دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژی

تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک ، انتخاب شما چیست؟

تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک؟ هردو این کمپانی ها در گذشته نماینده ای از برندهای بزرگ بازار ایران یعنی الجی و سامسونگ بوده اند. به همین خاطر است که مشتریان بسیاری محصولات آنها را دنبال کرده و در خرید آنها تردید دارند. در این مقاله می خواهیم کمی به بررسی و مقایسه تلویزیون سام الکترونیک و جی پلاس بپردازیم و شما را در انتخاب محصول صحیح آنها کمک کنیم.

معرفی برند جی پلاس و سام الکترونیک

انتخاب بین تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک که بخشی از محصولات بازار ایران را تشکیل می دهند، یکی از مهم ترین ابهاماتی می باشد که می تواند برای خریداران رخ دهد. برای آنکه بتوانید انتخاب دقیقی بین محصولات این دو برند داشته باشید، اکنون می خواهیم مقایسه ای بین آنها انجام داده و محصولات شان را بررسی کنیم. در قدم اول اجازه دهید به معرفی برندهای تولید کننده بپردازیم که به شرح زیر می باشند:

  • معرفی برند جی پلاس: برند جی پلاس که با عنوان G+ یا GPlus نیز شناخته می شود، یکی از شرکت های جدید و منشعب از برند گلدیران است. این کمپانی که شرکت مادر آن در سال 1373 تاسیس شده ، با هدف انتقال تکنولوژی اولین قدم های خود را در سال 1384 برداشت و در نهایت با ساخت کارخانه های تولیدی لوازم خانگی، در سال 1397 به عنوان یک برند ایرانی معرفی شد. در واقع هدف گلدیران، تحقق بخشیدن رویای تولیدات داخلی در لوازم خانگی بود که به همین خاطر شعار خود را “قهرمان تازه گلدیران” تعیین کرد. این برند اکنون در بیش از 16 گروه از لوازم خانگی و نیز کالاهای دیجیتالی مانند مانیتور، کیبورد، موبایل هوشمند و غیره نیز فعالیت می کند.
  • معرفی برند سام الکترونیک: نام دیگری که می توانید لوازم خانگی آن را در بازار مشاهده کنید، برند سام الکترونیک است. این کمپانی پس از خروج ناگهانی شرکت سامسونگ و الجی که در سال 1398 رخ داد، از عنوان نمایندگی انحصاری برند سامسونگ و خدمات پس از فروش آن به یک تولید کننده مستقل تبدیل شد. البته سابقه این شرکت خصوصی به سال 1375 باز می گردد که به عنوان یک شرکت غیر مستقل در تولید لوازم خانگی فعالیت می کرده است. این کمپانی اکنون در 6 دسته مختلف یعنی تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و نیز مانیتور محصولاتی را ارائه می کند. قابل ذکر است که سام الکترونیک بیش از 360 نمایندگی فروش دارد که در سراسر ایران قرار دارند.

شما کاربران می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون ایکس ویژن و سایر برندهای ایرانی از جمله سام الکترونیک و جی پلاس، از فروشگاه انتخاب سنتر دیدن کنید.

آشنایی با تلویزیون سام الکترونیک و جی پلاس ایرانی

بررسی و مقایسه تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک

حال می خواهیم به بررسی و مقایسه تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک بپردازیم. در این بخش مزیت های تهیه هرکدام را بیان می کنیم که عبارتند از:

مزایای تهیه تلویزیون جی پلاس

  • رنج قیمتی متنوع: یکی از پوینت های مثبت جی پلاس، تنوع قیمتی و محصولات آن است که انتخاب های بسیار بیشتری را برای مشتریان ارائه می کند.
  • فناوری ها و تجربه بیشتر: جی پلاس برندی است که با تکیه بر تجربه بیش از 30 سال گلدیران محصولات خود را تولید می کند. اکنون شما می توانید در مدل های چند ده میلیون محصولات این برند، ویژگی ها و فیچرهای بسیار جذاب و نوآورانه ای را مشاهده کنید که در تلویزیون های سام الکترونیک وجود ندارند.

مزایای تهیه تلویزیون سام الکترونیک

  • پشتیبانی از فناوری های متداول: سام الکترونیک می تواند فناوری های متداول در تلویزیون ها را ارائه کند که از جمله آن می توان به تکنولوژی HDR، اتصال به وایرلس، پشتیبانی از سیستم عامل اندرویدی، گیرنده دیجیتال، پخش صدا، کنترلر هوشمند و غیره اشاره کرد.
  • قیمت اقتصادی: شما می توانید نسبت به جی پلاس، تلویزیون ارزان تری را تهیه کنید. در نتیجه این برند برای کسانی که بودجه بسیار کمی دارند مناسب است. قیمت تلویزیون سام الکتریک نسبت به امکانات آن نیز مناسب می باشد.
  • خدمات پس از فروش: یکی دیگر از مزیت های تهیه محصولات این برند، گارانتی 24 ماهه آن است که می تواند برای پشتیبانی از محصولات سام الکترونیک مناسب باشد.

جمع بندی نهایی

در یک جمع بندی نهایی برای انتخاب تلویزیون جی پلاس یا سام الکتریک می توان گفت تلویزیون های GPlus که می توانید در این صفحه (قیمت تلویزیون جی پلاس) انواع مدل های آن را مشاهده کنید، دارای فناوری های پیشرفته تری هستند. این نوع تلویزیون ها برای کسانی که می خواهند بودجه بیشتری برای تهیه تلویزیون صرف کنند، انتخاب خوبی خواهند بود. همچنین تلویزیون های جی پلاس دارای مدل های بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون های سام الکترونیک می باشند. در نتیجه شما می توانید انتخاب بیشتری برای تهیه تلویزیون داشته باشید.

شما کاربران می توانید پس از مقایسه تلویزیون جی پلاس و سام، خریدهای خود را از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر انجام دهید. این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ارسال سفارشات شما به تهران و شهرستان ها می باشد.

یک دیدگاه

  1. سلام
    بدترین تلویزیون از سام بهتره هست 24ماه گارانتی دروغ پدر آدم در میارن سام خریدم یک روز بد رنگش قاطی کرد 10 روزه دنبال تلویزیون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا