دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بارداری و زایمانخانومانه

دختر یا پسر ؟؟؟؟ – سوالی که ذهن تمام مادران را در هفته های اول بارداری درگیر می کند.

دختر یا پسر بودن جنین یکی از مشغله های فکری هفته های اول بارداری

وقتی یک خانم متوجه میشود که باردار است و در روزهای اولیه بارداری قرار دارد؛ شور و شوق و کنجکاوی زیادی برای فهمیدن جنسیت کودک داخل شکمش دارد. و مدام این جمله را در ذهن خود مرور می کند که فرزندم دختر یا پسر است.
قویترین دستگاه های سونوگرافی هم زودتر از سه ماهگی قادر به نشان دادن جنسیت فرزند نیستند. چون در زیر سه ماهگی اندام جنین کامل نشده و نمیتوان اندام تناسلی را در سونوگرافی مشاهده کرد…. این انتظار برای مادر باردار سخت و طاقت فرساست.

از دیرباز و تا کنون و شاید تا آینده ها هم این کنجکاوی شیرین دختر یا پسر در مورد جنین مادران باردار وجود خواهد داشت.
گروه پروماگ هم تصمیم گرفت در این مقاله حدسیاتی را که برای دختر یا پسر بودن جنین از دیرباز در بین مادران باردار نسل به نسل چرخیده و هنوز هم رایج هست را جمع آوری و در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید.

دختر یا پسر

۱_شیرین یا ترش 😋 ؟!!

میگویند اگر شما میل به خوردن شیرینی ها و بستنی های شیرین داشته باشید فرزند شما دختر است و اگر شدیدا برای ترشیجات و آلو و آلوچه و آلبالو ترش پر پر میزنید پس فرزند شما پسر است.

۲_زشت 🤔یا زیبا😇؟؟!!

اگر صورت شما در دوران بارداری زشت و بینی شما افزایش سایز پیدا کرده شما صاحب یک دختر زیبا هستید .چون دختر توی شکم مادر زیبایی مادر را میدزدد ولی اگر شما یک بانوی باردار با پوست براق و صورت زیبا هستید شما صاحب یک پسر وروجک خواهید شد.

۳_تهوع صبحگاهی 😝 !!

با شروع و استارت بارداری و در همان سه ماهه اول خیـــــلی زیاد تهوع دارید؟؟میگویند اگر اینطور هستید پس شما دختر دارید. اما اگر در سه ماهه اول اصلا تهوع ندارید یا کمتر احساس دل بهم خوردگی دارید .شما پسر در راه دارید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتماً مطالعه کنید : اهمیت شیر مادر و نکاتی مهم در مورد غذای نوزادان

۴_بعضی خانمها هم به این روش معتقد هستند 💍

حلقه ازدواجتان را از انگشت در آورده و به نخ ببندید و نخ را دور شکمتان ببندید اگر حلقه عمودی ایستاد پسردار میشوید و اگر بصورت خوابیده و به پهلو روی شکمتان قرار گرفت شما دختر دارید.

۵_ضربان قلب ❤️ کودکم چند تاست؟

به یاد داشته باشید اگر برای گوش دادن ضربان قلب کودکتان به پزشک مراجعه کردید سعی کنید در دقیقه تعداد ضربانها را شمارش کنید!
گفته میشود اگر ضربان قلب جنین بیشتر از ۱۴۰ بار در دقیقه بود جنین دختر است. و اگر ضربانها کمتر از ۱۴۰ بار در دقیقه است .فرزند شما پسر است.

۶_زوج ✌️ یا فرد 🤞 ؟

افسانه های قوم (مایا) اینطور میگویند که اگر سن مادر و پدر در زمان انعقاد نطفه هر دو زوج یا فرد باشند جنین دختر است. و اگر یکی از آنها زوج و دیگری فرد باشد فرزندشان پسر است.

۷_رمزگشایی با کلید🤐🗝

این یک مورد را پدرهای عزیز میتوانند انجام دهند به اینصورت که یک کلید در مقابل همسر باردارتان بگذارید و از اوبخواهید کلید را بردارد.
اگر همسرتان از سمت باریک کلید رابرداشت بچه دختر است اما اگر از قسمت پهن تر کلید را برداشت جنین شما پسر است.

سخن آخر

امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد و همیشه به یاد داشته باشید همه این روشها طی سالیان بر اساس مشاهدات بوجود آمده و هبچ کدام از آنها جنبه علمی نداشته و بیشتر برای فان و سرگرمی و ارضای حس کنجکاوی مادران باردار هست. شما مادر عزیز می توانید برای تعیین جنسیت فرزند خود از نرم افزار تعیین جنسیت پروماگ استفاده نمایید، این نرم افزار بصورت دقیق تر و تا حدود 93 درصد دقت بر اساس آمار می تواند دختر یا پسر بودن جنین شما را تعیین نماید.

فرزندان سالم و زیبا برایتان آرزو میکنیم….
پیج مارا با دوستانتان به اشتراک بگذارید …

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام مادران محترم من دلم دختر می خواد و مدت هاست دنبال راه حل مناسب هستم میشه راهنمایی کنید این مقاله خوب بود ولی نمی دونم راه حله درست برای دختر دار شدن چیه

  2. سلام چرا تو قسمت تعیین جنسیت سوال ها وارد نمیشه
    سوال من اینکه دوستم ۱ بهمن پریود میشه بعد میخاد اقدام کنه برای بارداری اگه بعد ۷ روز بعد ماک شدن حالا اقدام کنه باردار بشه کدوم گزینه رو انتخاب کنیم چون اگه بشه اسفند دیگه پریود نمیشه دیگه میشه اخرین پریود بهمن ولی شما یه چیز دیگه میگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا