دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلکامیون و ماشین آلاتمرسدس بنز

دایملر از کامیون سنگین برقی eCascadia و نیمه سنگین eM2 رونمایی کرد.

کامیون دایملر در 18 خرداد ماه 97 گروه کامیون برقی خود را برای بازار آمریکا معرفی کرد

دایملر تراک در حال ایجاد یک ناوگان جهانی حمل و نقل متشکل از کامیون برقی به نام E-Mobility است. دایملر اعلام کرده که شرکت Freightliner ایالات متحده آمریکا دو کامیون جدید برقی تجاری را وارد محصولات خود کرده است کامیون سنگین eCascadia و کامیون نیمه سنگین eM2 106.

کامیون های الکتریکی Freightliner به کامیون های مرسدس بنز eActros و کامیون های برقی سری FUSO eCanter و نیز اتوبوس های Citaro و اتوبوس های مدرسه C2 Jouley اضافه خواهند شد همه اینها اکنون تحت ناوگان جدید E-Mobility قرار می گیرند.

دایملر گفته که در طول سال 2018 از هرکدام از کامیون برقی های جدید خود 30 عدد به اولین مشتریان جهت انجام تست و بررسی نحوه عملکرد آنها تحویل می دهد این مشتریان فعلاً از آمریکایی شمالی هستند.

مشخصات فنی کامیون های برقی eCascadia و eM2

  •  Freightliner eCascadia

این کامیون برقی در کلاس 8 با توان 730 اسب بخار معادل 554 کیلووات که از طریق موتورهای الکتریکی تامین می شود طراحی و ساخته شده است. باطری بکار رفته در این کامیون 550 کیلو وات ساعت است که می تواند با هر بار شارژ کامل  400 کیلومتر مسافت را با محموله طی نماید باطری خالی در عرض 90 دقیقه 80 درصد شارژ می شود که می تواند در این حالت 320 کیلومتر مسافت را طی نماید.
 

  •  Freightliner eM2 106

این کامیون نیمه سنگین برقی با توان 480 اسب بخار معادل 358 کیلووات بعنوان یک کامیون شهری جهت حمل بارهای داخل شهری طراحی و ساخته شده است. باطری بکار رفته در این کامیون 325 کیلو وات ساعت است که می تواند با هر بار شارژ کامل  370 کیلومتر مسافت را با محموله طی نماید باطری خالی در عرض 60 دقیقه 80 درصد شارژ می شود که می تواند در این حالت 300 کیلومتر مسافت را طی نماید.
 

منبع : سایت دایملر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا