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی وسط داشبورد از کیفیت تصویر و حساسیت بالایی برخوردار است و در کنار آن یک اهرم صدا قرار گرفته است. مدل تورینگ دارای سیستم صوتی 450 واتی با 10 اسپیکر است در کنار این بیشتر چراغ های خارج خودرو از نوع LED است که نمای خوبی به خودرو می دهد.

هوندا اینسایت 2019

هوندا اینسایت 2019 : لذت رانندگی

با اینکه با خودرویی هیبرید روبرو هستید ولی در جاده های پر پیچ و خم از رانندگی با آن لذت خواهید برد. نسل دهم پلتفرم هوندا سیویک نیز از دینامیک رانندگی فوق العاده ای برخوردار است ولی مهندسان در هوندا اینسایت 2019 با انجام تغییراتی در سیستم تعلیق موجب ارائه عملکرد بهتری شده اند.

حالت های رانندگی متفاوت :

در شرایط رانندگی معمول روزانه ، حالت رانندگی نرمال هوندا اینسایت 2019 ، ترکیب خوبی از قدرت و مصرف بهینه سوخت را ارائه می نماید. با قرار دادن خودرو در حالت اقتصادی، بهره وری مصرف سوخت به حداکثر می رسد. و در حالت اسپورت ، واکنش سوپاپ ها افزایش یافته و انرژی بیشتری از باتری ها برای رسیدن به حداکثر توان خروجی مصرف می گردد. در حالت اسپرت صدای تولیدی موتور برای افزایش لذت رانندگی قابل تنظیم است.

در حالت برقی ، تنها از نیروی الکتریسیته برای پیمایش استفاده می گردد ولی از این حالت تنها برای مسافت های کوتاه و با سرعت پایین می توان استفاده نمود. با باتری پر ، حالت اقتصادی و استفاده کم از پدال گاز می توان انتظار پیمایش 2.5. مایل با سرعت 20 تا 25 مایل برساعت را در  حالت تمام برقی داشت. که برای یک خودرو هیبرید نتیجه بدی نیست.

گالری تصاویر هوندا اینسایت 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا