دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

10تا از فیلم های ترسناک 2019 که اکران خواهند شد ( بخش اول)

طرفداران ژانر ترسناک می توانند خود را با ترسناک ترین های سال 2019 سرگرم کنند. ما پیش از این در سال 2018 شاهد فیلم های ترسناک بسیاری بودیم و می توانیم به جرات بگوئیم که سال 2019 در برنامه اکران فیلم های ترسناکی که تا کنون مشخص شده انقلابی در ژانر وحشت به پا خواهد کرد. صحنه های فوق العاده ترسناک، اتفاقات مبهم، پروژه های جالب فیلم سازان معروف، همه و همه گرد هم جمع شده اند تا در سال 2019 ترسناک ترین ها را به طرفداران این ژانر ارائه دهند. از آنجایی که شاید خیلی از شما به دنبال شناختن فیلم های ژانر وحشت در آینده نزدیک هستید، ما می خواهیم در این مقاله از مجله پروماگ به معرفی 10 فیلم ترسناک 2019 (بخش اول) بپردازیم. با ما همراه باشید.

1- فیلم های ترسناک 2019: شگفت انگیز (The Prodigy)

اولین فیلم ترسناک 2019 که می خواهیم با آن آشنا شوید فیلم شگفت انگیز به کارگردانی نیکولاس مک کارتی است که در 8 فوریه سال 2019 منتشر شده است. بازیگرانی همچون تیلور شیلینگ، کلم فیور، جکسون رابرت اسکات، بریتانی آلن، پیتر مونی در این فیلم ترسناک ایفای نقش می کنند.

فیلم شگفت انگیز داستان یک مادر به اسم سارا (تیلور شیلینگ) را نشان می دهد که نگران رفتار آزاردهنده پسرش مایلز شده است. سارا معتقد است که نیرویی شیطانی پسرش را تحت کنترل خود درآورده است و به همین دلیل می خواهد کاری برای نجات مایلز و خانوده اش کند. او شروع به تحقیق و جستجو کرده تا دریابد که چه چیزی یا چه کسی مایلز را تسخیر کرده است و برای یافتن پاسخ در گذشته جستجو می کند. او در این سفر مهیج خود به گذشته، تماشاگر را نیز با خود همراه می کند، و مخاطب در این سفر به سختی می تواند مرز بین واقعیت و خیال را تشخیص دهد. اما برای اینکه بفهمید چه بلایی سر مایلز و مادرش می آید، و اصلا چه چیزی باعث این رفتارهای میلز شده است، خودتان باید از نزدیک همراه این شخصیت ها شوید و معما را حل کنید….. 

2- فیلم های ترسناک 2019: داستان‌ های ترسناکی که باید در تاریکی تعریف کنید (Scary Stories To Tell In The Dark)

فیلم بعدی ما فیلم داستان‌ های ترسناکی که باید در تاریکی تعریف کنید است که در 9 اوت 2019 اکران شده است. این فیلم به کارگردانی آندره اوردال و هنرنمایی بازیگرانی همچون زوئی کولتی، مایکل گارزا، آستین آبرامز، گبریل راش، و گیل بیلاز یکی از بهترین های ژانر وحشت است.

فیلمنامه فیلم داستان‌ های ترسناکی که باید در تاریکی تعریف کنید بر پایه یک کتاب متعلق به دهه 80 میلادی نوشته شده است. این فیلم داستان گروهی از نوجوانان را روایت می کند که باید پرده از رازهای مرگ های دلخراش شهر کوچک خود بردارند….

فیلم ترسناک کرول 2019

3- فیلم های ترسناک 2019: کرول (Crawl)

سومین فیلم ترسناک 2019 این مقاله به فیلم خزنده (کرول) اختصاص دارد. این فیلم به کارگردانی الکساندر آژا و هنرنمایی بازیگرانی همچون کایا  سودلاریو، باری  پپر، راس اندرسون اکران شده است.

این فیلم در مورد زن جوانی است که در حال تلاش برای نجات پدرش از داخل خانه تخریب شده در اثر یک طوفان مخرب است، او در می یابد که در یک خانه سیل زده به دام افتاده و باید برای نجات زندگی خود و پدرش با تمساح های وارد شده به خانه مبارزه کند.

4- فیلم های ترسناک 2019: کینه (Grudge)

یکی دیگر از فیلم های ترسناک سال 2019 فیلم کینه به کارگردانی نیکولاس پزس است که در تاریخ 21 ژوئن 2019 اکران می شود. بازیگران معروفی همچون آندره ریسبورو، دمیان بیچیر، جان چو، لین شای، جکی ویور در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم کینه داستان یک مادر تنها و کارآگاه جوانی را روایت می کند برای نجات خودش و پسرش از ارواح شیطانی از یک خانه تسخیر شده فرار می کند … این فیلم چند قسمت دارد و اولین قسمت آن مربوط به سال 2004 می شود. با پخش فیلم کینه 2004 تماشاگران آن را ترسناک ترین فیلم آن زمان می دانستند… خب… حال چه بر سر فیلم کینه 2019 می آید؟ آیا این قسمت فیلم کینه هم مانند اولین قسمت و قسمت های بعدی آن لقب ترسناک ترین سال را به خود اختصاص خواهد داد؟ برای پاسخ به این سوال، شما باید خود پای تماشای این فیلم ترسناک بنشینید و تصمیم بگیرید که آیا واقعا درست است همچین لقبی به آن داد یا خیر…

فیلم ترسناک برایت برن 2019

5- فیلم های ترسناک 2019: برایت‌ برن (Brightburn)

پنجمین فیلم ترسناک 2019 فیلم برایت برن، یک فیلم ضد ابر قهرمانی در ژانر ترسناک به کارگردانی دیوید یاروسکی است. فیلم برایت برن با هنرنمایی بازیگرانی همچون الیزابت بکنز، دیوید دنمن، جکسون ای. دان، و مت جونز در تاریخ 24 مه 2019 به روی پرده های سینما رفت.

این فیلم داستان یک زن و شوهری است که فرزندی ندارند، و با فرود آمدن پسر بچه ای از دنیای دیگر بر روی زمین زندگی آنها تغییر می کند. این زن و شوهر پسر بچه را به عنوان هدیه ای از طرف خدا در نظر می گیرند و او را به عنوان فرزند خود تحت سرپرستی قرار می دهند. این پسر بچه شرور و عجیب فیلم برایت برن را به یک فیلم ژانر وحشت ابر قهرمانی تبدیل می کند. پسر بچه داستان ما قدرت های فوق طبیعی دارد و در طی روند بزرگ شدنش قدرت هایش آشکار می شوند. در این فیلم شاهد این خواهید بود که پسر بچه قصه ما از قدرت هایش به جای کارهای قهرمانی، برای انجام کارهای ترسناکی استفاده می کند…

بیشتر بخوانید :

روز مرگت مبارک 2 فیلم ترسناک 2019

6- فیلم های ترسناک 2019: روز مرگت مبارک 2 (Happy Day of Death 2U)

فیلم ترسناک بعدی فیلم روز مرگت مبارک به کارگردانی کریستوفر لاندون است. این فیلم با ایفای نقش بازیگرانی همچون جسیکا راث، ایزرائیل بروسارد و سورج شارما در تاریخ 14 فوریه 2019 اکران شده است.

فیلم روز مرگت مبارک 2 فیلمی رازآلود و هیجان انگیز است که داستان آن دو سال بعد از اتفاقات قسمت اول آن رخ می دهد. در قسمت دوم فیلم روز مرگت مبارک تری گلبمن دوباره به مشکل تکرار زمان بر می خورد و در این قسمت دوستانش نیز با او همراه خواهند بود. اگر او اجازه دهد در پایان روز کشته شود، مرگ آنها دائمی خواهد بود… از آنجایی که قاتل اصلی داستان کشته شده است، درخت باید نقاب از چهره قاتل این قسمت بردارد تا همه برای همیشه آزاد شوند…

7- فیلم های ترسناک 2019: قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary)

هفتمین فیلم ترسناک این مقاله به فیلم قبرستان حیوانات خانگی اختصاص یافته است که به کارگردانی ماری لمبرت در تاریخ 5 آوریل 2019 اکران شده است. بازیگرانی که در این فیلم ترسناک ایفای نقش می کنند شامل جیسون کلارک، امی سیمتز، جان لیسگو می شود.

فیلم قبرستان حیوانات خانگی بر اساس یک رمان ترسناک با همین نام نوشته استیون کینگ ساخته شده است. این داستان در مورد خانواده کرید است که به خانه ای در بیرون شهر نقل مکان می کنند و یک قبرستان هم در نزدیکی این خانه وجود دارد. با نقل مکان خانواده کرید به این خانه اتفاقات عجیب و غریبی از جمله زنده شدن مردگان نیز شروع می شود. این خانواده تصمیم می گیرند با این اتفاقات مقابله کنند و به همین دلیل به قبرستان می روند.

8- فیلم های ترسناک 2019: بازی بچگانه (Child’s Play)

فیلم بعدی فیلم ترسناک بازی بچگانه با کارگردانی لارس کلوبرگ است. این فیلم ترسناک ترین فیلم در میان فیلم های معرفی شده است… بازیگران معروفی همچون ابری پلازا، برایان تایری هنری، گابریل بیتمن در این فیلم به هنرنمایی می پردازند. تاریخ تعیین شده برای اکران فیلم بازی بچگانه 21 ژوئن 2019 بود که در این تاریخ به روی پرده های سینما رفت.

داستان این فیلم حول محور یک عروسک به نام چاکی می گردد. در این فیلم یک مادر برای روز تولد پسرش یک عروسک به او هدیه می دهد. این عروسک شرور، توسط روح یک قاتل زنجیره ای تسخیر شده که در واقع همان سازنده اش است. حال این عروسک یک قاتل زنجیره ای است…

فیلم ترسناک زامبی لند 2019

9- فیلم های ترسناک 2019: سرزمین زامبی ها (Zombieland Too)

فیلم بعدی فیلم سرزمین زامبی ها است که روبن فلیشر کارگردانی آن را بر عهده دارد. بازیگرانی همچون جسی آیزنبرگ، وودی هارلسن، اما استون، ابیگیل برسلین در فیلم سرزمین زامبی ها ایفای نقش می کنند. این فیلم قرار است در تاریخ 11 اکتبر 2019 به روی پرده های سینما رفت.

در این فیلم شاهد داستان همان چهار شخصیت اصلی فیلم سرزمین زامبی های قسمت اول هستیم. این چهار شخصیت ک توانستند در قسمت اول این فیلم جان سالم به در ببرند، حال باید باز هم بری نجات جان خود تلاش کنند و زنده بمانند. حال بعد از گذشت چند سال تعداد زامبی های فیلم کمتر شده ولی این باعث نمی شود که سالم ماندن شخصیت هایمان تضمین شود… برای اینکه دریابیم چه بلایی سر شخصیت های داستان خواهد آمد، باید خود پای تماشای این فیلم جذاب بنشینیم و با شخصیت ها همراه شویم…

فیلم ترسناک جهش یافته گان 2019

10- فیلم های ترسناک 2019: جهش ‌یافته ‌های جدید (The New Mutants )

آخرین فیلمی که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم فیلم جهش ‌یافته ‌های جدید است که جاش بون کارگردانی آن را بر عهده دارد. بازیگرانی همچون میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، و چارلی هیتون در فیلم جهش ‌یافته ‌های جدید ایفای نقش می کنند. این فیلم در تاریخ 2 اوت 2019 اکران شده است.

داستان این فیلم در یک خانه رخ می دهد که شبیه به یک تیمارستان است. در این خانه گروهی از جهش یافته های نوجوان نگهداری می شوند که قدرتشان را به طور کامل به دست نیاورده اند. در طول فیلم شاهد اتفاقات ترسناکی هستیم که این جهش یافته های نوجوان را به وحشت می اندازند و برای اینکه بدانیم آیا آنها قدرت هایشان را به دست می آورند یا خیر، باید خود به پای تماشای این فیلم جالب بنشینیم…

سخن آخر

در این مطلب 10تا از فیلم های ترسناک 2019 که در این سال اکران خواهند شد مخصوص افراد علاقه مند به ژانر وحشت را معرفی کردیم. اما این مطلب تنها قسمت اول مقاله 10 فیلم ترسناک 2019 بود و برای خواندن ادامه مطلب می توانید به 10 فیلم ترسناک 2019 (بخش دوم) مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا