دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ورزشی

هرآنچه درمورد کفش اسپرت و ورزشی باید بدانید

در این مقاله تمامی موارد مربوط به راهنمایی خرید کفش اسپرت را با هم بررسی می کنیم تا شما تمامی فاکتورهای مناسب که در زمان انتخاب کفش اسپرت و ورزشی باید بدانید را در نظر بگیرید.

مهم ترین عاملی که در انتخاب کفش اسپرت باید به آن توجه کرد چیست؟ آیا واقعاً به کفش ورزشی نیاز دارید؟ چقدر هزینه می کنید و کدام مارک بهترین است؟

آیا به کفش اسپرت نیاز دارید؟

پاسخ کوتاه، بله. در دنیای امروز که درگیری های کاری بسیار وجود دارد، داشتن یک جفت کفش اسپرت مردانه و زنانه می‌تواند یک انتخاب مناسب ایده‌آل باید و شما بعد از یک روز پراسترس احساس درد در ناحیه پای خود داشته باشید.

این کفش ها برای این حرکت ساده طراحی و بهینه شده اند. سایر ورزش ها دارای حرکات مختلف، تغییر ناگهانی سرعت و جهت، توقف، پرش، چرخش هستند.

هنگامی که کفشی را که برای ورزش های دیگر طراحی شده است به همراه می آورید، مزایایی را که یک کفش دویدن قرار است داشته باشد، دریافت نمی کنید و به طور بالقوه خود را در معرض خطر بیشتری برای آسیب قرار می دهید.

مهمترین عامل در انتخاب خرید کفش چیست؟

مطالعات اخیر نشان داده است که مهم ترین عاملی که در هنگام خرید کفش دویدن از نظر خطر آسیب باید در نظر گرفت، راحتی و تناسب اندام است. هر مشکل کوچکی در یک کفش هنگام دویدن تشدید می شود.

اگر کفش خیلی کوتاه یا خیلی بلند، خیلی پهن یا خیلی باریک است، اگر یک بخیه کوچک در داخل شما را به روشی نادرست مالش می دهد، تصور کنید که هزاران قدم با آن برخورد کنید، همراه با ورم پاهایتان به دلیل تاثیر این کفش.

برای اطمینان از خرید کفش اسپرت مردانه و کلاسیک مناسب و راحت، به یاد داشته باشید که پاهایتان در طول دویدن متورم می‌شوند، اندازه‌ها و مارک‌های مختلفی را امتحان کنید و قبل از تصمیم‌گیری و بیرون آوردن آن‌ها در اولین دویدن، مقدار زیادی پیاده‌روی در داخل خانه انجام دهید.

Cousin در کفش چیست؟

بالشتک شدن خاصیت کفش برای جذب بخشی از ضربه است. همه کفش‌های دویدن دارای بالشتک یکسان نیستند. کفش‌های دویدن حداکثر معمولاً کفی ضخیم‌تری دارند.

اصطلاح صحیح ارتفاع پشته است و جذب ضربه بیشتری را ارائه می دهند و همچنین وزن بیشتری دارند. جدای از ترجیحات شخصی، کفش هایی با حداکثر بالشتک به دوندگان سنگین وزن و به طور کلی برای تمرینات روزانه، به ویژه برای دویدن های طولانی که مهمترین چیز راحتی و پیشگیری از آسیب است، توصیه می شود.

کفش‌های دویدن با حداقل بالشتک پایین‌تر از زمین هستند، وزن کمتری دارند و محافظت کمتری در برابر ضربه‌ها ایجاد می‌کنند. معمولاً آنها برای دوندگان سبک تر و کارآمدتر در نظر گرفته می شوند که از آنها برای روزهای تمرینی سریعتر یا حتی مسابقات استفاده می کنند.

بهترین برند کفش اسپرت کدام است؟

بهترین برند کفش اسپرت

مامی برندهای شناخته شده در صنعت کفش اسپرت از اعتبار بالایی در این زمینه برخوردار هستند و معمولا از فروش و راضایت بالایی برخوردار هستند. از جمله برندهای مطرح در این زمینه می توان به پوما، آدیداس، نایک، و….. اشاره کرد. شما می توانید در لینک زیر انواع مختلف کفش های اسپرت را با هم مقایسه کنید:

https://ilozi.com/27-category-men-shoes

چه چیزی یک کفش دویدن را ممتاز می کند؟

کفش‌های دویدن گران‌تر یا کفش‌های دویدن ممتاز دارای مواردی مانند آستر جوراب قابل جابجایی، فوم حافظه در مناطقی مانند ستون مچ پا، ساختار بدون درز، رویه‌های بافتنی و غیره هستند.

اما آیا ارزش این قیمت را دارند؟ اگر دارای راحتی باشند یا تناسب بهتری را ارائه دهند، بله. همانطور که گفتیم، راحتی اولین عاملی است که باید در نظر گرفت.

برای خرید کفش ورزشی و اسپرت چقدر باید هزینه کنیم؟

محبوب ترین مدل ها برای تقریباً هر برندی بین 300 تا 1 میلیون تومان هستند. به جای خرید یک کفش اسپرت و ورزشی با قیمت پایین، توصیه می کنیم به دنبال خرید مدل کفش با دوام باشید. معمولا در سایت لوزی تخفیف های ویژه وجود دارد و شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 25٪ تا 40٪ کمتر پرداخت کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا