دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژی

فرآیند تولید صابون به روش سرد

به طور خلاصه، روش فرآیند سرد به یک فرآیند صابون سازی اشاره دارد که روغن و لیمو (هیدروکسید سدیم) را بدون حرارت ترکیب می کند. بله، درست است، هیچ فرآیند پخت، محفظه حرارتی یا آتش مورد نیاز نیست. چرا روغن و شیره؟ خوب، روغن حاوی اسید چرب است که یک مرطوب کننده طبیعی است . هنگامی که با سود مخلوط می شود، یک واکنش شیمیایی رخ می دهد و صابون را تشکیل می دهد! پس از مخلوط کردن این دو، مخلوط را در قالب ها می ریزیم تا خشک شود – حدود 14 روز طول می کشد تا به صابون جامد تبدیل شود.

ممکن است این فرآیند بسیار زمان‌بر به نظر برسد و راه ‌های زیادی برای ایجاد صابون وجود دارد، اما این روش به نظر ما بهترین کیفیت را تولید می‌کند (چیزهای عالی زمان می‌برند!). طبیعت چیزهای زیادی برای ارائه دارد و فواید بسیار زیادی برای پوست ما دارد که متأسفانه می‌توان آنها را از طریق فرآیند گرم کردن در روش فرآیند گرم از دست داد.

بیایید صابون های دست ساز خود را بهتر بشناسیم، از لحظه دریافت آنها تا آخرین مرحله. در اینجا چند نکته سریع برای به حداکثر رساندن تجربه خود آورده شده است :

  1. مرحله لازم برای بازگرداندن بو

به محض رسیدن، احتمالاً نمی توانید خود را نگه دارید تا عطر را از صابون ها استشمام کنید، درست است؟ اما ابتدا لطفاً خود را نگه دارید و این اقدام لازم را انجام دهید تا به صابون ها اجازه دهید عطر و بوی خود را بازگردانند.

جعبه بسته بندی را باز کنید و هر صابون را خارج کنید. آن را روی یک سطح خشک با دمای اتاق و گردش هوا خوب قرار دهید تا نفس بکشند. از آفتاب مستقیم و اتاق های بسته با رطوبت مرطوب خودداری کنید. لازم است، زیرا این صابون ها مدتی است که در جعبه محکم می نشینند و برای بازگرداندن رایحه آنها به زمان نیاز است. پس از چند ساعت اول، این صابون ها باید شروع به بازیابی رایحه خود کنند. می‌توانید شروع به بوییدن آنها کنید و می‌توانید تا 24 ساعت باقیمانده میله‌ها را حفظ کنید تا بازیابی رایحه را به حداکثر برسانید. به این ترتیب، می توانید از هر عطر بهترین لذت را ببرید.

  1. بهترین تمرین برای حفظ بهترین آن.

پس از بهبودی عطرها، می‌توانید آن‌ها را با سیلیکا ژل داخل جعبه قرار دهید تا کپک نزنید و آن را در جای خشک و خنک در دمای اتاق نگه دارید. از آفتاب مستقیم و اتاق های بسته با رطوبت مرطوب خودداری کنید. صابون های ما پر از گلیسیرین طبیعی است، یک مرطوب کننده طبیعی درجه یک پوست، بنابراین لازم است این میله ها را در مکانی خشک و خنک با رطوبت کم نگهداری کنید تا این گلیسیرین طبیعی را در بهترین حالت خود نگه دارید. از آنجایی که صابون‌های بار ما ظاهر زیبایی دارند، می‌توانید آن‌ها را در یک شیشه سنگ تراشی نیز نگه دارید و آنها را در اتاق مورد علاقه خود به عنوان دکوراسیون به نمایش بگذارید!

  1. چگونه تا آخرین ذره از صابون میله ای خود لذت ببرید.

ما قویاً پیشنهاد می کنیم که صابون نواری خود را پس از استفاده در ظرف صابون مناسب قرار دهید. صابون ظرف آب اضافی را تخلیه می کند و به خشک نگه داشتن نوار شما در بین استفاده کمک می کند. این مرحله باعث ایجاد تفاوت در طول عمر صابون شما می شود. از قرار دادن صابون خود روی لبه های حمام خودداری کنید، جایی که در معرض جریان آب یا بخار زیاد است.

فرآیند تولید صابون به روش سرد

اگر چند نفر از یک نوار استفاده کنند ممکن است خشک نگه داشتن صابون سخت تر باشد، اما استفاده صحیح از صابون ظرفشویی کمک بزرگی خواهد بود. راه دیگر برای حل این مشکل این است که به همه یک تکه صابون با انتخاب رایحه مورد علاقه خود و به جای آن یک صابون ظرفشویی بدهید!

  1. بیشتر کف کنید، لطفا!

چه کسی کف را بیشتر دوست ندارد، درست است؟ صابوندست ساز تیفا ما می تواند یک کف سخاوتمندانه ایجاد کند و بهترین راه برای ایجاد آن استفاده از دستکش های لایه بردار (بله، نه یک، بلکه دو، در هر دو دست!) از الیاف طبیعی مانند لوفا طبیعی است. این یک راه ملایم و رضایت بخش برای لذت بردن از کف است و همچنین به بازسازی اپیدرم سالم تر، از بین بردن پوست مزاحم توت فرنگی و داشتن پوستی صاف، درخشان و مرطوب کمک می کند.

نکات خود را با ما در میان بگذارید و ما خوشحال خواهیم شد که آنها را با دیگر دوستداران صابون به اشتراک بگذاریم! مجموعه ما را کاوش کنید و بیشتر از عطرهای مورد علاقه خود را کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا