دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاک

راهنمای خرید پوشاک مردانه + معرفی برند

خرید پوشاک مردانه یکی از راحت ترین خرید های دنیا است، به شرط آنکه به نکاتی در حین خرید دقت کنید. امروزه با توجه به شیوع مجدد و گسترده ویروس کرونا در کشورمان خرید کردن های اینترنتی، هم انتخابی عاقلانه و هم کمک کردن به سلامتی خود و جامعه است. با خرید لباس اینترنتی علاوه بر این که ترافیک و خستگی گشت و گذار حضوری را ندارید، بلکه به راحتی می توانید قیمت لباس مردانه را در هر سایتی ببینید. بسیاری از جوانان تجربه خرید لباس اینترنتی را ندارند، یعنی در خرید های خود مستقیماً به بازار می روند و درِ هر مغازه ای که باز باشد، به بازدید از پوشاک آن می پردازند تا بتوانند لباس مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنند. البته شما می توانید به عنوان راهنمای خرید لباس مردانه به مطالبی که می خواهیم در خصوص خرید کردن بگوییم، دقت کنید.

 

نوشته های مشابه

اهمیت توجه به سایز در پوشاک مردانه

اولین نکته ای که هر خریدار باید در خرید خود به آن توجه کند، سایز است. سایز خود را باید در ابتدا بدانید، یعنی سایز لباسی که فیت اندامتان است و سایز پوشاک مردانه ای که برای لباس وجود دارد را بررسی کنید و دقیقاً آن را بدانید. برای دانستن این موضوع می توانید به جدول های سایزبندی پوشاک و یا راهنمای خرید لباس مردانه که در سایت قرار داده شده است، مراجعه کنید و آن را بخوانید و دقیقاً مطابق با آن جدول سایزبندی، اندازه هایی که در آن مدل از لباس وجود دارد را بدانید و انتخاب نهایی خود را انجام دهید. در صورتی که بدون توجه به سایز لباس، خرید خود را انجام دهید، زمانی که بخواهید لباس را بپوشید، متوجه خواهید شد که لباس در اندام شما منظره خوبی ندارد، به بیان دیگر یعنی در بدن شما بازی می کند یا ممکن است، اصلاً اندازه تن شما نباشد. برای اینکه لباس خریداری شده در اندام شما خودش را به خوبی نشان دهد، باید بتوانید دقیقاً سایز بدنتان را انتخاب کنید، تا لذت پوشیدن پوشاک مردانه را خودتان درک کنید. در نتیجه به جدول و راهنما هایی که در سایت وجود دارند، دقت کنید. در صورتی که به این جدول ها و یا سایز بندی های پوشاک توجه نکنید، عوارضی برای شما پیش می آید.

اهمیت سایز در کت تک

خرید کت تک مردانه به دلیل محبوبیت زیادی که دارد باید کاملا اصولی انتخاب شود لذا از مهمترین پوشاک مردانه ای است که باید به دقت سایز خودتان و لباس را بررسی کنید و آن را بدانید. کت تک مردانه به علت زیبایی خاص خودش در بین جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و به همین خاطر در انتخاب سایز آن معمولاً همه خریداران به دنبال فیت و اندامی بودن آن هستند. اندامی بودن کت در نگاه مخاطبین اولین چیزی است که توجه آنان را به خود جلب می کند. لذا اگر شما کتی را انتخاب کنید که در تن شما گشاد باشد یا به سختی آن را به تن کنید، از نگاه مخاطب می افتید و دیگر کت تک هیچ توجهی را به خود معطوف نمی سازد. به همین خاطر در انتخاب خود علاوه بر رنگ، سایز را هم مد نظر قرار دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که پوشاک مردانه را با برند معتبر تهیه کنید و روی نوع پارچه و  دوخت ان همواره حساسیت نشان دهید، تا از اصل بودن خرید های خود مطلع شوید.

 

آیا توجه کردن به رنگ لباس و برند آن می تواند در افزایش جذابیت ما تاثیر گذار باشد؟

یکی از مواردی که در قیمت و جنس پوشاک مردانه تاثیرگذار است، برند آن می باشد. برند های معتبر لباس هایی با جنس مرغوب و رنگ هایی مختص به خودشان تولید می کنند. یعنی در شلواری که یک برند معتبر آن را تولید می کند، مدل خاصی وجود دارد که طراحان آن برند با رنگ ویژه ای آن را آراسته و به بازار مصرف عرضه می کنند. این طراحی می تواند در قسمتی از لباس یا نوع چینش و یا دوخت آن وجود داشته باشد که مستقیماً به نظر طراح مربوط خواهد بود.

همچنین رنگ پوشاکی که می خواهید انتخاب کنید، می تواند به چشم نوازی تیپ و استایل شما در نگاه دیگران کمک کند. ست کردن پیراهن با تیشرت یکی استایل های پرطرفدار بوده که باید با دقت این کارانجام شود.

در خرید لباس اینترنتی خود، رنگی که می خواهید برای تیشرت یا پیراهن انتخاب کنید؛ مانند رنگ پس زمینه برای تیپ ظاهری شما محسوب می شود. یعنی رنگ و مدلی که برای تیشرت یا پیراهن خود انتخاب می کنید، به عنوان یک پایه و ستونی است که سایر لباس ها، مدل صورت و موهای شما باید با یکدیگر و آن پس زمینه تناسب داشته باشند؛ تا در یک نگاه جذابیت خاصی داشته باشید. به عنوان راهنمای خرید لباس مردانه به شما عرض می کنم، اگر می خواهید رنگ پایه ای انتخاب کنید که بتوانید در موارد زیادی از مراسمات یا مهمانی ها آن را استفاده کنید، باید از رنگ های اساسی و اصیل همچون سفید یا مشکی استفاده کنید. این رنگ ها قابلیت همپوشانی و تناسب با اکثر مدل های پوشاک مردانه را دارا هستند.

 

آیا اکسسوری می تواند به عنوان تکمیل کننده رنگ در پوشاک مردانه عمل کند؟

اکسسوری واقعاً جذاب کننده است. یعنی می توانید با استفاده کردن از اکسسوری مناسب با تیپ خود جذابیت خود را به صورت عدد توان دار بالا ببرید. خیلی ها هنوز به فکر استفاده از اکسسوری های مناسب نیفتاده اند. البته توصیه و پیشنهاد ما به این دسته این است که برای یک بار هم که شده، استفاده از آن را امتحان کنید؛ به این صورت که با پوشیدن لباس های مورد پسند خود و استفاده از اکسسوری از خودتان عکس یا فیلمی تهیه کنید. یعنی یک بار با پوشیدن لباس هایتان بدون اکسسوری و یک بار با پوشیدن لباس ها همراه با اکسسوری تهیه کنید و خودتان آن را تماشا کنید و به قضاوت کردن خودتان بنشینید. قیمت لباس مردانه فقط محاسبه پوشاک اصلی نیست، بلکه اکسسوری را هم جز آن قرار دهید. نتیجه این کار را در میزان تاثیر جذب اطرافیان مشاهده خواهید کرد. برای مثال برای اکسسوری کت تک می توانید از شال های زیبای مردانه استفاده کنید.

 

برند هیدی استایل برای پوشاک مردانه چه تولیداتی دارد؟

 هر کدام از لباس هایی که روزانه می پوشیم، نقشی در نوع دیدگاه اطرافیان به ما دارد و می تواند در روحیه ما نیز تاثیرات مستقیمی داشته باشد. این برند برای اینکه بتواند خدمات خود را به مشتریان خود تکمیل کند. در دسته های مختلف پوشاک مردانه اقدام به عرضه محصولات مختلفی کرده است که در دسته های زیر وجود دارند :

  • کت و شلوار :

از گذشته های دور تاکنون کت و شلوار به عنوان یک لباس رسمی و برای استفاده در مراسمات دارای رسمیت  مناسب بوده و استفاده می شود. این نوع از لباس، معمولاً تنوع های زیادی در طرح ندارد، بلکه رنگ بندی های متفاوت و زیادی دارد که می توانید با توجه به نوع مراسم رنگ مورد نظر خود را بیابید و آن را در مهمانی استفاده نمایید. به نظرم، معمولاً طرح های دیپلمات را می توانید برای مراسمات اداری و عزاداری و طرح های اسپرت را می توانید برای عروسی ها استفاده کنید.

در فصلی که بر دیگر فصل های کشورمان پادشاهی می کند؛ یعنی فصل پاییز، پوشیدن پالتو مردانه به صورت عمومی مُد می شود. یعنی مردان در این فصل و در فصل زمستان بر روی کت یا کاپشن خود از پالتو استفاده می کنند. در بیشتر موارد پالتو به عنوان پوششی بر روی کت استفاده می شود؛ و می توانیم این لباس را در دسته لباس های رسمی قرار دهیم.

  • سایر لباس های مردانه :

انواع لباس مردانه دیگر هم در خدمت و در معرض دید شما مشتریان گرامی با برند هیدی استایل قرار دارد. این لباس ها شامل : انواع شلوار مردانه، انواع کت تک مردانه، پیراهن های مختلف و … می شود. با استفاده از راهنمای خرید لباس مردانه می توانید انواع پوشاک مردانه را ببینید و انتخاب خود را انجام دهید. حتماً به خاطر داشته باشید که انتخاب پوشاک مورد نظر خود را با توجه کردن به رنگ های متناسب با چهره خود انجام دهید و تشخیص سایز صحیح و درست را با توجه به جدول یا راهنمای قرار داده شده در سایت انجام دهید؛ تا پس انجام خرید، لذت اخذ تصمیم آگاهانه و خرید لباس اینترنتی را تجربه کنید.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا