دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ارز دیجیتال

حمله آچار فرانسه ۵ دلاری یا رنچ اتک ($۵ Wrench Attack) چیست؟

به گزارش پلیس، یک معامله گر ارز دیجیتال در هنگ کنگ توسط اعضای باند سه گانه ربوده شد که این اعضا ۳۰ میلیون دلار از وی باج می خواستند. در نهایت پلیس توانست محل سکونت آدم ربایان را پیدا کرده و به آن ها حمله و جان تاجر را نجات دهد. اما پیش از آن تاجر به مدت یک هفته در اسارت بوده و زیر شکنجه های سنگین به منظور اعتراف کدهای خصوصی قرار گرفته بود. برای همین منظور است که توصیه می کنیم حتماً این حمله آچار فرانسه ۵ دلاری را جدی گرفته و از دارایی خود محافظت کنید.

حمله ی چار فرانسه 5 دلاری چیست ؟

در حمله آچار فرانسه ۵ دلاری با یک تهدید مجازی و سایبری و اینترنتی مواجه نیستیم، بلکه این حمله کاملاً به شکل فیزیکی انجام می شود. به عنوان مثال اگر شخصی متوجه شود که شما دارایی بالایی در زمینه دیجیتال و رمز ارز و بازارهای بین المللی آن دارید، می تواند به طور مستقیم به شما حمله فیزیکی داشته باشد.

این فرد می تواند شما را تهدید کند که کلید های خصوصی کیف پول ارز دیجیتال تان که حاوی تمامی اطلاعات و دارایی شما است را گرفته تا جان تان را نگیرد. این حمله با هر صلاحی انجام می شود و فرقی نمی کند که چکش باشد، پیچ گوشتی یا آچار ارزان ۵ دلاری. در چنین شرایطی دیگر مهم نیست که دستگاه های اینترنتی کیف پول سخت افزاری شما تا چه میزان امنیت دارد.

چگونه می توان خود و دارایی را در مقابل حمله آچار فرانسه ۵ دلاری محفوظ داشت؟

برای آن که در معرض این حمله قرار نگیرید، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید، در این صورت احتمال قرارگیری در معرض این حمله و آسیب های پس از آن به شدت کاهش می یابد.

حمله ی چار فرانسه 5 دلاری

اطلاعات خودتان را محفوظ نگه دارید

اطلاعات شخصی حتماً باید خصوصی باقی بمانند. شما می توانید در درباره روند کار، خرید و فروش و … با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید، اما اگربیش از آن از روند کاری و دارای خود به افراد مختلف بگویید، ممکن است در معرض این حمله قرار بگیرید.

کسب درآمد های بزرگ و رسیدن به موفقیت همیشه مطلوب و دلچسب است، اما در میان گذاشتن آن با افراد دیگر ممکن حسادت هایی را منجر شود و اگر نمی خواهید در معرض حمله آچار فرانسه ۵ دلاری باشید، سعی کنید که دارایی خود را به طور واضح به اطلاع دیگر افراد نرسانید.

همچنین از زیاده روی در مورد موفقیت خود خود داری کنید، چرا که شما این امر را برای اغراق بیان می کنید اما طرف مقابل آن را باور کرده و به فکر یک حمله آچار فرانسه 5 دلاری می افتد. این حمله ممکن است دامان شما یا حتی دیگر اعضای خانواده تان را بگیرد، پس هرگز با کسی که نمیشناسید در مورد نوع فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال صحبت نکرده و همچنین موفقیت و دارایی خود را به افراد دیگر بازگو نکنید.

جلب توجه نکنید

همانطور که در قسمت پیشین گفتیم اطلاعات خود را در زمینه ارز های دیجیتالی و موفقیت ها و دارایی تان به افراد دیگر نگویید. همچنین در کنار آن از جلب توجه نظیر چسباندن آرم ارزهای دیجیتال بیت کوین بر روی تلفن همراه، لپ تاپ ماشین و دیگر لوازم بپرهیزید. در این صورت است که دیگر افراد و افرادی که غریبه بوده و هیچ آشنایی با شما ندارند از نحوه کار شما مطلع شده و ممکن است به فکر حمله آچار فرانسه ۵ دلاری بیفتند.

حتی اگر شما در بازار ارزهای دیجیتال شهرت کافی دارید، باز هم از چسباندن برچسب ها بر روی لوازم خود خودداری کنید.

محل زندگیتان را امن نگه دارید

فرقی نمی کند که شما در یک مجموعه دیجیتال سرمایه گذاری می کنید یا به طور فیزیک دارایی زیادی دارید، همیشه باید محل زندگی شما امن باشد و راه های نفوذ دزد تحت کنترل باشد. برای این منظور می توانید از دوربین های مداربسته و حسگرهای حرکتی کمک بگیرید.

کیف پول ساختگی

شما میتوانید با ساخت یک کیف پول ساختگی خود را از حمله آچار فرانسه ۵ دلاری در امان بدارید. بدین صورت که با ساختن کیف پول ارز دیجیتال جداگانه و ذخیره مقدار پول مانند ۱۰۰ دلار در آن، در صورتی که در معرض حمله آچارفرانسه ۵ دلاری قرار گرفتید کلیدهای خصوصی این کیف را در اختیار دزدان قرار دهید. در این صورت شما مقدار کمی از دارای خود را از دست داده و در مقابل جان تان را محفوظ می دارید.

کیف پول ساختگی

جمع بندی

حمله آچار فرانسه ۵ دلاری یکی از ابتدایی ترین انواع حمله به منظور کسب اطلاعات شخصی و حساب کاربری افراد فعال در زمینه بازارهای ارز دیجیتال است. برای این حمله نیاز به ابزارهای پیچیده نیست و سارقان به کمک ابزارهای ساده نظیر چاقو، چکش و آچار فرانسه می توانند کار خود را انجام دهند.

در این محتوا قصد داشتیم تا اطلاعات کامل تری پیرامون این حمله در اختیار شما قرار دهیم و راهکارهای مقابله با آن را برایتان بیان کنیم تا دچار این حمله نشوید. حتما اطلاعات شخصی خود را به طور خصوصی نگهدارید، پیرامون فعالیت خود در زمینه ارزهای دیجیتال و یا دارایی و سود خود اطلاعاتی به افراد دیگر ندهید. هرگز در این زمینه جلب توجه نکنید و بر روی لوازم خود اثراتی از ارزهای دیجیتال باقی نگذارید. همیشه محل زندگی و رفت و آمد خود را ایمن نگه دارید و در صورت امکان دفاع شخصی را یاد بگیرید تا در صورت مواجه شدن با سارقان بتوانید از خود دفاع کنید. اما یکی از راهکارهای خروج از این حمله آچار فرانسه 5 دلاری این است که یک کیف پول ساختگی راه اندازی کنید و در صورتی که در معرض خطر قرار گرفتید، با ارائه اطلاعات این کیف پول ساختگی جان خود را نجات دهید.

منبع : حسینی فایننس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا