دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کتابموفقیت

معرفی بهترین کتاب موفقیت در ایران و جهان

امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در هر روز و در هر ساعت مشغول خواندن کتاب هستند. به خصوص در سال‌های اخیر و با گسترش اینترنت، دسترسی به کتاب در کامپیوترها و گوشی‌های موبایل تسهیل شده است و همین عامل سبب شده است که میزان مطالعه در سراسر جهان به شکل چشمگیری افزایش یابد. در ایران نیز اگرچه بسیاری از افراد فکر می‌کنند دارای سرانه مطالعه پایینی است اما براساس آمارهای جهانی، مردم ایران در بین بیست کشور نخست جهان از نظر سرانه مطالعه قرار دارند.

در این بین با توجه به اینکه هرساله میلیون‌ها کتاب در سراسر جهان منتشر می‌شود و در ایران نیز در هر سال بیش از صد هزار عنوان کتاب به چاپ می‌رسد، دسترسی به منابع و کتاب‌هایی که بهتر و ارزشمندتر باشند حائز اهمیت هستند. در حوزه موفقیت و پیشرفت شخصی که یکی از بالاترین میزان‌های چاپ کتاب و مطالعه کتاب متعلق به این بخش است نیز کتاب‌های بیشماری روانه بازار می‌شوند. این مقاله توسط نویسندگان انتشارات اندیشه آگاه نوشته شده است که در حوزه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارند و شما را با بهترین کتاب‌های موفقیت در ایران و جهان آشنا می‌کنند.

بهترین کتاب موفقیت

نوشته های مشابه

بهترین کتاب‌های موفقیت در ایران و جهان

کتاب برتری خفیف: کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون نویسنده آمریکایی است. این کتاب که آخرین نسخه و جدیدترین آن‌ها در سال 2013 منتشر شده است توانسته به فروش بسیار بالایی دست یابد و در چندین سال متوالی پرفروش‌ترین کتاب حوزه موفقیت در جهان بوده است و میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. در ایران نیز استقبال از این کتاب بسیار عالی بوده و افراد زیادی آن را مطالعه کرده‌اند. بسیاری از منتقدان کتاب معتقدند که کتاب برتری خفیف مهم‌ترین و تاثیرگذارترین کتاب موفقیت در جهان در طی چند دهه اخیر است و با فاصله گرفتن از کتاب‌های انگیزشی و تمرکز بر انجام کارها، توانسته است به افراد بی‌شماری کمک نماید تا زندگی خود را بهبود بخشند.

کتاب قدرت انضباط شخصی: کتاب قدرت انضباط شخصی نوشته دنیل والتر نویسنده کانادایی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان تبدیل شود و امتیازات بالایی در سایت‌هایی مانند آمازون و گودریدز بگیرد. این کتاب در ایران با ترجمه انتشارات اندیشه آگاه روانه بازار شده و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رتبه نخست پرفروش‌ترین کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را کسب کرده است. به نظر می‌رسد که استقبال از این کتاب در ایران بسیار بیشتر از سایر نقاط جهان بوده است و این شاید به دلیل تمرکز این کتاب بر روی عمل بوده است و نه شعار. هرچند کتاب دنیل والتر در بین کتاب‌های پرفروش آمازون نیز قرار گرفته است اما رتبه نخست آن در ایران باعث شده است که علاقمندان به کتاب به دنبال دلیل محبوبیت کتاب قدرت انضباط شخصی دنیل والتر باشند.

کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید: این کتاب اثر جدیدی از آلن دوباتن فیلسوف مشهور بریتانیایی-سوئیسی است. آلن دوباتن که در رشته فلسفه تحصیل می‌کرد به یکبار تصمیم گرفت تحصیل را در دانشگاه هاروارد رها کند و به آموزش مفاهیم روانشناسی و فلسفی با زبانی ساده به مردم بپردازد. به همین دلیل موسسه مدرسه زندگی را تاسیس نمود. او یکی از محبوب‌ترین نویسندگان سراسر جهان است و کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید شما را با مهارت‌هایی که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید، از جمله مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌هایی برای داشتن زندگی توام با آرامش آشنا می‌کند.

کتاب تمرکز از دست رفته: این کتاب نوشته یوهان هری نویسنده بزرگ و روزنامه‌نگار مشهور است. یوهان هری در ایران بیشتر با کتاب روابط از دست رفته مشهور است و کتاب جدید او یعنی تمرکز از دست رفته در سال 2022 منتشر شده است. هری در این کتاب می‌گوید که تمرکز انسان‌های مدرن مورد حمله قرار گرفته است و اگرچه افراد مسئولیت شخصی برای حل این مشکل دارند اما در واقع سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند فیسبوک و گوگل نیز سهم بزرگی در غارت توجه ما دارند. او به این شرکت‌ها حمله می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد با پذیرش مسئولیت‌های خود، گامی در جهت حل این مشکل بردارند.

کتاب‌های موفقیت را با چه ترجمه‌ای بخوانیم؟

انتشارات اندیشه آگاه در زمینه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارد. این انتشارات متشکل از گروهی از بهترین نویسندگان و ویراستاران کتاب در ایران است و تلاش خود را برای ارائه ترجمه‌ای دقیق و روان از کتاب‌ها ارائه می‌دهد. کتاب‌های منتشر شده توسط این ناشر همواره بالاترین امتیازها را در پلتفرم‌های مختلف از مردم دریافت کرده است و طرفداران مشتاقی دارد. تمامی کتاب‌های معرفی شده را می‌توانید از این انتشارات تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا