دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

ست رنگ کرم در دکوراسیون اتاق پذیرایی، انتخابی متمایز و شجاعانه

همان طور که همه شما و به خصوص زوج های جوان مطلع هستید، موضوع دکوراسیون منزل یکی از شیرین ترین و در عین حال سخت ترین و پیچیده ترین بحث های رایج در بین خانواده ها است. بسته به این موضوع که خانه شما کوچک است یا بزرگ، شما باید از الگوهای طراحی و دکوراسیون خاصی پیروی کنید. برای مثال رنگ مشکی برای خانه هایی با متراژ پایین به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود و توصیه نمی شود. ما در این مطلب قصد داریم ست رنگ کرم در دکوراسیون اتاق پذیرایی را برای شما معرفی کنیم و از ویژگی ها و وجه تمایزهای این رنگ فوق العاده با کلاس و پرطرفدار برای شما پرده برداریم. برای این که از این رنگ به بهترین نحو ممکن استفاده ببرید و آن را به درستی در دکوراسیون اتاق پذیرایی خود بکار ببرید باید شناختی درست و کافی از این رنگ داشته باشید و با آشنایی کامل به سراغش بروید، در ادامه این مطلب از مجله پروماگ با ما همراه باشید تا با برخی از ویژگی های ست رنگ کرم آشنا شویم.

برخی ویژگی های رنگ کرم

رنگ کرم از جمله مشتقات رنگ زرد محسوب می شود که به سمت سایه های روشن حرکت کرده است. نام دیگر رنگ کرم در برخی مواقع به عنوان رنگ شیری بکار برده می شود. رنگ کرم جز رنگ های خنثی است که هر چه بر غلظت آن افزوده شود بیشتر به سمت رنگ های گرم متمایل خواهد شد. ست کردن رنگ کار حساسی است؛ به طوری که زیاده روی در آن حس اشباع و دلزدگی را به همراه خواهد داشت و کم گذاشتن از رنگ احساس خلأ و کمبود را به انسان منتقل می‌کند. ست رنگ کرم در اتاق پذیرایی به دلیل روشنایی فراوانی که در خانه ایجاد می‌کند بسیار پر طرفدار بوده و بخصوص در طراحی های نو و مدرن امروزی  جز رنگ های پر کاربرد و شیک و مجلسی به شمار می آید. اما رنگ کرم با کدام رنگ ها ست می شود؟ با کدام رنگ ها همخوانی بیشتر دارد و کدام رنگ ها مکمل خوبی برای این رنگ هستند؟ برای یافتن پاسخ این سوال ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ست رنگ کرم

رنگ های مکمل برای ست کردن با رنگ کرم

برای ست رنگ کرمی در دکوراسیون اتاق پذیرایی با طیف تقریبا گسترده ای از رنگ های سرد و گرم و حتی خنثی روبرو هستیم و دستمان تقریبا باز است و بسته به سلیقه های شخصی و ابعاد منزلمان، می توانیم رنگ مکمل را برای ست کردن با رنگ کرم انتخاب کنیم.

ست رنگ کرم با آبی فیروزه ای، ترکیبی شاهانه:

آبی فیروزه ای جز رنگ هایی است که با پالت های رنگ خنثی ارتباط خوبی برقرار می کند و ترکیب بی نظیری را بوجود می آورد. برای نمونه، پوشاندن پنجره ها با پرده های فیروزه ای در کنار مبلمان فیروزه ای یا سفید، جز یکی از پر تکرارترین و با کلاس ترین ترکیب هایی است که می توان به کمک رنگ کرم و آبی فیروزه ای ایجاد کرد.

ست رنگ کرم

ست رنگ کرم با رنگ صورتی، انتخابی جسورانه:

این ترکیب رنگ بخصوص برای بانوان از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود و امروزه در بین زوج های جوان رایج است. ترکیب رنگ صورتی با رنگ کرم آرامش خاصی را در محیط برقرار می کند و تعادل خوبی در فضای اتاق پذیرایی شما ایجاد خواهد کرد که هرگز چشم را آزار نمی دهد و باعث ایجاد خستگی و کلافگی نمی شود.

ست رنگ کرم

ست رنگ کرم با بنفش، ترکیبی با وقار:

هیجان و انرژی مضاعفی که در رنگ بنفش وجود دارد، بهترین مکمل برای انواع رنگ های خنثی بخصوص رنگ کرم است تا این رنگ را از حالت منجمد خود خارج کرده و ترکیبی تماشایی و منحصر به فرد را ایجاد کند. رنگ بنفش از گذشته در بین درباریان بسیار پرطرفدار بوده و رنگی سلطنتی محسوب می شود.

ست رنگ کرم

ست رنگ کرم با رنگ های تیره و تاریک:

رنگ هایی نظیر قهوه ای، یشمی، سرمه ای، زرشکی و گاها مشکی، به خوبی نقش مکمل را برای رنگ کرم بازی می کنند و روحی جدید را در کالبد این رنگ خنثی می دمند. در این بین ست رنگ کرم با رنگ های یشمی و بخصوص زرشکی، یک ترکیب رنگی بسیار عالی و ایده آل را بوجود می آورد که بی شک توجه هر طراحی را به خود جذب خواهد کرد.

ست رنگ کرم

ست رنگ کرم با رنگ مشکی، ترکیبی آشنا:

رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که در دکوراسیون اتاق پذیرایی، زیاد مورد توجه طراحان قرار نمی گیرد و دلیل آن عدم وجود رنگ های متضاد و مکمل های کافی در دکوراسیون خانه است. اما از آنجایی که رنگ کرم رنگی در محدوده سفید و زرد است، در ترکیب با رنگ مشکی تعادلی بسیار دیدنی را بوجود می آورد و دریچه ای از یک تکامل را در طراحی به روی طراحان گشوده است.

ست رنگ کرم

سخن آخر

همانطور که ملاحظه کردید، رنگ کرم یک رنگ بسیار شیک و پرطرفدار بخصوص در طراحی های مدرن است که با انواع رنگ ها ست می شود و ترکیب هایی جادویی و منحصر به فرد را خلق می کند. اگر شما نیز به دنبال طرحی نو و خلاقانه در طراحی می گردید و خواهان داشتن اتاق پذیرایی متمایز با آنچه که رایج است داشته باشید، از رنگ کرم غافل نشوید و از ست رنگ کرم در اتاق پذیرایی خود مطابق سلیقه شخصی خود استفاده کنید. امیدواریم مطالب ما مورد استفاده شما همراهان همیشگی پروماگ قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا