دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پزشکی

نکات مهم در استفاده از جوراب آنتی آمبولی که نمی دانید!

امروزه، استفاده از جوراب آنتی آمبولی به موضوع مهمی برای افرادی تبدیل شده است که از درد پا رنج می برند و یا عمل های جراحی انجام می دهند. اما در انتخاب این جوراب باید به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی را سفارش دهید و از ویژگی های آنها بهره مند شوید. در این گزارش قصد داریم به نکات مهم در خرید جوراب آنتی آمبولی بپردازیم. شما نیز به عنوان مشتری هوشمندی که می خواهید در قرن بیست و یکم اقدام به خرید محصول کنید، باید این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید در پایان محصول ویژه ای را سفارش دهید و از خرید خود رضایت کاملی داشته باشید.

جوراب آنتی آمبولی

از جوراب آنتی آمبولی در چه مواردی می شود استفاده کرد؟

شاید وقتی نام جوراب آنتی آمبولی را می شنوید ناخودآگاه تصور کنید که کارآیی این جوراب تنها بعد از عمل های جراحی است. درست است! یکی از کارکردهای مهم این جوراب جلوگیری از آمبولی شدن خون در بدن است. همانطور که می دانید اگر بعد از انجام عمل جراحی ( پزشک اطلاعات لازم را در این زمینه به شما می دهد) از این جوراب استفاده نکنید، خون آمبولی می شود و خطر مرگ وجود دارد. به همین دلیل استفاده از این جوراب ها بعد از عمل جراحی بسیار رایج است. اما استفاده از این جوراب تنها به این امر محدود نمی شود.

نوشته های مشابه

جوراب آنتی آمبولی

کنترل درد و احساس سنگینی در پاها

یکی دیگر از کارکردهای ویژه جوراب آنتی آمبولی کنترل درد و احساس سنگینی در پاهاست. اگر احساس می کنید که پاهای شما سنگین شده است و دیگر نمی توانید به خوبی راه روید ممکن است پزشک استفاده از این جوراب را برای شما تجویز کند. شما می توانید با استفاده از این جوراب درد پای خود را کنترل کنید و بتوانید کارآیی خود را در طول روز افزایش دهید. هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که پس از یک دوره درد در پاهای خود دوباره به حالت عادی برگردید و بتوانید کارهای روزمره خود را از سر بگیرید.

انواع جوراب آنتی آمبولی

 

انواع جوراب آنتی آمبولی

بهتر است بدانید با توجه به کارآیی که این جوراب دارد به انواع مختلفی تقسیم می شود. دو نوع از رایج ترین جوراب هایی که در بازار موجود هستند به شرح زیرند:

  • جوراب با طول زانو
  • جوراب با طول ران

گاهی درد به حدی است که شما باید جوراب را تا روی زانو خود بکشید و گاهی نیز درد به حدی زیاد است که باید جوراب را تا طول ران خود بالا ببرید. پزشک بهترین کسی است که می تواند در این باره به شما مشاوره دهید. به همین دلیل قبل از استفاده از این جوراب ها ابتدا با پزشک مشورت کنید و شرایط جسمانی خود را به خوبی با وی در میان بگذارید.

نکات مهم در خرید و استفاده از جوراب آنتی آمبولی

اگر می خواهید برای خرید و استفاده از این جوراب اقدام نمایید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. اولین نکته در خرید این جوراب جنس جوراب است. این جوراب باید از مواد ضد حساسیت درست شده باشد تا استفاده طولانی مدت از آن در طول روز سبب بروز حساسیت نشود. قسمت بالایی این جوراب ها معمولا از سیلیکون ساخته می شود تا به خوبی بر روی پا قرار گیرد و به بافت پا آسیب وارد نکند. شناسنامه این جوراب ها بر روی محصول قرار گرفته است. اگر محصولی شناسنامه ندارد از خرید آن جدا خریداری کنید. زیرا ممکن است آن محصول از مواد نامناسب و بی کیفیت ساخته شده باشد و به سلامتی شما آسیب وارد. نکات دیگری که در زمان خرید و استفاده از جوراب آنتی آمبولی به شرح زیرند:

قبل از استفاده از این جوراب روغن نزنید

استفاده از روغن قبل از این استفاده از این جوراب سبب می شود جوراب به خوبی بر روی پا قرار نگیرد و دیگر فشار کافی را به پا وارد نمی کند. در نتیجه اثرات آن کاهش پیدا می کند.

این جوراب ها 4 تا 6 ماه قابل استفاده هستند

بهتر است بدانید که طول عمر این جوراب ها 4 تا 6 ماه است. اگر می خواهید در طی زمان بیشتری از این جوراب ها استفاده کنید باید آنها را تعویض کنید و جوراب جدیدی را سفارش دهید.

در زمان خرید به اندازه پا خود توجه داشته باشید

این جوراب ها در اندازه های متفاوت تولید می شوند. در نتیجه اگر می خواهید اثر بخشی این جوراب ها را افزایش دهید باید در هنگام خرید اندازه پا خود را در نظر داشته باشید.

چه مدت می توان از جوراب آنتی آمبولی استفاده کرد؟

یکی از سوالات پرتکرار این است که از این جوراب ها چه مدت می توان استفاده کرد! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زمان استفاده از این جوراب ها به نظر پزشک بستگی دارد. اما به طور کلی این جوراب ها معمولا در بیشترین حالت یک سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

جوراب آنتی آمبولی ورنا

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد جوراب آنتی آمبولی در اختیار شما قرار دهیم. از این جوراب معمولا برای کنترل درد و احساس خستگی در پاها و یا جلوگیری از آمبولی شدن خون پس از عمل جراحی استفاده می شود. اگر به دنبال وب سایت معتبری برای سفارش این جوراب هستید می توانید به سایت شرکت ورنا تجارت نیک پی vernatn.com مراجعه کنید. این شرکت سالیان زیادی است در این زمینه فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را عرضه می کند.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا