دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودرو

سوپر سدان های عجیب و غریب معرفی شده در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

نمایشگاه خودروی ژنو 2018

هر ساله در نمایشگاه خودرو ژنو ماشین های بی نظیر و عجیب و غریب زیادی رونمایی می شود. با پیشرفت تکنولوژی قدرتمند الکتریکی و هیبریدی ماشین های متنوع با موتورهای مختلف تولید می شوند که واقعاً دیوانه کننده هستند.
امسال هم در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 خودروهای جالبی معرفی شد سریعترین کوپه اسپرت جهان ، خودروی تک سرنشین میکروتوربین الکتریکی و چندین خودروی جدید که رکورد سرعت را شکستند.

هایپر خودروها در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

 معمولاً با توجه به رقابت بسیار بالا در نمایشگاه ژنو کار ساده ای نیست یک هایپر خودرو که از همه لحاظ بهترین باشد و با یک پلتفرم جدید در آن رونمایی شود. اما شرکت خودرو سازی ریماک با مدل C-Two یک هایپر خودروی فوق العاده را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد که نسبت به سال قبل که مدل مفهومی One را ارائه کرد تغییرات چشمگیری دارد و به نظر می رسد بهترین خودروی نمایشگاه خودروی ژنو 2018 باشد.

C-Two با قدرت 1914 اسب بخار !!! که توسط چهار موتور االکتریکی تولید می شود طبق ادعای سازنده می تواند مسافت 650 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند عدد اعلام شده برای شتاب 0 تا 97 کیلومتر این هایپر خودرو 1.85 ثانیه است !!! و حداکثر سرعت آن 415 کیلومتر می باشد. این خودرو مجهز به تکنولوژی های فوق پیشرفته است.

از دیگر هایپر خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه ژنو 2018 میتوان به بوگاتی شیرون اسپرت و هنسی ونوم F5 اشاره کرد.

سوپر خودروها در نمایشگاه خودرو ژنو 2018

واقعاً مشخص نیست که خطی بین سوپر خودروها و هایپر خودرو ها وجود داشته باشد. با توجه به سوپر خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه ژنو 2018 دیگر تفاوت چندانی بین این دو نوع خودرو وجود ندارد و احتمالاً در سال آینده تفاوتی بین آنها نخواهد بود.

 سوپر خودروها با قدرت بیش از  1000 اسب بخار خود را به هایپرها رسانده اند. اگر بخواهیم تمایزی بین هایپرها و سوپرها مشخص کنیم رنگ بندی براق هایپرهاست که شاید بزودی این تمایز نیز از بین برود در حالی که هایپرها بعنوان یک خودروی کوپه با ارتفاع بسیار کم ساخته شده اند ولی سوپر خودروها بعنوان خودروهای سدان با عملکرد متعارف حداقل این چیزی است که از آنها انتظار می رود.

نمایشگاه خودرو ژنو 2018

 

ونر یک خودروی سوپر سدان مجهز به چهار موتور الکتریکی است. که قدرت آن 992 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 آن 2.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 285 کیلومتر است. ونر توسط استارت آپ لویچی چین ارائه شده این خودرو ساز نوپا خیلی سریع توانست دست به تولید سوپر خودرو بزند و خود را در عرصه جهانی مطرح نماید و در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 محصول جدید خود را رونمایی کرد. این سوپر خودرو مجهز به یک پک باطری لیتیوم یونی 100 کیلو وات ساعت است که می تواند 652 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ طی کند طبق گفته سازنده قرار است این سوپر خودرو در سال 2019 روانه بازار شود.
از دیگر سوپر خودروهای مطرح نمایشگاه خودروی ژنو 2018 می توان به مک لارن سننا ، آخرین پاگانی و لامبورگینی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا