دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

انیمیشن ها و کارتون های کوتاه در عین حال تماشایی و آموزنده

انیمیشن ها و کارتون های کوتاه داستان های خاصی دارند که تاثیرات شگرف آنها در رفتار و افکار کودکان و حتی بزرگسالان بسیار بیشتر از فیلم ها و انیمیشن های بلند است، کارتون ها و انیمیشن های کوتاه در جشنوارهای مختلف فیلم و سینما جوائز بیشتری را به خود اختصاص می دهند که می توان گفت دلیل اصلی آن داستان های آموزنده آنهاست، در ادامه این مقاله از مجله پروماگ بهترین انیمشن های کوتاه را معرفی می کنیم، امیدواریم که مورد استفاده و پسند شما قرار بگیرند.

معرفی و دانلود بهترین انیمیشن ها و کارتون های کوتاه

امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه و خانوادگی دوباره ما :
8.1/10

انیمیشن کوتاه و خانوادگی دوباره ما
Us Again 2021

انیمیشن کوتاه دوباره ما در سال 2021 به کارگردانی و نویسندگی زک پریش توسط کمپانی معروف والت دیزنی ساخته و اکران شده است، مدت زمان این انیمیشن 7 دقیقه و به زبان انگلیسی و سبک آن سه بعدی می باشد، داستان انیمیشن در مورد زن و شوهری مسن است که در حال گزارندن زندگی خود بصورت روزمره شده اند و دیگر آن نشاط جوانی در آنها وجود ندارد، روزی زن از شوهر خود می خواهد که چون روزهای جوانی بیرون بروند و خود را از این زندگی کسل کننده دور نمایند، اما با مخالفت شوهر خود روبرو می شود اما در ادامه شوهر متوجه می شود که ... این انیمیشن کوتاه توانسته امتیاز بالای 8.1 سایت IMDB را به خود اختصاص دهد، پیشنهاد می کنیم حتماً این انیمیشن زیبا را تماشا کنید.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه 22 در برابر زمین :
6.9/10

انیمیشن کوتاه 22 در مقابل زمین
22 VS Earth

انیمیشن بسیار زیبا و آموزنده روح که جزء انیمشن های سال 2021 اکران شده بوسیله این انیمیشن کوتاه کامل شده است، 22 در مقابل زمین روحی است که از دستور رئیس خود برای فرود به زمین سرپیچی می کند، 22 برای اینکه بتواند مخالفت خود را بصورت گروهی به نمایش بگذارد چندین دوست خود را در اعتراض به ارسال روح ها به زمین گرد هم جمع می کند، اما در ادامه هر کدام از دوستانش از گروه او جدا شده و راهی زمین می شوند تا اینکه ... انیمیشن کوتاه 22 در مقابل زمین بمدت 5 دقیقه توسط کمپانی پیکسار و والت دیزنی ساخته و منتشر شده است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه هر چی بشه دوستت دارم :
7.8/10

انیمیشن کوتاه هر چی بشه دوستت دارم
If Anything Happens I Love You 2020

کارتون خیره کننده هر چی پیش بیاد دوستت دارم، محصول آمریکا به کارگردانی و نویسندگی مایکل گوویر و ویل مک کورمک بصورت صامت ساخته و پخش شده است، این انیمیشن بمدت 13 دقیقه داستان زندگی زن شوهری را به تصویر می کشد که دختر خردسال خود را در حادثه تیراندازی مدرسه از دست داده اند، زن و شوهر غمناک و افسردِ تلاش می کنند خود را از این وضعیت رها سازند و با شرایط زندگی بدون دخترشان کنار بیایند ... داستان این انیمیشن می تواند از نظر روحی به خانواده هایی که یکی از عزیزانشان را از دست داده اند کمک شایانی کند، این انیمیشن کوتاه برنده جوایز بسیار زیادی از جشنواره های مختلف فیلم و سینما شده و برنده جایزه اسکار بهترین کارتون کوتاه سال 2020 گردیده است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به کارتون کوتاه لانه :
7.4/10

انیمیشن کوتاه لانه
Burrow 2020

خرگوش جوانی که تلاش می کند به تنهایی در زیر زمین برای خود لانه بسازد، اما او تجریه کافی برای اینکار را ندارد و عین حال دوست ندارد از دوستان و همسایگانش درخواست کمک کند تا اینکه در کسیر حفاری لانه به سنگی بزرگ برخورد می کند و به ناچار مجبور می شود از دیگران درخواست کمک کند و پس از ماجرا او متوجه می شود که کمک گرفتن از افراد باتجربه چقدر می تواند مسیر زندگی را هموارتر و راحتر کند ... مدت زمان این انیمیشن 7 دقیقه است، انیمیشن لانه توسط دو شرکت بزرگ پیکسار و دیزنی پلاس در سال 2020 اکران شد و موفق به دریافت یک جایزه اسکار شده است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به کارتون رالف را نجات دهید :
8.6/10

انیمیشن رالف را نجات دهید
Save Ralph

رالف خرگوشی آزمایشگاهی است که در یک مصاحبه با تیم مستند ساز تمام دردهای غم انگیز و رنج هایی را که در آزمایشگاه کشیده تعریف می کند ... این انیمیشن تماشایی در سال 2021 بمدت زمان 4 دقیقه به کارگردانی اسپنسر ساسر در حمایت از عدم استفاده ابزاری از حیوانات در آزمایشگاها ساخته و پخش شده است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به کارتون کوتاه موش جاده :
6.7/10

انیمیشن کوتاه موش جاده
The Highway Rat

انیمیشن موش جاده در سال 2017 بمدت زمان 25 دقیقه به کارگردانی و نویسندگی جروین جسپارد توسط کمپانی مجیک پیکچر ساخته و منتشر شده است، داستان فیلم در مورد موشی شکمو و حریص است که در جاده ها به زور غذای سایر حیوانات را می گیرد، تا اینکه روزی اتفاق جالبی برای او رخ می دهد ... این انیمیشن کوتاه جذاب و تماشایی برنده چند جایزه از جشنواره های مختلف فیلم و سینما شده است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه مرد کاغذی :
8.3/10

انیمیشن کوتاه مرد کاغذی
Paperman 2012

مرد کاغذی داستان یک جوان تنها را به تصویر می کشد که پس از ملاقات اتفاقی با یک زن زیبا به کلی دگرگون می شود ... انیمیشن مرد کاغذی در سال 2012 توسط کمپانی معروف والت دیزنی منتشر شد و توانست جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره اسکار سال را از آن خود نمایید، مدت فیلم 6 دقیقه است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه اورکت :
8.2/10

انیمیشن کوتاه اورکت
The Overcoat 2018

کارمند دفتری که تمام پول خود را جمع می کند تا بتواند برای خودش در کریسمس اورکت جدیدی بخرد، اما درست قبل از کریسمس اتفاق جالبی برای او رخ می دهد ... این انیمیشن محصول ایرلند است و در سال 2018 منتشر شد مدت زمان فیلم 28 دقیقه است و یکی از بهترین انیمیشن های کوتاه تاریخ سینما می باشد.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن سه کیمیاگر :
8/10

انیمیشن کوتاه سه کیمیاگر
The Three Wise Men 2020

سه مرد دانا و دانشمند که در تلاشند به دیدن ولیعهد تازه متولد شده بروند ... این انیمیشن در سال 2020 و توسط کارگردان و نویسنده بنام آمریکایی اندی گریفیت ساخته شده و مدت زمان فیلم 26 دقیقه است.

[دانلود انیمیشن سه کیمیاگر دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 174 مگ]

[دانلود انیمیشن سه کیمیاگر دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 248 مگ]

[دانلود انیمیشن سه کیمیاگر دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 476 گیگ]

[دانلود انیمیشن سه کیمیاگر دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 656 گیگ]

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه زاگ :
7.5/10

انیمیشن کوتاه زاگ
Zag 2018

بچه اژدهایی به نام زاگ که تلاش می کند مانند اژدهای بزرگسال باشد، او در مدرسه دوست دارد که خیلی زود بتواند یک اژدهای بالغ شود ... این انیمیشن در سال 2018 به کارگردانی مکس لنگ ساخته شد، مدت زمان آن 25 دقیقه است و توانست جایزه بهترین انیمیشن کوتاه شانگ های را به خود اختصاص دهد.

[دانلود انیمیشن زاگ دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 180 مگ]

[دانلود انیمیشن زاگ دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 255 مگ]

[دانلود انیمیشن زاگ دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 502 گیگ]

[دانلود انیمیشن زاگ دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 692 گیگ]

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه عشق مو :
7.4/10

انیمیشن کوتاه عشق مو
Hair Love 2019

کارتون کوتاه و بسیار زیبای عشق مو در سال 2019 به کارگردانی مسیوای چری ساخته و توسط شرکت کیک استار تولید و پخش شد، مدت زمان انیمیشن 7 دقیقه می باشد، انیمیشن عشق مو توانست جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اسکار 2020 را به خود اختصاص دهد، داستان فیلم در مورد دختری است که بابای او می خواهد برای اولین بار موهای او را آرایش کند.

اکران شده است
امتیاز IMDb به کارتون کوتاه ماه‌ :
8/10

انیمیشن کوتاه ماه
La Luna

انیمیشن ماه نامزد دریافت بهترین کارتون کوتاه اسکار در سال 2012، پسری که برای اولین بار بوسیله قایق به همراه پدر بزرگش به یک سفر می رود در این سفر اتفاقات عجیبی برای او رخ می دهد ... ماه یک انیمیشن مفهومی و فوق العاده زیباست مدت زمان انیمیشن فوق 7 دقیقه است.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن راچت و کلانک زندگی بهم ریخته :
8.1/10

انیمیشن کوتاه راچت و کلانک زندگی بهم ریخته
Ratchet and Clank: Life of Pi 2021

انیمیشن راچت و کلانک محصول آمریکا در سال 2021 اکران شد، در این انیمیشن دو شخصیت راچت و کلانک می کوشند تا جلوی اقدامات ضد بشری یک دکتر دیوانه را بگیرند ...زمان این انیمیشن 23 دقیقه می باشد و ژانری کمدی و ماجراجویانه دارد.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمشن ربات‌های قصه گو :
6.7/10

انیمیشن کوتاه ربات های قصه گو محصول 2021
A StoryBots Space Adventure 2021

این انیمیشن محصول آمریکا در سال 2021 اکران شد، ربات هایی که در قالب قصه نحوه عملکرد فضاپیماها، نحوه کار موشک و فضانوردی و پاسخ سوالات کودکان در این خصوص را می دهند ...زمان این انیمیشن 12 دقیقه است و بدلیل نحوه توضیح مسائل علمی در قالب انیمیشن می تواند تاثیرات مثبت و ایجاد علاقمندی کودک به فضا را بهمراه داشته باشد.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه فضای منفی :
7.6/10

انیمیشن فضای منفی
Negative Space 2017

سم پسر بچه ای منزوی که بدلیل شغل پدرش ارتباط نزدیکی با او ندارد ... پدر سم مدام در سفر است و نمی تواند وقت زیادی با پسرش صرف کند اما یک اتفاق ساده باعث رابطه قوی بین آنها می شود ...زمان این انیمیشن 5 دقیقه است و توانسته بیش از ده جایزه مختلف را بدست آورد.

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه سلام آلبرتو :
7.4/10

انیمیشن کوتاه سلام آلبرتو
Ciao Alberto 2021

انیمیشن کوتاه و دیدنی سلام آلبرتو (چاو آلبرتو) یک نسخه اسپین آف از انیمیشن زیبا و تماشایی لوکا است که در سال 2021 اکران شد، این انیمیشن نیز همانند لوکا در سبک ایتالیایی توسط شرکت معروف والت دیزنی + پیکسار تولید و اکران شده است ... زمان این انیمیشن 6 دقیقه است.

[دانلود انیمیشن سلام آلبرتو دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 41 مگ]

[دانلود انیمیشن کوتاه سلام آلبرتو دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 59 مگ]

[دانلود انیمیشن سلام آلبرتو دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 157 مگ]

[دانلود انیمیشن سلام آلبرتو دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 114 مگ]

اکران شده است
امتیاز IMDb به انیمیشن کوتاه بره ناقلا پرواز قبل از کریسمس :
8.3/10

انیمیشن کوتاه بره ناقلا پرواز قبل از کریسمس
Shaun the Sheep: The Flight Before Christmas

اینبار بره ناقلا در یک انیمیشن کوتاه قبل از کریسمس 2022 آماده تا دوباره کودکان را شاد کند، شان در این قسمت باید دوستش تیمی را که ناخواسته درون جعبه کادو کریسمس رفته قبل از اینکه بعنوان کادو کریسمس دست کسی برسد نجات دهد ... مدت زمان انیمیشن فوق 30 دقیقه است، که می تواند لحظات شادی را برای کودک و حتی خود شما ایجاد کند، در ادامه می توانید نسخه دوبله فارسی این انیمیشن کوتاه را با کیفیت های متفاوت با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

[دانلود انیمیشن بره ناقلا : پرواز قبل ازکریسمس دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 279 مگ]

[دانلود انیمیشن بره ناقلا : پرواز قبل ازکریسمس دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 365 مگ]

[دانلود انیمیشن بره ناقلا : پرواز قبل ازکریسمس دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 645 گیگ]

[دانلود انیمیشن بره ناقلا : پرواز قبل ازکریسمس دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 860 گیگ]

اکران شده است

ممنون از شما که تا انتهای یکی دیگر از مقالات معرفی فیلم و انیمیشن با همراه بودید، امیدواریم این انیمشن های کوتاه مورد پسند شما واقع شده باشند.

پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا