دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

از کجا بفهمیم روغن خراطین اصله ؟ بررسی روش های خانگی

چکیده : روغن خراطین اصل در واقع از یک نوع کرم خاکی خاص به دست می ‌آید. این کرم های خاکی باید زیر نور آفتاب خشک شوند و به مدت معینی داخل روغن های خوراکی پایه مانند روغن کنجد یا روغن بادام قرار بگیرند تا املاح و خواص درمانی آنها وارد روغن پایه شده و خاصیت جوانسازی پوست را داشته باشند.

از کجا بفهمیم روغن خراطین اصله؟ برای پیدا کردن پاسخی مناسب برای این سوال باید ابتدا اطلاعاتی درباره مشخصات ظاهری روغن خراطین داشته باشید تا بتوانید روغن خراطین اصل را از روغن خراطین تقلبی تشخیص دهید.

افراد معمولا با اهداف زیبایی و درمانی این محصول را تهیه و استفاده می کنند به همین خاطر انتخاب یک روغن خراطین اصل می تواند به خریداران کمک کند تا به خواسته هایشان برسند. معمولاً هر ماده ای که دارای خواص طبیعی است، عوارض چندانی برای بدن ندارد؛ اما افراد سودجو و کلاهبردار به قصد پر کردن جیب خودشان نمونه های تقلبی آن را وارد بازار می کنند.

نوشته های مشابه

روغن های خراطین تقلبی دارای عوارض زیادی برای پوست بدن هستند و ممکن است مشکلاتی نظیر اگزما، خارش پوست و زخم های پوستی جدی را ایجاد کنند. به همین خاطر پاسخ به سوال از کجا بفهمیم روغن خراطین اصله؟ یا تقلبی قبل از خرید آن بسیار اهمیت دارد.

روغن خراطین چیست

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین اصل در واقع از یک نوع کرم خاکی خاص به دست می ‌آید. این کرم های خاکی باید زیر نور آفتاب خشک شوند و به مدت معینی داخل روغن های خوراکی پایه مانند روغن کنجد یا روغن بادام قرار بگیرند تا املاح و خواص درمانی آنها وارد روغن پایه شده و خاصیت جوانسازی پوست را داشته باشند.

اگر این روغن با شرایطی که گفته شد تهیه شود، می تواند برای حجیم کردن عضله های بدن، برجسته کردن لب و گونه ها و همچنین افزایش سایز آلت تناسلی مفید باشد. البته روغن خراطین کاربرد های زیادی دارد. چرا که این روغن با افزایش خون رسانی به قسمت های مختلف بدن می تواند هم باعث کلاژن سازی در پوست شود و هم درد های مفصلی را از بین ببرد.

روغن خراطین اصل

از کجا بفهمیم روغن خراطین اصله؟

برای تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی ابتدا باید بدانید که روغن خراطین اصل چه ویژگی هایی دارد تا در صورت مشاهده روغن خراطین تقلبی آن را خریداری نکنید.

تهیه این روغن به صورت خانگی ممکن نیست. چرا که شرایط نگهداری خاصی دارد و باید این فرایند در شرایط خاصی انجام شود؛ اما ممکن است برخی افراد خودشان این روغن را خریداری کنند و با افزودن مواد دیگری اقدام به فروش آن کنند تا بتوانند سود بیشتری بدست بیاورند.

قیمت روغن خراطین اصل

اولین نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که قیمت روغن خراطین بالا است. چراکه پودر خراطین از کشورهای خارجی وارد می شود و به دلیل بالا رفتن نرخ ارز دارای قیمت بالایی است؛ بنابراین اگر با روغن خراطین ارزان برخورد کردید مطمئن باشید که تقلبی است.

غلظت روغن خراطین اصل

روغن های خراطین اصل رقیق هستند و حالت کرم مانند ندارند. این یکی از ویژگی های روغن خراطین اصل است که حالت روغنی مانند دارد و سفت نیست.

رنگ روغن خراطین اصل

رنگ روغن خراطین یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر روغن خراطین اصل باشد باید رنگ آن قهوه ای تیره مایل به سیاه باشد.

اگر روغن هایی را دیدید که رنگ آن ها زرد کم رنگ یا قرمز کم رنگ می باشد، مطمئن باشید که این روغن تقلبی است. البته برخی از انواع روغن خراطین قرمز رنگ هستند که این قرمز تیره است و به قهوه ای می زند.

بوی روغن خراطین اصل

نکته دیگری که در تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی باید به آن توجه کنید، بوی روغن است. این روغن به هر حال از عصاره کرم خاکی به دست می آید و قطعاً بوی مطبوعی نخواهد داشت. بوی روغن خراطین تند و زننده است و یک بوی خاص دارد.

پس روغن هایی که دارای بوی خوب هستند اصلی نیستند. چرا که مواد یا اسانس هایی به آن ها اضافه شده تا بوی خوبی پیدا کنند. افزودن مواد دیگر ممکن است از خواص این روغن کم کند و باعث بروز حساسیت های پوستی شود.

البته این نکته را هم نباید فراموش کنید که امروزه از فرایند های بی بوسازی روغن ها استفاده می شود. از همین جهت ممکن است محصولی که تهیه می کنید بوی خیلی تندی نداشته باشد، اما با این حال باز هم رایحه عطری یا بوی خوشی نخواهد داشت.

نحوه استفاده از روغن خراطین

۱- برای استفاده درست از روغن خراطین اولین نکته که باید در نظر داشته باشید این است که ناحیه مورد نظر باید تمیز باشد. بنابراین قبل از استفاده از روغن قسمت مورد نظر را باید شسته و خشک کنید.

۲- بعد از خشک کردن، ناحیه مورد نظر را با دستمال تمیز گرمی مقداری گرم کنید.

۳- سپس حدود ۴ قطره از روغن خراطین را روی عضو مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ به آرامی در طول و عرض کنید. این ماساژ دهی باید حدود یک ربع (البته از ۱۰ دقیقه تا ۲۰ دقیقه بسته به توانایی) ممکن است لازم باشد ادامه پیدا کند.

۴- بعد از این که متوجه شدید روغن جذب ناحیه مورد نظر شد حدود چهار ساعت صبر کنید و بعد آن ناحیه را با آب ولرم بشویید.

این روند بهتر است به مدت سه تا ۶ ماه برای جواب دهی و تاثیر گذاری بیشتر ادامه پیدا کند. به مرور در طی این دوره نتیجه و حجم گرفتگی ناحیه مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله https://bekrina.com/kharatin-oil مراجعه کنید.

روغن خراطین تقلبی

تشخیص روغن خراطین تقلبی برای افراد معمولی بسیار سخت است و تنها از طریق روش های آزمایشگاهی امکان پذیر است؛ بنابراین توصیه ما خرید از فروشگاه ها یا عطاری های معتبر مانند بکرینا است؛ اما در صورتی که مایل هستید بدانید روغن خراطین اصل چه ویژگی هایی دارد، به نکات زیر توجه کنید.

  • رنگ آن نباید روشن باشد.
  • روغن نباید معطر باشد و قیمت آن نباید ارزان باشد.
  • بسته بندی روغن خراطین باید داخل بطری های تیره رنگ انجام شده باشد.
  • روغن های تقلبی پس از ماساژ بر روی پوست، یک حالت پف غیر طبیعی ایجاد می‌کند و این به دلیل این است که افراد سودجو از کورتون در این روغن ها استفاده می کنند.

منبع
منبع 1منبع 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا