دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

موسیقی و پخش موزیک

بلندگو خانگی شیک با قابلیت پنهان سازی گجت های متصل به آن

PR/01 یک بلندگو خانگی حرفه ای 

بازار فروش بلندگو خانگی پر شده از انواع بلوتوث دار و زیبا اما واقعاً بین آنها چیز متفاوتی وجود ندارد فقط در شکل و شمایل طراحی کمی با هم تفاوت دارند. بلندگو حرفه ای PR/01 یک سیستم صوتی متفاوت است که می تواند تمام ورودی های اتصال تجهیزات جانبی را بصورت پنهان در اختیار شما قرار دهد و حتی گوشی هوشمند شما که به اسپیکر بلوتوث متصل است را پنهان کند.

سیستم شارژ گوشی از طریق پورت USB و سیستم شارژ وایرلس از طریق Qi برای این اسپیکر بلوتوث شیک و منحصر بفرد تعبیه شده است.

بلندگو خانگی PR/01 دارای یک بدنه چوبی بسیار زیبا الهام گرفته شده از بلندگوهای سیستم Hi Fi قرن 20  است. این بدنه بوسیله پارچه و قاب های برنجی که بر خلاف سایر بلندگوها از جنس پلاستیک و یا کروم هستند تزئین شده استفاده از قطعات برنجی برای کنترل ها و قاب این اسپیکر بلوتوث را به یک سیستم صوتی لوکس و حرفه ای مبدل کرده است.

نوشته های مشابه

سیستم اتصال بلوتوث با پشتیبانی از aptX کیفیت خروجی صدای بالایی بوجود آورده است.

سیستم صوتی حرفه ای

استفاده از فن آوری Active Precision Reflex technology کیفیت بسیار بالا همانند پخش CD را برای این بلندگو خانگی به ارمغان آورده است.

بلندگوی شیک با قابلیت پنهان سازی تجهیزات

به گفته سازنده در این سیستم صوتی خانگی از اختراعات متعدد سال 1970 تا کنون در زمینه صوت و صدا استفاده شده است خانواده Cagniard سازنده این بلندگو حرفه ای می گویند آنها 7 سال بر روی دو نوع اسپیکر بلوتوث کار کرده اند و آنها را توسعه داده اند یکی PR/01 است و دیگری یک ووفر. استفاده از تجهیزات دیجیتال و آمپلی فایرهای خاص بهمراه سیستم کاهش فشار درون باکس باعث حذف نویزها و در نتیجه کیفیت پخش صدای بسیار بالا شده است.

بلندگو حرفه ای

بطور معمول سازندگان اسپیکر بلوتوث پورت های اتصال را در قسمت پشت بلندگو خانگی تعبیه می کنند. در صورت قراردادن اسپیکر بلوتوث بر روی میز یا جایی که اطراف آن کاملاً باز است سیم های متصل به اسپیکر بلوتوث و پورت ها نمای بدی ایجاد می کنند بلندگو حرفه ای PR/01 را می توانید براحتی وسط میز اتاق پذیرایی یا نشیمن خود قرار دهید بودن آنکه تجهیزات متصل به آن دیده شوند و حتی یک سیم از آن بیرون زده باشد.

بلندگو خانگی شیک با قابلیت پنهان سازی تجهیزات

پورت های تعبیه شده برای این سیستم صوتی شامل RCA ورودی آنالوگ ، جک صوتی 3.5 میلی متر ، یک ورودی صوتی نوری ، یک جفت پورت USB نوع A و یک پورت USB نوع C هستند و همچنین سیستم شارژ بی سیم برای گوشی های هوشمندی که Qi را پشتیبانی می کنند در نظر گرفته شده است.

بلندگو خانگی PR/01 دارای ابعاد 410 میلی متر عرض 237 میلی متر ارتفاع و 256 میلی متر عمق است قیمت اعلام شده 799 دلار آمریکا و در صورت اینکه بخواهید همزمان با گوش دادن به موسیقی گوشی شما نیز بصورت بی سیم شارژ شود 59 دلار نیز به قیمت افزوده خواهد شد.

منبع : وب سایت Native Union 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا