دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ورزشی

تمرینات ورزشی که نه تنها برای بدن مفید نیستند بلکه عوارض بدی هم به دنبال دارند

دراز نشست ورزشی که باعث تخریب متابولیسم شما می شود

انجام این تمرینات ورزشی اشتباه بدن شما را شل ، ضعیف و مستعد آسیب پذیری می کنند. همیشه همه تمرینات ورزشی برای شما خوب نیستند در حقیقت براساس تحقیقات انجام شده محققان کشف کرده اند که همه تمرینات ورزشی بطور کامل هدفمند نیستند و نمی توانند به شما کمک کنند که بدن سالم داشته باشید بلکه بدن شما را با مشکلات جدیدتری روبرو خواهند کرد.
مشکل زمانی آغاز می شود که شما تمرینات دراز نشست و دیگر تمرین های مشابه را انجام می دهید ، در این حالت شما در عضلات معده خود احساس درد می کنید ولی در این فکر هستید که عضلات شکم شما بدلیل کار دچار درد شده اند در واقع درد ناشی از ورزش های دراز نشست مربوط به معده است نه عضلات شکمی. با این حال بعد از چند هفته ورزش شکم شما شل شده و شروع به نفخ می کند. در تمام مدت تمرین شما آن همه درد را تحمل می کنید برای هیچ؟؟!!

ورزش دراز نشست
تمرینات دارز نشست و خم کردن بدن به طرفین شما را مجبور می کند که بدنتان را در حالات غیر طبیعی پیچانده و یا خم کنید و ستون فقرات را به شیوه های غیر معمول از مسیر خود خارج می کنید. شاید این باعث تعجب شما شود اما ساختار ماهیچه های شکمی برای حرکات کرانچ ، پیچ و تاب و خم شدن زیاد طراحی نشده اند در واقع این حرکات خلاف مکانیزم این عضلات هستند.
نقش اساسی عضلات شکمی شما این است که مانع پیچ و تاب سیستم گوارش داخل شکم ماننده روده ها و معده می شوند. و این درست است که ماهیچه های شکمی با یک نیروی پایدار برای محافظت از حرکات ناگهانی ستون فقرات نیز طراحی شده اند.

بنابراین وقتی که شما این تمرینات ورزشی را انجام می دهید و احساس درد و خستگی می کنید در واقع در حال وارد کردن فشار ناخودآگاه روی مهره های کمر و  آسیب رسانی به آنها هستید. این تمرینات باعث می شوند ستون فقرات شما خم و از حالت طبیعی خود خارج شود که در دراز مدت دردهایی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت در واقع در برابر این آسیب ها کمک بسیار کمتری برای داشتن شکم صاف و تخت به شما می کنند.

انجام تمرینات دراز نشست برای از بین بردن لایه های چربی شکمی و پهلوها موثر هستند ولی در برابر آسیبی که وارد می کنند مزیت آنها بسیار ناچیز است. ورزش های متعدد دیگری وجود دارند که می توانند بدون هر گونه عوارض چربی شکمی شما را بسوزانند بهتر است آنها را جایگزین ورزش های دراز نشست و مشابه آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا