دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

معرفی فیلم زندگی و دیگر هیچ به کارگردانی آنتونی مندز اسپارزا

معرفی فیلم زندگی و دیگر هیچ

نام اصلی فیلم:  Life And Nothing More (فیلم زندگی و دیگر هیچ)

تاریخ اکران عمومی: ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸ ( مصادف با ۲ آبان ماه سال ۱۳۹۷)

IMDb: امتیاز  ۶.۵ از ۱۰

مدت زمان اجرای فیلم: ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

جایزه ها: Independent Spirit John Cassavetes Award

کارگردان: آنتونی مندز اسپارزا

بازیگران: رجینا ویلیامز، راینژیا چمبرز، اندرو بلیچینگتون

ژانر فیلم: درام

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کشور سازنده فیلم: ایالات متحده امریکا

معرفی فیلم زندگی و دیگر هیچ

ورژن ایرانی فیلم زندگی و دیگر هیچ

زندگی ودیگر هیچ با عنوان اصلی Life and Nothing More ممکن است در درجه اول ما را به یاد فیلم ماندگار کارگردان محبوب خودمان، عباس کیارستمی بیندازد. زیرا عباس کیارستمی هم فیلمی با همین نام در کارنامه پر بار خود دارد.

ولی داستان این فیلم جدید که محصول سال 2018 است، در مورد خانواده ای سیاه پوست در امریکای کنونی است و روایت سختی ها و مشکلات زندگی این خانواده افریقایی-امریکایی را به تصویر می کشد.

خلاصه داستان فیلم زندگی و دیگر هیچ

رجینا (با بازی رجینا ویلیامز) مادر خانواده است و همسرش در این خانواده حضور ندارد. او در یک رستوران کار می کند و مشکلات شخصی و مالی فراوانی دارد. حالا که پسر او اندرو (با بازی اندرو بلیچینگتون) در آستانه ورود به بزرگسالی و تجربه پیچیدگی های مربوط به بلوغ است، این مادر انرژی زیادی برای مقابله با مشکلات پیش رو ندارد.

به تصور اندرو، مادرش بیشتر به دنبال زندگی خودش است تا مادر بودن. به همین دلیل او خود را تنها در برابر دنیایی جدید می بیند و سعی می کند در غیاب پدری که وجود ندارد، مسئولیت زندگی خود و خانواده اش را به دوش بکشد.

در این میان، اندرو برای این که بتواند از پس مشکلات زندگی بر بیاید و با تجربه ها و دشواری های جدید خود و خانواده اش مقابله کند، به راهی می رود که به نظر پایان خوشی نخواهد داشت.

مادر اندرو پسرش را در خطر می بیند و با یاد آوری این که پدر اندرو چطور با وارد شدن به راهی که اندرو هم اکنون در آن قدم گذاشته زندگی خود و همسرو دو فرزندش را تباه کرد، به فکر چاره می افتد.

نظرات منتقدان و کارشناسان درباره فیلم زندگی و دیگر هیچ

جاناتان هولاند – گزارشگر هالیوودی: اسپارز واقعا شاهکار زیبایی خلق کرده است. این فیلم هیچ ستاره ای ندارد ولی صحبت ها و احساساتی که بین پسر و مادر فیلم رد و بدل می شود، به یاد ماندنی ترین صحنه هایی را در ذهنتان حک می کند که در پر ستاره ترین فیلم ها هم ندیده اید.

اد گونزالز از The Village Voice: این فیلم به صورت بسیار جسورانه ای زندگی سیاهان امریکای امروز را به تصویر کشیده است. این که جامعه امریکا چطور به صورتی غیر مستقیم آن ها را سرکوب می کند و سرنوشتشان را از دستان خودشان گرفته است.

جسیکا کیانگ از The Playlist: سبک این فیلم، مثل شخصیت اندرو خیره کننده است. شاید این ویژگی به خاطر شخصیت و هنر نویسنده و کارگردان اسپانیایی تبار فیلم زندگی و دیگر هیچ باشد که این گونه بیننده را به احترام وا میدارد.

گالری تصاویر فیلم زندگی و دیگر هیچ ۲۰۱۸

از شما همراهان مجله پروماگ که انتهای این متن با ما بوده اید سپاسگزاریم و امیدواریم که فیلم فوق مورد پسند شما واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا