دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاک

راهنمای خرید شال دخترانه در 6 قدم ساده

دختر خانم‌ها در دنیایی آکنده از هیجان جوانی زندگی می‌کنند و برای عبور از این هیجان به لباس‌هایی مناسب نیاز دارند. جوانی دختر خانم‌ها جایی برای بیان زیبایی‌ها در نهایت لطافت و سرزندگی است. شال دخترانه نیز باید با همین معیارهای ساده اما جذاب از دنیای جوان دختر خانم‌ها طراحی‌ شده باشد. خرید شال دخترانه ساده است اگر به نکته‌هایی بدیهی اما کمتر دیده‌ شده توجه کنید.

دختر خانم‌ها در تدارک استایل خود گاهاً بی‌پروا می‌شوند. آن‌ها دوست دارند تا اندک قدم‌هایی فراتر از هنجارهای تعریف‌ شده از دنیای بزرگ‌ترها بردارند. استایل دختر خانم‌ها سبک کاملاً متفاوتی از خانم‌های جا افتاده است. استایلی در مرز ایام بزرگسالی تا عبور از دوران نوجوانی. لازم است تا در هنگام خرید شال دخترانه این معیارها را مد نظر داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

شال دخترانه؛ یک پوشش تکمیلی است که مناسب حس و حال دخترخانم ‌های جوان و نوجوان طراحی شده‌ است. دخترخانم ‌های جوان بی‌ اندازه در تکاپوی زیبایی هستند و البته برای این زیبایی چندان علاقه ‌ای به ایده ‌های کلاسیک و سنتی ندارند. آنها برای تکمیل استایل خود شالی زیبا در رنگ‌ هایی شاد و جوان ‌پسند می‌ خواهند که عموماً با طرح و نقش ‌هایی بدیع و انتزاعی تزیین شده باشد. اگر مادر یک دخترخانم نوجوان هستید و یا در قامت یک دخترخانم جوان قصد خرید شال دخترانه دارید، بهتر است چند نکته ساده را مدنظر داشته باشید تا از استایل برآزنده و مد روز برخوردار شوید.

واقعاً نمی‌توانیم دختر خانم‌ها را در دنیای مرزبندی‌ شده‌ی آدم ‌بزرگ‌ها قرار بدهیم. خط‌ کشی کردن نوع لباس و یا طرح و نقشه شال و روسری با دنیای پرشور این خانم‌های جوان خیلی همخوانی ندارد. دختر خانم‌ها عاشق الگوهای شاد، طراحی‌های فانتزی شده، ایده‌های بکر و رنگ‌های متفاوت هستند. سلایقی که باید در طراحی شال دخترانه مد نظر باشد. اگر به ‌دنبال خرید شال دخترانه هستید در این مطلب همراه پیشنهادهای گروه لیمو شاپ باشید تا با هم به ایده‌هایی هرچند ساده اما تاثیرگذار برای انتخاب شال دخترانه بپردازیم.

شال دخترانه در جایگاه مد زنانه

دنیای مد خانم‌ها خیلی بزرگ است. این دنیا شامل طیف بزرگی از انواع لباس‌های مخصوص زنان در سنین مختلف می‌شود. شال و روسری نیز سبک منحصر به ‌فرد از مد بانوان است که در کشورهای اسلامی خیلی بیشتر از دیگر کشورها مورد توجه قرار می‌گیرد. شال دخترانه به ‌تنهایی می‌تواند یک شاخه عمیق از مد شال و روسری باشد.

همه دختر خانم‌ها با هیجان زیبایی زندگی می‌کنند و برای رسیدن به این زیبایی‌ها چندان در بند ایده‌های کلاسیک نیستند. اگرچه همواره از طرح‌های زیبا و با تفکرات کلاسیک استقبال می‌کنند. اما دختر خانم‌ها خیلی بیشتر از خانم‌های جا افتاده به سمت ایده‌های خلاقانه و نوآور و جذاب و جدید کشیده می‌شود.

شال دخترانه در جایگاه مد زنانه

هر اندازه دنیای مد خانم‌های جا افتاده به سمت ثبات و ارتقای تفکرات کلاسیک حرکت می‌کند، در دنیای مد دختران سمت‌وسوی خلاق محور با ایده‌های بکر نمایان‌تر است. طراحی شال دخترانه نیز بر این اساس شکل‌گرفته است. در این ‌باره باید متوجه باشیم که هر دختر خانم جوان ما یک نوجوان تازه بزرگ ‌شده است که حالا در جستجوی شخصیتی مستقل و ایجاد استایلی متفاوت و گاهاً شخصی سازی شده حرکت می‌کند. به‌ این ‌ترتیب تکلیف ما برای طراحی شال دخترانه روشن است.

آیا دخترها شال را می‌پسندند؟

برای پوشش گردی صورت باید از میان شال و روسری یکی را انتخاب کنید. در این ‌مورد انتخاب عموم دختر خانم‌ها چیست؟ آیا آن‌ها شال را می‌پسندند؟ آمارها نشان داده ‌است که استقبال دختر خانم‌های جوان برای استفاده از شال خیلی بیشتر از خانم‌های میانسال است. شاید نبود محدودیت در روش بستن شال و یا توانایی ایجاد انواع مدل گره زنی و بستن شال است که این پوشش را محبوب‌تر از روسری کرده ‌است. شاید هم ‌نوع پوشش فراخ شال که لزوماً تمام گردی صورت را نمی‌پوشاند باعث شده تا نسبت به روسری محبوب‌تر باشد. اما هر چه هست شال انتخاب مناسب‌تری برای استایل فراخ و متنوع دخترانه است.

شال دخترانه

شال دخترانه همیشه مورد توجه قرار دارد. به ‌یقین می‌توانیم بگوییم که اکثر دختر خانم‌ها استفاده از انواع شال را به روسری ترجیح می‌دهند. حالا که از اهمیت شال دخترانه در دنیای مد زنانه مطلع هستیم و در عین ‌حال می‌دانیم که این خانم‌های جوان نسبت ‌به استفاده از شال نگاه مثبتی دارند، لازم است تا به نکته‌هایی برای خرید مناسب شال نیز اشاره کنیم:

قدم اول: جنس پارچه شال دخترانه را بررسی کنید

برای خرید هر نوع شال و روسری باید از جنس پارچه اطمینان داشته باشید. این قدم اساسی است و برای هر نوع پوشش زنانه لازم است. قطعاً نمی‌خواهید که از شال با جنس پارچه نامرغوب استفاده کنید. شال دخترانه در انواع پارچه‌های نخی، حریر، ساتن، ابریشمی، موهر، بافت و یا پشمی تهیه می‌شود. هر جنس پارچه ویژگی‌های خاص خودش را دارد. مثلاً شال نخی سبک و خنک است. اما شال پشمی سنگین و گرم است. نوع پارچه معرفی کاربرد شال در مراسم‌ها، فصل‌ها و یا مکان‌های عمومی است. لزوماً نباید به جنس پارچه خاصی تعصب داشته باشید. بلکه لازم است تا از هر جنس پارچه در جای مناسب استفاده کنید. اما لازم است که نسبت ‌به کیفیت پارچه حساس باشید. دختر خانم‌ها تجربه خانم‌های جا افتاده را ندارند و کمتر می‌توانند در مورد کیفیت پارچه اظهار نظر کنند. این کم‌تجربگی گاهاً باعث شده تا خرید مناسبی نداشته باشند. بهتر است در هنگام خرید شال دخترانه به این خانم‌های جوان در مورد ارزیابی کیفی پارچه کمک کرده باشیم.

قدم دوم: با استایل دخترانه انواع شال دخترانه تهیه کنیم

اگرچه استایل دختر خانم‌ها رنگ‌ و بوی متفاوتی از استایل خانم‌های جا افتاده دارد، اما همین دختر خانم‌ها هم به‌ تنهایی چندین سبک و استایل لباس پوشیدن را تجربه می‌کنند. استایل آن‌ها در فضاهای مختلف، مکان‌های گوناگون و فصل‌های متفاوت کاملاً متنوع است. شال دخترانه باید هماهنگی مناسبی با استایل خانم‌های جوان داشته باشد. مثلاً شال دخترانه مناسب استایل اسپرت خانم‌های جوان کاملاً متفاوت از شال مناسب برای دختر خانم‌های چادری است.

قدم سوم: با فصل‌ها حرکت کنید

کالکشن های فصلی خیلی محبوب هستند و دختر خانم‌ها هم علاقه دارند تا کالکشن های فصلی را تجربه کنند. شال دخترانه باید همسو با ایده‌های فصلی باشد. مثلاً شال نخی مناسب ایام بهاری است. اما شال بافت و یا موهر برای گذر از روزهای سرد سال طراحی می‌شوند. شال قرار است پوشش کاملی از گردی صورت دختر خانم‌ها باشد. این شال باید وظیفه گرم کردن در روزهای سرد سال را انجام بدهد و در عین ‌حال باعث گرم شدن در روزهای گرم سال نباشد. با این تفکر که باشید خرید شال دخترانه متناسب با ایام گوناگون سرد و گرم سال اهمیت پیدا می‌کند.

قدم چهارم: شال دخترانه با قواره مناسب تهیه کنید

کم‌ تجربگی دختر خانم‌ها گاهاً درد سرساز می‌شود. مثلاً ممکن است در هنگام خرید آنچنان جذب نقش و طرح شال باشند که متوجه سایز آن نشوند. آن وقت است که نمی‌دانند با شال خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک چه کار کنند؟ دختر خانم‌ها خیلی علاقه دارند تا روش‌های متنوع بستن شال و روسری را تجربه کنند. دست آنها در انواع روش‌های بستن شال کاملاً باز است. اما گاهاً در مورد سایز شال کم‌ توجه هستند. اگر برای خلق استایلی خاص و یا روش بستن ویژه به ‌دنبال خرید شال دخترانه هستید، دقت کنید که قواره شال برای روش بستن مد نظر شما مناسب باشد.

قدم پنجم: از سلایق خود پا پس نکشید

اگر می‌خواهید شالی که می‌خرید خیلی زود در کنج تاریک کمد خانه به فراموشی سپرده نشود، از همین حالا استوار باشید و از سلایق خودتان پا پس نکشید. شال با طرح و رنگی که دوست ندارید را خیلی زود کنار می‌گذارید. مطمئن باشید شال اشتباه نمی‌تواند نظر شما را برای مدت طولانی نگه دارد. اما خرید شال دخترانه با طرح و رنگ جذاب باب دل شما همیشه در دل شما جای دارد. نگران نباشید که نمی‌توانید طرح و رنگ دلخواهتان را پیدا کنید. با جست‌وجوی بیشتر تجربه بالاتری نیز کسب می‌کنید. اما یادتان باشد که هرگز از سلایق خودتان پا پس نکشید.

قدم ششم: نگاه اقتصادی داشته باشید

در هنگام خرید شال دخترانه از کنار فاکتور مهمی همچون قیمت شال به ‌سادگی عبور نکنید. قیمت فاکتور تاثیرگذاری است. اگر دست شما در جیب خودتان است قطعا قدر پولتان را می‌دانید. اما اگر همچنان تحت بودجه‌ی خانواده خرید می‌کنید، لازم است تمام جوانب کار را در نظر داشته باشید. این قلم را نگفتیم تا در هر حال به‌ دنبال کالای ارزان ‌قیمت باشید. بلکه می‌خواهیم به نکته‌ای کلیدی اشاره کنیم. اینکه یاد بگیریم تا چطور ارزش خرید کالایی در قبال قیمت آن را ارزیابی کنیم. مثلاً وقتی با شال دخترانه مواجه هستید و قیمت را می‌پرسید، یک نگاه بررسی کنید که آیا این کالا ارزش خرید با چنین قیمتی را دارد؟ آیا همین کالا با قیمت مناسب‌تر در جای دیگر بازار پیدا نمی‌شود؟

خرید شال دختران جذاب است. زیرا قرار است آن را برای دختر خانم‌های شاد و سرزنده تهیه کنیم. اما به ‌هر حال بهتر است در این باره اندکی متوجه‌ی کم‌تجربگی دختر خانم‌ها هم باشیم. در این مطلب همراه با توصیه‌های گروه لیمو شاپ بودیم تا بدانیم چطور بتوانیم شال دخترانه با بهترین ایده‌ها را تهیه کنیم. ایده هایی که ما را به شال زیبا و مناسب با حس و حال هیجانی و فانتزی دخترخانم ها نزدیک تر میکند.  

برگرفته از سایت لیموشاپ (https://limooshop.com)


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا